Emily Ratajkowski utjelovila je chic mamu u najnovijim komadima brenda koji obožavaju celebrityji
Vjerovali ili ne, ove fotografije inspirirane su djetinjstvom samog dizajnera.
26 listopada 2023
26 listopada 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kako izgleda chic mama s Manhattana, koja zahvaljujući dadiljama, bez puno muke u isto vrijeme brine o mališanima i modi, prikazuje poznata manekenka Emily Ratajkowski na fotografijama iz kampanje brenda Self-Portrait.
Još jedna atraktivna kolekcija iza koje stoji dizajner Han Chong bogato je inspirirana vintage lookovima modne kuće Chanel, a na atraktivnoj Emily izgleda uistinu zamamno.
Chic mama spava u perju, a s mališanima se igra u hit komadima
U novoj modnoj priči brenda Self-Portrait pod nazivom “At Home”, u kojoj Emily Ratajkowski glumi samu sebe, predstavljeni su komadi koji će sigurno privući veliku pažnju mnogobrojnih fanova britanskog brenda koji je prije desetak godina započeo svoju dominaciju hit čipkastim haljinama s visokim ovratnicima koje su nosili baš svi – od Blake Lively preko Zendaye pa sve do Michelle Obame i Reese Witherspoon.
Popis celebrity dama koje obožavaju ovaj modni brend uistinu je dugačak. Osnivač i dizajner Han Chong trudi se iz sezone u sezonu stvarati nove trendove. Premda se u ovoj kolekciji poziva na već viđeno, s njegovim znanjem stvaranja odjeće koja na ženskom tijelu naglašava savršene proporcije i ovako atraktivnu kampanju, nove kreacije sigurno će biti hit.
Emily Ratajkowski kao chic mama na fotografijama Nicka Waplingtona
Fotografije na kojima Emily pozira u dvodijelnom kompletu, zelenom topiću s trapericama, traper kompletu i haljinama s perjem, dok se djeca igraju u pozadini, snimio je Nick Waplington.
Kampanja je inspirirana uspomenama iz djetinjstva Hana Chonga koji je izjavio: “Odrastao sam u kućanstvu koje se jako ponosilo dotjerivanjem za svaku priliku. To je potaknulo moj rad na brendu Self-Portrait, čije kreacije mnogi biraju za proslave”.
Pojam sređivanja kod kuće već postoji među chic mamama iz New Yorka, poput same Emily, a sad će se, zahvaljujući brendu Self-Portrait proširiti i među njegovim fanovima.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.