Emily Ratajkowski utjelovila je chic mamu u najnovijim komadima brenda koji obožavaju celebrityji
Vjerovali ili ne, ove fotografije inspirirane su djetinjstvom samog dizajnera.
26 listopada 2023
SELF PORTRAIT
26 listopada 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kako izgleda chic mama s Manhattana, koja zahvaljujući dadiljama, bez puno muke u isto vrijeme brine o mališanima i modi, prikazuje poznata manekenka Emily Ratajkowski na fotografijama iz kampanje brenda Self-Portrait.
Još jedna atraktivna kolekcija iza koje stoji dizajner Han Chong bogato je inspirirana vintage lookovima modne kuće Chanel, a na atraktivnoj Emily izgleda uistinu zamamno.
Chic mama spava u perju, a s mališanima se igra u hit komadima
U novoj modnoj priči brenda Self-Portrait pod nazivom “At Home”, u kojoj Emily Ratajkowski glumi samu sebe, predstavljeni su komadi koji će sigurno privući veliku pažnju mnogobrojnih fanova britanskog brenda koji je prije desetak godina započeo svoju dominaciju hit čipkastim haljinama s visokim ovratnicima koje su nosili baš svi – od Blake Lively preko Zendaye pa sve do Michelle Obame i Reese Witherspoon.
Popis celebrity dama koje obožavaju ovaj modni brend uistinu je dugačak. Osnivač i dizajner Han Chong trudi se iz sezone u sezonu stvarati nove trendove. Premda se u ovoj kolekciji poziva na već viđeno, s njegovim znanjem stvaranja odjeće koja na ženskom tijelu naglašava savršene proporcije i ovako atraktivnu kampanju, nove kreacije sigurno će biti hit.
Emily Ratajkowski kao chic mama na fotografijama Nicka Waplingtona
Fotografije na kojima Emily pozira u dvodijelnom kompletu, zelenom topiću s trapericama, traper kompletu i haljinama s perjem, dok se djeca igraju u pozadini, snimio je Nick Waplington.
Kampanja je inspirirana uspomenama iz djetinjstva Hana Chonga koji je izjavio: “Odrastao sam u kućanstvu koje se jako ponosilo dotjerivanjem za svaku priliku. To je potaknulo moj rad na brendu Self-Portrait, čije kreacije mnogi biraju za proslave”.
Pojam sređivanja kod kuće već postoji među chic mamama iz New Yorka, poput same Emily, a sad će se, zahvaljujući brendu Self-Portrait proširiti i među njegovim fanovima.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.