Jesen u gradu više ne znači siva – nego hrabrija, toplija i osobnija moda
Kada jesen zakuca na vrata grada, tempo se mijenja. Ulice postaju sporije, ljudi zaklanjaju lica ovratnicima, a nebo poprima onu prepoznatljivu sivu boju koja se ne da rastjerati danima. Upravo tada nastupa modna sezona koja više od bilo koje druge traži karakter – i sposobnost da se iz svake kapljice napravi scena. Guess jesenska kolekcija pristupa toj priči s urbanim mirom i precizno odmjerenim tonom, kao odgovor na ritam grada koji se usporava, ali ne odustaje od stila.
U svakom sloju, u svakom kroju, osjeća se potreba da odjeća ponovno postane izraz osobnosti. Layering više nije trend, već navika – način da se iz hladnoće izvuče toplina, ali i da se unese red u gradsku zbrku. Guess jesenska kolekcija gradi tu ideju kroz kapute koji prate pokret, čizme koje stvaraju ritam koraka i torbe koje nisu tek detalj nego produžetak osobnog stava. Grad pod kišom nije prepreka, već kulisa.
Kad padne noć, mokri asfalt počinje reflektirati svjetla, a Guess komadi stvaraju kontrast – tkanine koje upijaju svjetlost i krojevi koji je vraćaju natrag, poput urbanog odraza samopouzdanja. Svaka kombinacija diše slobodom pokreta i podsjeća da modni izraz nije pitanje godišnjeg doba, nego raspoloženja. U svijetu u kojem svi žure zakloniti se, Guess poziva da se ostane vani, da se hodom ispiše vlastita priča kroz kišu.
Ova jesen nije samo još jedna sezona; ona je prilika da se grad doživi drugačije. Da se kroz slojeve odjeće pronađe novi sloj sebe. Da se potvrdi kako elegancija ne traži sunce, već samo stav. A Guess jesenska kolekcija, kao tiha pratnja svim tim pokretima, pretvara oblačne dane u modne trenutke koje ćeš pamtiti po osjećaju, a ne po vremenskoj prognozi.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.