Poznati modni duo eNVy room najavljuje još jednu ženstvenu kolekciju vjenčanica
Iz godine u godinu, sezona vjenčanja započinje potkraj siječnja kada svjetlo dana ugledaju prve fotografije najiščekivanije bridal kolekcije - one s potpisom modnog dvojca eNVy room. Iako do službene objave lookbooka predstoje još gotovo dva mjeseca, dizajneri Vjeko Franetović i Nikica Ivančević odlučili su odškrinuti vrata svog ateljea i pružiti mali uvid u modele vjenčanica koji su već od danas dostupni za isprobavanje u eNVy room showroomu, a koji će sasvim sigurno postati predmet žudnje budućih mladenki.
Nova bridal kolekcija za 2024. godinu sastoji se od prepoznatljivih bestseller modela reinterpretiranih za nadolazeću sezonu vjenčanja te posve novih modela koji odišu dozom glamura, elegancije, ženstvenosti i romantike. U jedinstvenom stilu koji odlikuje eNVy room potpis, kolekcija je isprepletena detaljima poput velikih mašni ili nezaobilaznih volana, krojevima pročišćenih linija i modelima vjenčanih haljina koji se mogu transformirati u “nove” komade.
Svi modeli izrađeni su od najkvalitetnijih, pomno odabranih materijala kao što su svileni saten, krep i predivan reljefni jacquard s motivima ruža, dok posebno upečatljivo izgledaju modeli izrađeni od eko perja ili pak oni optočeni tisućama kristala.
Imajući na umu da će njihove kreacije obilježiti najposebnije životne trenutke, ali i da se ukusi i želje budućih mladenki uvelike razlikuju, eNVy room uvijek svoje bridal kolekcije kreira tako da ponudu svog ateljea obogati s pregršt novih modela u paleti različitih stilova te prikladnih za različite tipove vjenčanja. Svaka vjenčanica se izrađuje po mjeri jer dizajneri čvrsto vjeruju da je to jedini ispravan način kako bi vjenčana haljina, koja ima duboku emotivnu vrijednost, stajala besprijekorno.
Prije posjeta eNVy room showroomu potrebno je rezervirati termin pozivom na 099 23 22 939. U pratnju je dopušteno povesti do troje ljudi. Sve haljine izrađuju se po mjeri, pa je važno napomenuti i to da termin trebate rezervirati na vrijeme. Dobra je vijest da, naručite li izradu svoje vjenčane haljine do Božića, ostvarujete dodatnih 10% popusta na gotovinsko plaćanje.
U društvu dizajnera Nikice Ivančevića i Vjeke Franetovića, kao zaštitna lica eNVy room bridal kolekcije za 2024. godinu pred objektiv našeg proslavljenog fotografa Franje Matkovića stale su Ingrid Nikolić iz Faith Model Managementa i Lea Zeba iz Talia Modela. Frizure modela potpisuje Draška Topić, a šminka je djelo Ive Rukavine.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.