Hrvatska dizajnerica Mihaela Štimac Rojtinić trijumfirala na Tjednu mode u New Yorku: ‘Ovo je moj Zlatni vrt’
Mlada hrvatska dizajnerica Mihaela Štimac Rojtinić, osnivačica brenda MAYKL, ostvarila je veliki uspjeh na Tjednu mode u New Yorku, gdje je predstavila svoju avangardnu couture kolekciju. Njezina revija, održana pred publikom željnom inovativnih modnih izričaja, oduševila je ručno izrađenim detaljima, neobičnim materijalima i hrabrim dizajnerskim pomacima.
Talent ove 24-godišnje kreativke prepoznali su organizatori svjetski prestižnog modnog događaja nakon što se prijavila na međunarodni natječaj. Svojim prepoznatljivim korzetima, koji su postali zaštitni znak brenda MAYKL, te kolekcijom inspiriranom konceptom “Zlatnog vrta”(Golden Garden), Mihaela je pokazala da hrvatski dizajn može parirati globalnim modnim imenima.
Mihaela Štimac Rojtinić na Tjednu mode u New Yorku
NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 07: A model walks the runway for <> during the Flying Solo February 2025 Runway Show on February 07, 2025 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Flying Solo)
“Za mene ova kolekcija znači sve – kroz nju sam pronašla samu sebe, svoj smisao i svoju svrhu. Početna inspiracija bio je glavni model izrađen od žice i svijeća, a cvjetni motivi i zlatni tonovi dodatno su naglasili temu Zlatnog vrta. Svaki model priča svoju priču, a posebnu pažnju posvetila sam ručno izrađenim korzetima po kojima sam najpoznatija” istaknula je Mihaela.
NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 07: A model walks the runway for <> during the Flying Solo February 2025 Runway Show on February 07, 2025 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Flying Solo)
Priprema za reviju bila je izazovna, no trud se isplatio. Mihaela priznaje da su posljednji trenuci pred izlazak manekenki na pistu bili ispunjeni nervozom, ali kada su modeli zablistali u njezinim kreacijama, osjećaj ponosa bio je neizmjeran. “U tom trenutku sam znala – uspjela sam. Sve što sam tada željela bilo je zagrliti svoje roditelje i svog dečka” otkrila je.
NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 07: A model walks the runway for MAYKL during the Flying Solo February 2025 Runway Show on February 07, 2025 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Flying Solo)
U realizaciji kolekcije sudjelovala je i hrvatska stilistica Leonarda Prosinečki, koja je pažljivo odabrala dodatke – od nakita do obuće, pri čemu su se dizajnerice odlučile za neočekivan modni iskorak. Umjesto klasičnih štikli, modeli su nosili čizme iz kolekcije Deichmanna, čime je kolekciji dodana neočekivana dimenzija odvažnosti.
Ovaj uspjeh označava prekretnicu u Mihaelinom profesionalnom putu. Njezin brend MAYKL sada je vidljiv i na međunarodnoj modnoj sceni, a mlada dizajnerica već planira nove projekte. Uz couture komade, želi razviti i ready-to-wear kolekcije kako bi njezina moda bila dostupna široj publici.
NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 07: A model walks the runway for MAYKL during the Flying Solo February 2025 Runway Show on February 07, 2025 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Flying Solo)
“Moja kreativnost je tek krenula, i jedva čekam podijeliti nove ideje sa svijetom! Planiram raditi na zimskoj kolekciji i osigurati sredstva za samostalne revije. Ovo je tek početak” zaključuje Mihaela, potvrđujući da se pred njom otvaraju vrata velikih modnih prilika.
S ovim iskorakom, Hrvatska je dobila još jedno značajno ime na svjetskoj modnoj sceni, a Mihaela Štimac Rojtinić postaje dizajnerica čiji će se koraci budno pratiti.
NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 07: A model walks the runway for <> during the Flying Solo February 2025 Runway Show on February 07, 2025 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Flying Solo)
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Vis, Mljet, Korčula i Lastovo prekrasni su hrvatski otoci. Turisti ih obožavaju zbog mira, tišine, bogate povijesti, netaknute prirode i prelijepih plaža.
Ella Dvornik u videu otkrila potresne detalje iz prošlosti, opisavši kako je godinama trpjela različite oblike zlostavljanja u vezi koju je nazvala 'groznom'.