Emily Ratajkowski utjelovila je chic mamu u najnovijim komadima brenda koji obožavaju celebrityji
Vjerovali ili ne, ove fotografije inspirirane su djetinjstvom samog dizajnera.
26 listopada 2023
SELF PORTRAIT
26 listopada 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kako izgleda chic mama s Manhattana, koja zahvaljujući dadiljama, bez puno muke u isto vrijeme brine o mališanima i modi, prikazuje poznata manekenka Emily Ratajkowski na fotografijama iz kampanje brenda Self-Portrait.
Još jedna atraktivna kolekcija iza koje stoji dizajner Han Chong bogato je inspirirana vintage lookovima modne kuće Chanel, a na atraktivnoj Emily izgleda uistinu zamamno.
Chic mama spava u perju, a s mališanima se igra u hit komadima
U novoj modnoj priči brenda Self-Portrait pod nazivom “At Home”, u kojoj Emily Ratajkowski glumi samu sebe, predstavljeni su komadi koji će sigurno privući veliku pažnju mnogobrojnih fanova britanskog brenda koji je prije desetak godina započeo svoju dominaciju hit čipkastim haljinama s visokim ovratnicima koje su nosili baš svi – od Blake Lively preko Zendaye pa sve do Michelle Obame i Reese Witherspoon.
Popis celebrity dama koje obožavaju ovaj modni brend uistinu je dugačak. Osnivač i dizajner Han Chong trudi se iz sezone u sezonu stvarati nove trendove. Premda se u ovoj kolekciji poziva na već viđeno, s njegovim znanjem stvaranja odjeće koja na ženskom tijelu naglašava savršene proporcije i ovako atraktivnu kampanju, nove kreacije sigurno će biti hit.
Emily Ratajkowski kao chic mama na fotografijama Nicka Waplingtona
Fotografije na kojima Emily pozira u dvodijelnom kompletu, zelenom topiću s trapericama, traper kompletu i haljinama s perjem, dok se djeca igraju u pozadini, snimio je Nick Waplington.
Kampanja je inspirirana uspomenama iz djetinjstva Hana Chonga koji je izjavio: “Odrastao sam u kućanstvu koje se jako ponosilo dotjerivanjem za svaku priliku. To je potaknulo moj rad na brendu Self-Portrait, čije kreacije mnogi biraju za proslave”.
Pojam sređivanja kod kuće već postoji među chic mamama iz New Yorka, poput same Emily, a sad će se, zahvaljujući brendu Self-Portrait proširiti i među njegovim fanovima.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.