Haljina Nicole Kidman na Met gali jedna je od današnjih vrućih modnih vijesti!
Gorljive fanove kuće Chanel oduševila je činjenica da je slavna australska glumica za ovu prigodu odlučila odjenuti bajkovitu haljinu nježno ružičaste boje, obogaćenu perjem, koju smo mnogo puta gledali na malim ekranima, zamišljajući se u glavnoj ulozi uzbudljivog života Chanel djevojke.
Nicole Kidman na Met gali osvanula je u kultnoj haljiniFOTO: David Nivière
Naime, upravo je tu haljinu Karl Lagerfeld osmislio za Nicole Kidman kada je odabrana da bude zaštitno lice kultnog parfema Chanel No 5 koji je svojim luksuzom očarao generacije žena sa stilom.
250 nojevih pera za holivudsku zvijezdu
U reklami iz 2008. godine, koju je režirao Baz Luhrmann, Nicole glumi sama sebe, holivudsku zvijezdu koja pokušava pobjeći od paparazza te uskače u taksi sa zgodnim mladićem, s kojim zatim ima kratku, no strastvenu romansu.
Očaravajuća haljina, koja tako dobro dočarava puderast no izrazito ženstven miris parfema Chanel No 5, izrađivala se satima: na njoj je 250 nojevih pera i više od 3 000 srebrnih perlica.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.