Outfiti koje su nosili finalisti showa The Voice bili su pomno osmišljeni: Evo tko je za to zaslužan
U finalu televizijskog showa The Voice, čak su tri natjecatelja i mentor Dino Jelusić zračili elegancijom i glamurom zahvaljujući odijelima iz salona muške svečane odjeće LB Tuxedo Luke Berića.
Vrhunac četvrte sezone televizijskog showa The Voice održan ovu subotu obilježili su fantastični glasovi, gomila emocija i dobrih vibracija te besprijekoran izgled natjecatelja i mentora. Prestižnu titulu najljepšeg glasa Hrvatske odnio je Martin Kosovec, ostavivši iza sebe po broju glasova publike Anu Širić, Luku Novokmeta i Jakova Peruško Rihtara.
Što su nosili finalisti showa The Voice?
Za neka od najboljih stilskih izdanja mentora i finalista zaslužan je Luka Berić i odijela iz njegovog salona LB Tuxedo. Stilist showa The Voice Boris Banović u njegova ekstravagantna i jedinstvena odijela u finalu je odjenuo mentora Dinu Jelusića, Luku Novokmeta u prvom izlasku za pjesmu“You Do Something To Me“ Paula Wellera, te u drugim izlascima Jakova Peruško Rihtara dok je pjevao “Ostala si uvijek ista“ Miše Kovača te samog pobjednika showa Martina Kosovca za“Sjaj u tami“Doriana Graya.
Finalisti showa The Voice bili su odjeveni u odjeću s porukom “Jedinstven sam”
Odijela LB Tuxedoa ističu se u mnoštvu kombinacijom klasičnih linija i originalnih detalja. Predstavljaju velik iskorak u odnosu na uobičajena odijela jer su obogaćena raznim ukrasima, neobičnim teksturama, a ponekad čak i kristalima. Neka su diskretnija sa suptilnim sjajem, a za one hrabrije su ona s izraženim aplikacijama i uvezima koja je nemoguće ne primijetiti.
Njihov moderan kroj koji naglašava liniju tijela, pruža profinjen i glamurozan izgled. To je odjeća s porukom “Jedinstven sam”.
“I muškarci imaju potrebu istaknuti se i nositi nešto nesvakidašnje za posebne prilike. Misija mog brenda LB Tuxedo je da odijelima izražavamo vlastitu autentičnost. Suradnja sa showom The Voice pružila nam je priliku da se približimo i široj publici”, istaknuo je Luka Berić.
Dugi niz godina Luka je radio u nekoliko salona s muškim odijelima. Kako su klijenti često željeli odmak od klasičnih odijela prepoznao je prostor na tržištu i u srpnju 2019. godine u zagrebačkoj Brozovoj ulici otvorio vlastiti salon LB Tuxedo. Nakon četiri godine, i uspješno preživljenih izazova pandemije Covid, u rujnu 2023. salon je preselio u veći prostor na Selskoj cesti.
Inače, i u polufinalnoj emisiji The Voicea njegova odjela su nosili mentor Dino i Luka Novokmet.
Sve na jednom mjestu
“Negdje sam davno pročitao izjavu koja mi je postala nit vodilja – odjeća ne govori tko se i kakva ste osoba, ali pokušajte ipak ne navoditi ljude na pogrešne zaključke”,kaže Luka.
Posebnost njegovog salona je i u tome što je idealan za one muškarce koji ne vole beskonačne obilaske brojnih trgovina. Naime, tamo možete pronaći na jednom mjestu sve – od odijela, prsluka, kravata, leptir-mašni, pa do cipela, košulja, remena – i tako uštedjeti vrijeme, novac, a i živce.
Brojni celebrityji već nose LB Tuxedo
Njegova su odjela već odabrali mnogi uspješnimuškarci za razne svečane prigode: Bruno Petković, Luka Cindrić, Filip Ivić, Tonči Huljić, Igor Mešin, Frano Ridjan, Igor Barberić, Melkior Bašić, Marko Ciboci, Mario Roth, Davor Garić, Dalibor Petko i brojni drugi.
Zanimljivo je da je i poznati hrvatski travel bloger Kristijan Iličić upravo odijelo LB Tuxedoa izabrao za spektakularan fotoshooting 2022. godine na najopasnijem vlaku na svijetu koji vozi kroz Saharu u Mauritaniji. Iličić je tada bio na medenom mjesecu, a na tim fotografijama on i njegova Andrea poziraju na vrhu otvorenog teretnog vagona, na željeznoj rudi.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.