Hippy Garden: Prirodnost kao jedinstven potpis raznolikosti
"Smatramo da svatko od nas može činiti promjenu na način koji je kompatibilan s njegovim poslovanjem, pa smo mi upravo kroz kampanju za novu kolekciju učinili upravo to.”, ističu iz Hippy Gardena.
U ninskim Sabunikama snimljena je nova kampanja jednog od najdugovječnijih brendova domaćeg tržišta Hippy Gardena kojom posvetu daju autentičnoj ljepoti mladih djevojaka.
Hippy Garden predstavlja održivu, razigranu modu
“U vremenu kada su mlada lica više no ikada izložena procjenjivanju i samokritici koju uzrokuju nestvarni ideali društvenih mreža, odlučili smo primjerom pokazati da je lijepo prirodno, bez šminke i pokazati djevojkama da budu prirodne jer su takve savršene i dovoljne. Trendovima koji ne idu u korist mladim osobama koje svoj karakter i psihu tek izgrađuju, odlučili smo stati na kraj pokazavši što je stvarnost, koliko ljepote ima u njoj.
Smatramo da svatko od nas može činiti promjenu na način koji je kompatibilan s njegovim poslovanjem, pa smo mi upravo kroz kampanju za novu kolekciju učinili upravo to.”, ističu iz Hippy Gardena.
Đurđica Vorkapić kroz novu Hippy Garden kolekciju priča atraktivnu modnu priču
Nije nepoznanica da je Đurđica Vorkapić, dizajnerica koja stoji iza Hippy Gardena, ona koja voli kroz kampanje ispričati priču te tako dati, uz modni, i jedan životni pečat društvu. Upravo je to sagledavanje života šire od predstavljanja nove kolekcije, ispričano upravo ovim izričajem koji osigurava prepoznatljivost brenda i njeguje lojalne klijentice već godinama. Kampanju je snimio renomirani fotograf Šime Eškinja, dok je model predivna Indi Šimleša.
Hippy GardenŠIME EŠKINJA
Moda koja je održiva, domaći proizvod, estetika ženstvenosti koja prati senzualne pokrete ali je isto tako inspirirana prirodom, u ovoj kolekciji sjedinjuje te nježne no ujedno i grube elemente. Svila i lanci, čipka i monokromatski materijali, lepršavo uz definirani kroj, spojevi su koji čine savršeno uparene raznolikosti.
Nije li to poanta kreacije, da se razlike sjedine u sliku koja pulsira životom.
Novu kolekciju možete potražiti na prodajnom mjestu u Masarykovoj 5 ili putem web shopa.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Edina Pršić Babić, nezaobilazno lice hrvatske medijske i modne scene, opet je dokazala da je prava modna ikona. Kao zaštitno lice i voditeljica HELLO! magazina Hrvatska, Edina ne samo da suvereno vlada televizijskim ekranima, već svojim besprijekornim stilom postavlja standarde na domaćoj sceni.