Domaći modni brand ima iconic torbicu koju svaka žena želi
Mala elegantna torbica modni je dodatak kojeg čuvamo baš kao malu crnu haljinu i koja je obavezni dio garderobe. Poznatija kao shoulder bag, idealna za dnevne ali i večernje kombinacije, dolazi u svim oblicima, materijalima i uzorcima, no, nova kolekcija torbica ELFS ove sezone donosi najpopularniji model.
Od torbice očekujemo da je lijepa, neprimjetna i da istovremeno odjeći da finalni zaokruženi elegantni look te ono najvažnije, da u nju stanu mobitel, novčanik i osnovni make-up poput rumenila ili ruža. Upravo zato su ELFS-i u ovoj kolekciji predstavili idealan oblik torbice koji može funkcionirati i za večernji izlazak, ali i kao dnevna torbica, ovisno koju veličinu izaberete. Najmanji model, torbica nešto malo veća od novčanika, izrađena je od elegantne lakirane prirodne kože, savršeno ide uz haljine i kapute kad je sve što u njoj trebate ruž, mobitel i kartica. Klasičan model ukrašen prepoznatljivim ELFS srcem čini ju one-time modelom koji sad već ima iconic status među torbicama, jer malu crnu torbicu jednostavno morate imati. Ono što ju čini elegantnom i luksuznom, je lanac u boji zlata zahvaljujući kojem ju možete neprimjetno nositi i preko ramena.
Druga veličina istog modela je malo veća torbica za one žene koje vole eleganciju i u dnevnim poslovnim kombinacijama. Savršene veličine, dovoljno mala da je šarmantna i dovoljno velika za većinu svakodnevnih potrepština, ova je torbica must have sezone. Kad radni dan završi na afterwork koktelu, večeri ili partyju, najbolje je imati torbicu koja govori da ste „spremni za izlazak“. Dress code ponekad i ne morate strogo ispoštovati, ali s pravom torbicom uvijek se osjećate dovoljno sređeni i elegantni. Ova ELFS torbica već je osvojila srca poznatih obožavateljica branda, a osim efektne i kvalitetne prirodne kože dolazi i u izvedbi od kroko kože. Posebno je zanimljiv model izrađen od takozvane vintage kože, koja je posljednjih sezona jedan od omiljenih trendova street style ikona na tjednima mode. Ako želite biti spremni za dnevni modni event i svom casual outfitu dodati malo vibrantnog, ovaj je model torbice najbolji izbor. U posebnoj prljavo pink boji slaže se uz business ali i jeans kreacije.
„Naše su torbice jedan od naših najprepoznatljivijih artikala i zaista smo ponosni na to. Naše klijentice nerijetko imaju isti model u više boja ili veličina i sa svakom novom kolekcijom trudimo se obogatiti ovaj komad. Bilo da ste u jeansu, odijelu ili haljini, dobra torbica perfektnog kroja i precizne fine izrade daje sofisticiran dojam odjevnoj kombinaciji i podiže outfit na sasvim novu razinu. Naše su torbice baš to, komad koji je dovoljan za elegantan i profinjeni stil“, kažu dizajneri branda Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić.
Nova je kolekcija torbica već stigla u ELFS dućane u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Opatiji, Dubrovniku i Hvaru, a možete ih pronaći i na webshopu www.elfs.hr
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.