Hrvatska poduzetnica Nera Lešić našla se na listi najbolje odjevenih u Cannesu
Uz Naomi Campbell i brojne svjetske influencerice, na listi se našla i Nera Lešić!
02 lipnja 2023
PRIVATNE FOTOGRAFIJE
02 lipnja 202314:27
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Nera Lešić, osnivačica i kreativna direktorica brenda donjeg rublja NERA Lingerie, već je dobro poznato ime u svijetu mode, a nedavno je šesti put prisustvovala kultnom filmskom festivalu u Cannesu. Nakon festivala, brojni portali raspisali su se o najbolje odjevenim damama koje su se tih dana našle u Canessu. Možda će vas zanimati da se na popisu britanskog portala Hello!, uz poznata lica kao što je Naomi Campbell, našla i Hrvatica Nera Lešić! Pogledajte ovdje.
Poduzetnica koja je ujedno i model, Nera Lešić, tijekom festivala zasjala je na čak pet crvenih tepiha te je imala je čast nositi nekoliko revija poznatih dizajnera tijekom festivala.
“Čast mi je biti pozvana na Cannes Film Festival već šestu godinu zaredom i podijeliti ovo nevjerojatno iskustvo s talentiranim filmskim stvarateljima, modnim stručnjacima i medijima diljem svijeta”, izjavila je Nera.
Hrvatska poduzetnica Nera Lešić otkriva kako je hodati crvenim tepihom uz najveće filmske zvijezde
“Hodati red carpetom pored Scarlett Johansson, Tom Hanksa, Rosie Huntington-Whiteley, Heidi Klum i još mnogih drugih zvijezda, biti pozvana na proslavu 53. rođendana Naomi Campbell koji je proslavila u Cannesu je doista nestvarno.”, dodala je Nera Lešić.
Nera Lešić prisustvovala je i na nekoliko premijera, među kojima se ističe film “Hypnotic”, s izuzetnom glumačkom postavom koju predvode Ben Affleck i William Fichtner. Nera je bila oduševljena filmom, ali i glumcima s kojima je razgovarala na after partiju.
Nera Lešić na filmskom je festivalu uživala u hit filmovima i društvu slavnih filmaša
“Do pozivnice za Cannes Film Festival nije lako doći, zato itekako cijenim tu priliku koja mi je pružena. Samo neki od filmova koje sam gledala su Premiere club zero, Rapito (Kiddnaped), La passion de dodin bouffant, Il Sol dell’avvenire te Hypnotic u kojem glume Ben i William. Imala sam čast sjediti do Williama i filmmakera Roberta Rodrigueza. Poslije premijere osobno sam popričala s Williamom, koji je izuzetno drag i skroman čovjek.”, otkrila je Nera Lešić.
Osnivačica i kreativna direktorica brenda donjeg rublja NERA lingerie, koja je svoj brend već predstavila na Fashion Weeku u Milanu i Dubaiju, od nedavno se može pohvaliti s čak dva otvorena Pop-up Storea u Londonu.
Revija vlastitog modnog brenda bila je kruna boravka u Cannesu, govori Nera Lešić
Zato ne čudi kako je vrhunac njezinog boravka u Cannesu bila upravo revija vlastitog brenda
NERA lingerie, na ekskluzivnom završnom partiju Cannes Film Festivala u predivnoj Vili u centru Cannesa.
Revija donjeg rublja je privukla veliku pažnju uzvanika kombinacijom elegancije i senzualnosti, prikazujući Nerin brend kao simbol samopouzdanja i ženstvenosti.
“Cannes je mjesto na kojem se susreću umjetnost, moda i filmska industrija, a ja sam ponosna što mogu biti dio tog događaja i promovirati svoju strast prema modi kroz NERA lingerie. Hvala svima koji su mi pružili podršku i omogućili mi da ostvarim svoje snove.” – zaključila je Nera.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Ljeto je stvoreno za bezbrižnost – za sunčane jutre uz kavu na terasi, poslijepodnevne izlete u divljinu i večeri koje mirišu na more i slobodu. No dok vi skupljate uspomene, vaš dom ostaje prazan – i često ranjiv. Srećom, tehnologija je tu da vam osigura miran san i dok ste stotinama kilometara daleko. Xiaomi BW300 i BW500 pametne sigurnosne kamere ne samo da čuvaju vaš prostor, već vam omogućuju da u svakom trenutku znate što se događa kod kuće. Visoka rezolucija, otpor na vremenske uvjete, pametno prepoznavanje prijetnji i notifikacije u stvarnom vremenu – sve to kako biste vi konačno mogli zaboraviti na stres i potpuno se prepustiti ljetu. Jer pravi luksuz nije samo putovanje, nego osjećaj sigurnosti kamo god otišli.
Sigurno ste se barem jednom zatekli na plaži ili pored bazena dok pada kiša — kapljice lagano klize niz kožu, zrak miriše svježe, sve djeluje pomalo filmski… sve dok u daljini ne zagrmi. Tada nastupa pitanje: trebam li ostati u vodi ili potražiti zaklon?
Lipanj nas svake godine iznova podsjeti koliko se brzo pretvaramo u ljetne verzije sebe – lakše, vedrije, neopterećenije. Svi planovi odjednom mirišu na sol, koktele i avanturu, a naš neseser postaje pravi mali spas u bočici. I baš zato je ovo idealan trenutak da osvježimo svoju beauty rutinu i pronađemo proizvode koji prate ritam sunčanih dana – lagani, učinkoviti, mirisni i multifunkcionalni.