![Jacquemus za Nike tenisice 2024 hello magazine croatia hrvatska nove tenisice Jacquemus](https://hellomagazin.hr/wp-content/uploads/2024/07/Jacquemus-za-Nike-tenisice-2024-hello-magazine-croatia-hrvatska-nove-tenisice-Jacquemus-glavna-550x375.jpg)
Jacquemus za Nike izbacio još jednu kolekciju tenisica kojima se predviđa veliki uspjeh
U kreativnoj radionici slavnog francuskog dizajnera nema predaha.
01 srpnja 2024
"Smatramo da svatko od nas može činiti promjenu na način koji je kompatibilan s njegovim poslovanjem, pa smo mi upravo kroz kampanju za novu kolekciju učinili upravo to.”, ističu iz Hippy Gardena.
27 lipnja 2023
U ninskim Sabunikama snimljena je nova kampanja jednog od najdugovječnijih brendova domaćeg tržišta Hippy Gardena kojom posvetu daju autentičnoj ljepoti mladih djevojaka.
“U vremenu kada su mlada lica više no ikada izložena procjenjivanju i samokritici koju uzrokuju nestvarni ideali društvenih mreža, odlučili smo primjerom pokazati da je lijepo prirodno, bez šminke i pokazati djevojkama da budu prirodne jer su takve savršene i dovoljne. Trendovima koji ne idu u korist mladim osobama koje svoj karakter i psihu tek izgrađuju, odlučili smo stati na kraj pokazavši što je stvarnost, koliko ljepote ima u njoj.
Smatramo da svatko od nas može činiti promjenu na način koji je kompatibilan s njegovim poslovanjem, pa smo mi upravo kroz kampanju za novu kolekciju učinili upravo to.”, ističu iz Hippy Gardena.
Nije nepoznanica da je Đurđica Vorkapić, dizajnerica koja stoji iza Hippy Gardena, ona koja voli kroz kampanje ispričati priču te tako dati, uz modni, i jedan životni pečat društvu. Upravo je to sagledavanje života šire od predstavljanja nove kolekcije, ispričano upravo ovim izričajem koji osigurava prepoznatljivost brenda i njeguje lojalne klijentice već godinama. Kampanju je snimio renomirani fotograf Šime Eškinja, dok je model predivna Indi Šimleša.
Hippy GardenŠIME EŠKINJA
Moda koja je održiva, domaći proizvod, estetika ženstvenosti koja prati senzualne pokrete ali je isto tako inspirirana prirodom, u ovoj kolekciji sjedinjuje te nježne no ujedno i grube elemente. Svila i lanci, čipka i monokromatski materijali, lepršavo uz definirani kroj, spojevi su koji čine savršeno uparene raznolikosti.
Nije li to poanta kreacije, da se razlike sjedine u sliku koja pulsira životom.
Novu kolekciju možete potražiti na prodajnom mjestu u Masarykovoj 5 ili putem web shopa.
Oduševio je prizorima s mora.
01 srpnja 2024
U kreativnoj radionici slavnog francuskog dizajnera nema predaha.
01 srpnja 2024
Nova modna kolekcija splitske dizajnerice Jelene Bošnjak naziva „Dalmacija u bijelom snu – Bila Štorija“ inspirirana je arhitekturom, krajolikom i kulturnim nasljeđem Dalmacije poput kamenih kuća, povijesnih građevina, svjetlucavim bijelim plažama, morskom pjenom, ribarskim mrežama, čipkom i svime ostalim što krasi jadransku obalu i tradicionalne kulturno – zavičajne znamenitosti. Bijela boja kao osnovna paleta ima za cilj dočarati čistoću, eleganciju i posebnost dalmatinskog pejzaža.
01 srpnja 2024
Reprezentativcima je teško palo izjednačenje protiv Italije, a nakon Europskog prvenstva naš zgodni Joško Gvardiol uputio se na Vir, a tamo je snimljen kako pjeva u klubu.
01 srpnja 2024
Zarazan ritam, melodija i tekst koji osvajaju već na prvo slušanje, energija i spoj Maje i Sandia, strast, drama i scene koje će nasmijati zasigurno će vrlo brzo osvojiti srca publike, radijski i televizijski eter.
01 srpnja 2024