Hrvatska poduzetnica Nera Lešić našla se na listi najbolje odjevenih u Cannesu
Uz Naomi Campbell i brojne svjetske influencerice, na listi se našla i Nera Lešić!
02 lipnja 2023
PRIVATNE FOTOGRAFIJE
02 lipnja 202314:27
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Nera Lešić, osnivačica i kreativna direktorica brenda donjeg rublja NERA Lingerie, već je dobro poznato ime u svijetu mode, a nedavno je šesti put prisustvovala kultnom filmskom festivalu u Cannesu. Nakon festivala, brojni portali raspisali su se o najbolje odjevenim damama koje su se tih dana našle u Canessu. Možda će vas zanimati da se na popisu britanskog portala Hello!, uz poznata lica kao što je Naomi Campbell, našla i Hrvatica Nera Lešić! Pogledajte ovdje.
Poduzetnica koja je ujedno i model, Nera Lešić, tijekom festivala zasjala je na čak pet crvenih tepiha te je imala je čast nositi nekoliko revija poznatih dizajnera tijekom festivala.
“Čast mi je biti pozvana na Cannes Film Festival već šestu godinu zaredom i podijeliti ovo nevjerojatno iskustvo s talentiranim filmskim stvarateljima, modnim stručnjacima i medijima diljem svijeta”, izjavila je Nera.
Hrvatska poduzetnica Nera Lešić otkriva kako je hodati crvenim tepihom uz najveće filmske zvijezde
“Hodati red carpetom pored Scarlett Johansson, Tom Hanksa, Rosie Huntington-Whiteley, Heidi Klum i još mnogih drugih zvijezda, biti pozvana na proslavu 53. rođendana Naomi Campbell koji je proslavila u Cannesu je doista nestvarno.”, dodala je Nera Lešić.
Nera Lešić prisustvovala je i na nekoliko premijera, među kojima se ističe film “Hypnotic”, s izuzetnom glumačkom postavom koju predvode Ben Affleck i William Fichtner. Nera je bila oduševljena filmom, ali i glumcima s kojima je razgovarala na after partiju.
Nera Lešić na filmskom je festivalu uživala u hit filmovima i društvu slavnih filmaša
“Do pozivnice za Cannes Film Festival nije lako doći, zato itekako cijenim tu priliku koja mi je pružena. Samo neki od filmova koje sam gledala su Premiere club zero, Rapito (Kiddnaped), La passion de dodin bouffant, Il Sol dell’avvenire te Hypnotic u kojem glume Ben i William. Imala sam čast sjediti do Williama i filmmakera Roberta Rodrigueza. Poslije premijere osobno sam popričala s Williamom, koji je izuzetno drag i skroman čovjek.”, otkrila je Nera Lešić.
Osnivačica i kreativna direktorica brenda donjeg rublja NERA lingerie, koja je svoj brend već predstavila na Fashion Weeku u Milanu i Dubaiju, od nedavno se može pohvaliti s čak dva otvorena Pop-up Storea u Londonu.
Revija vlastitog modnog brenda bila je kruna boravka u Cannesu, govori Nera Lešić
Zato ne čudi kako je vrhunac njezinog boravka u Cannesu bila upravo revija vlastitog brenda
NERA lingerie, na ekskluzivnom završnom partiju Cannes Film Festivala u predivnoj Vili u centru Cannesa.
Revija donjeg rublja je privukla veliku pažnju uzvanika kombinacijom elegancije i senzualnosti, prikazujući Nerin brend kao simbol samopouzdanja i ženstvenosti.
“Cannes je mjesto na kojem se susreću umjetnost, moda i filmska industrija, a ja sam ponosna što mogu biti dio tog događaja i promovirati svoju strast prema modi kroz NERA lingerie. Hvala svima koji su mi pružili podršku i omogućili mi da ostvarim svoje snove.” – zaključila je Nera.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.