Zakoračite u Lykke Universe uz elegantan nakit iz nove kolekcije
Kampanja je snimana s Dankom Šimunovićem uz modele Nikolinu Minovsku i Elenu Dizdar, a svi su odjeveni u novu predivnu proljetnu H&M kolekciju i nose Lykke nakit. Nova Lykke kampanja nešto je potpuno drugačije od onoga što smo navikli vidjeti iz radionice ovoga hrvatskoga brenda.
Posljednjih nekoliko godina Lykke nakit postao je dio identiteta mnogih žena, od medaljona pa sve do raznih privjesaka, a sve s posebnom dozom autentičnosti koju nakit dobiva gravurom. Ove godine ovaj nakit postaje dio nas od 0 do 24 s novom Lykke Universe kolekcijom koja je nosiva u svim prilikama. Kampanja je snimana s Dankom Šimunovićem uz modele Nikolinu Minovsku i Elenu Dizdar, a svi su odjeveni u novu predivnu proljetnu H&M kolekciju i nose Lykke nakit.
Lykke nakit_Nikolina Minovska
Nova Lykke kampanja nešto je potpuno drugačije od onoga što smo navikli vidjeti iz radionice ovoga hrvatskoga brenda. Osim što su Lykke medaljoni specifični i autentični, biraju ih žene doista raznih zanimanja i godina, uz jednu zajedničku točku – slavljenje vlastite ljepote i elegancije. Nova kolekcija koja će obilježiti 2023. godinu inspirirana je suncem i mjesecom koji predstavljaju raznolikost i ujedinjenje suprotnosti.
Lykke nakit Universe kolekcija
Elegantan nakit za žene
“Oni se privlače i upotpunjuju. Sunce nas grije, a mjesec zaljubljuje naša srca… Služe nam kao podsjetnik da sva ljubav kreće od nas samih i tako otvara naša prostranstva prema drugima. Budući da su sunce i mjesec simboli dana i noći, tako želimo prikazati da se Lykke nosi od jutra do večeri, pa je naziv kampanje From Dawn Till Dusk.” – izjavili su Darija Kovačević i Krešimir Petrić koji stoje iza brenda Lykke.
Lykke kolekcija & Nikolina Minovska
Nikolina Minovska najbolje zna što je elegantan nakit
Medaljoni iz Universe kolekcije posebne su reljefaste strukture koja ih razlikuje od ostalih medaljona, a koja je ove godine u trendu. Upravo zbog te posebnosti, možemo ju nositi u raznim prilikama jer se vrlo lako može uklopiti u sve dnevne, ali i noćne odjevne kombinacije.
Novi Lykke svemir zaokružuje priču posebnosti koju svatko od nas nosi u sebi. U reelsu i na fotografijama u kampanju modeli osim Lykke nakita nose i novu proljetnu H&M kolekciju koja se savršeno uklapa u moto da se Lykke nakit možete nositi od jutra do večeri bez obzira na to kako će vam dan izgledati. Bilo da ste izašli u šetnju ili vas čeka cjelodnevni posao i izlazak – Lykke nakit nosi se u svim prilikama. Ono što ga čini autentičnim je i gravura, stoga ono što ste odabrali nositi pored srca može biti s vama u svakoj prilici. Neka vam Lykke nakit donese sreću kao i brojnim drugim ženama, majkama, studenticama i bakama koje su ga odabrale kao svoj nakit koji nikada ne skidaju.
Svi smo mi jedinstveni i zbog toga se trudimo i pazimo na svaki detalj. Naš unutarnji svemir sjedinjuje se s vanjskim, a rezultat je otvaranje naših prostranstava drugima. Baš zato je svaki djelić nas i onoga što nosimo važan, pogotovo kada govorimo o nakitu. Lykke mijenja poimanje nakita kao modnog dodatka i donosi nešto više, s mirisom budi osjetila, a iza dizajna se skriva priča svakog pojedinog medaljona. Tako poklanjate uspomenu koja prvenstveno nosi emocionalnu vrijednost i budi draga sjećanja. Lykke tim je mali krug kreativaca koji su, slijedeći istu viziju i snove, dali oduška duši i mašti u kreaciji nakita s dozom sreće. Kroz ugodnu, prijateljsku i inspirativnu atmosferu osluškuju i ispunjavaju želje svojih kupaca, te stvaraju nakit koji sa svakom personaliziranom gravurom i s pomno odabranim motivom nosi dio vas, vaše osobnosti i stila. Zakoračite i vi u Lykke svemir i potražite sve o novoj kolekciji na lykke.hr i u Lykke Gift Shopu na adresi Petrinjska 28, u centru Zagreba.
Za frizuru je zaslužan Fran Brunović(Profokus), a za make up Sonja Kvesić. Kreativni koncept osmislila je Mateja Sučević, koja je ujedno bila i stilistica.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.