Bolja izdanja i od Oskarovskih: Što su slavne ljepotice odjenule za ‘Met galu zapada’?
Kendall Jenner briljirala je u provokativnoj no chic haljini Fendi, dok je Dua Lipa podijelila mišljenja fanova u prozirnoj haljini kuće Chanel.
04 prosinca 2023
GETTY/PROFIMEDIA
04 prosinca 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako uživate u pregledima koji prikazuju haljine s crvenog tepiha celebrity djevojaka, ovaj ne smijete propustiti! U Los Angelesu je održana treća Annual Museum Gala koju insajderi nazivaju Met galom zapada, a na kojoj su slavne uzvanice briljirale u glamuroznim, ali i originalnim toaletama.
Uz bok slavnim glumicama koje su se itekako potrudile oko svojih izdanja za crveni tepih, istaknule su se supermodeli nove generacije, Kaia Gerber u fantastičnoj točkastoj haljini s potpisom Celine te Kendall Jenner u crvenoj toaleti Fendi koja je istovremeno izgledala chic i provokativno, jer ju je poznata manekenka odjenula bez grudnjaka.
Chloe Grace Moretz izgledala je odlično u kožnatoj plavoj haljini kuće Louis Vuitton, It-djevojka Hailey Bieber odabrala je jednostavnu i elegantnu haljinu s potpisom YSL, a Demi Moore koja je nedavno doživjela svoj ponovni modni procvat oduševila je u svjetlucavoj haljini modnog brenda Tamara Ralph.
Michelle Williams koja dobro zna kako haljine za crveni tepih trebaju izgledati, izgledala je standardno elegantno u svjetlucavoj toaleti Louis Vuitton, a Greta Lee s puno stila odabrala model legendarne modne kuće Loewe.
Dua Lipa odlučila se za riskantnu haljinu modne kuće Chanel dok je Selena Gomez oduševila svoje fanove u zanimljivoj crnoj haljini za crveni tepih s potpisom Valentino.
Pogledajte što je tko odjenuo za glamurozni event održan u Los Angelesu!
Haljine s crvenog tepiha: Annual Museum Gala
Kendall Jenner u haljini s potpisom Fendi
Demi Moore u haljini s potpisom Tamara Ralph
Salma Hayek u haljini s potpisom Gucci
Hailey Bieber u haljini s potpisom YSL
Kaia Gerber u haljini s potpisom Celine
Chloe Grace Moretz u haljini s potpisom Louis Vuitton
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.