"Fragments of summer" je kolekcija kojom su dizajnerice SEXY PLEXY nakita, Iva Kreković Fleiss i Sara Jurlin Šančić, željele dočarati sve najslađe ljetne momente, kroz fuziju živopisnih boja i maštovitog kombiniranja različitih modela nakita.
‘‘Otputujte s nama na sva skrivena mjesta koja ste ikad željeli posjetiti i okitite se uspomenama s kojima možete skočiti u more’’poručuju nam Iva i Sara.
Inspiracija za ovu kolekciju dolazi iz ljetnog mozaika, prikazujući različite sličice kroz koje se izmjenjuju idealan dan na plaži, odmaranje u debeloj hladovini uz dobru knjigu, najluđi ljetni party i savršena ljetna avantura.
Želja im je odvesti Vas na najljepše ljetne destinacije, mijenjajući oblike i boje, stvarajući potpuno nove atmosfere.
Zvijezda ove kolekcije su naušnice koje se mogu kombinirati na puno različitih načina, mijenjajući elemente i stvarajući potpuno nove komade nakita.
Korištenjem prepoznatljivih i standardnih materijala, poput pozlaćenog kirurškog čelika, svaki je komad lagan i prozračan, a najbitnije od svega da će još jedno ljeto ovo biti vaš najdraži nakit s kojim možete bezbrižno uroniti u more.
Kolekciju čine šarene ogrlice, vesele narukvice, raznovrsne naušnice različitih oblika i boja, te prsten koje objedinjuje duh cijele kolekcije.
Kolekcija ‘Fragments of summer’ nije samo kolekcija nakita; to je proslava duha ljeta. S njom na sebi možete, barem zatvorenih očiju, odlutati na svoje najdraže mjesto ili ono koje će to tek postati i prepustiti se čarima ljeta.
Nakit se može kupiti putem webshopa www.sexyplexy.com ili u SEXY PLEXY showroomu u Ilici 14.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.