Zakoračite u Lykke Universe uz elegantan nakit iz nove kolekcije
Kampanja je snimana s Dankom Šimunovićem uz modele Nikolinu Minovsku i Elenu Dizdar, a svi su odjeveni u novu predivnu proljetnu H&M kolekciju i nose Lykke nakit. Nova Lykke kampanja nešto je potpuno drugačije od onoga što smo navikli vidjeti iz radionice ovoga hrvatskoga brenda.
Posljednjih nekoliko godina Lykke nakit postao je dio identiteta mnogih žena, od medaljona pa sve do raznih privjesaka, a sve s posebnom dozom autentičnosti koju nakit dobiva gravurom. Ove godine ovaj nakit postaje dio nas od 0 do 24 s novom Lykke Universe kolekcijom koja je nosiva u svim prilikama. Kampanja je snimana s Dankom Šimunovićem uz modele Nikolinu Minovsku i Elenu Dizdar, a svi su odjeveni u novu predivnu proljetnu H&M kolekciju i nose Lykke nakit.
Lykke nakit_Nikolina Minovska
Nova Lykke kampanja nešto je potpuno drugačije od onoga što smo navikli vidjeti iz radionice ovoga hrvatskoga brenda. Osim što su Lykke medaljoni specifični i autentični, biraju ih žene doista raznih zanimanja i godina, uz jednu zajedničku točku – slavljenje vlastite ljepote i elegancije. Nova kolekcija koja će obilježiti 2023. godinu inspirirana je suncem i mjesecom koji predstavljaju raznolikost i ujedinjenje suprotnosti.
Lykke nakit Universe kolekcija
Elegantan nakit za žene
“Oni se privlače i upotpunjuju. Sunce nas grije, a mjesec zaljubljuje naša srca… Služe nam kao podsjetnik da sva ljubav kreće od nas samih i tako otvara naša prostranstva prema drugima. Budući da su sunce i mjesec simboli dana i noći, tako želimo prikazati da se Lykke nosi od jutra do večeri, pa je naziv kampanje From Dawn Till Dusk.” – izjavili su Darija Kovačević i Krešimir Petrić koji stoje iza brenda Lykke.
Lykke kolekcija & Nikolina Minovska
Nikolina Minovska najbolje zna što je elegantan nakit
Medaljoni iz Universe kolekcije posebne su reljefaste strukture koja ih razlikuje od ostalih medaljona, a koja je ove godine u trendu. Upravo zbog te posebnosti, možemo ju nositi u raznim prilikama jer se vrlo lako može uklopiti u sve dnevne, ali i noćne odjevne kombinacije.
Novi Lykke svemir zaokružuje priču posebnosti koju svatko od nas nosi u sebi. U reelsu i na fotografijama u kampanju modeli osim Lykke nakita nose i novu proljetnu H&M kolekciju koja se savršeno uklapa u moto da se Lykke nakit možete nositi od jutra do večeri bez obzira na to kako će vam dan izgledati. Bilo da ste izašli u šetnju ili vas čeka cjelodnevni posao i izlazak – Lykke nakit nosi se u svim prilikama. Ono što ga čini autentičnim je i gravura, stoga ono što ste odabrali nositi pored srca može biti s vama u svakoj prilici. Neka vam Lykke nakit donese sreću kao i brojnim drugim ženama, majkama, studenticama i bakama koje su ga odabrale kao svoj nakit koji nikada ne skidaju.
Svi smo mi jedinstveni i zbog toga se trudimo i pazimo na svaki detalj. Naš unutarnji svemir sjedinjuje se s vanjskim, a rezultat je otvaranje naših prostranstava drugima. Baš zato je svaki djelić nas i onoga što nosimo važan, pogotovo kada govorimo o nakitu. Lykke mijenja poimanje nakita kao modnog dodatka i donosi nešto više, s mirisom budi osjetila, a iza dizajna se skriva priča svakog pojedinog medaljona. Tako poklanjate uspomenu koja prvenstveno nosi emocionalnu vrijednost i budi draga sjećanja. Lykke tim je mali krug kreativaca koji su, slijedeći istu viziju i snove, dali oduška duši i mašti u kreaciji nakita s dozom sreće. Kroz ugodnu, prijateljsku i inspirativnu atmosferu osluškuju i ispunjavaju želje svojih kupaca, te stvaraju nakit koji sa svakom personaliziranom gravurom i s pomno odabranim motivom nosi dio vas, vaše osobnosti i stila. Zakoračite i vi u Lykke svemir i potražite sve o novoj kolekciji na lykke.hr i u Lykke Gift Shopu na adresi Petrinjska 28, u centru Zagreba.
Za frizuru je zaslužan Fran Brunović(Profokus), a za make up Sonja Kvesić. Kreativni koncept osmislila je Mateja Sučević, koja je ujedno bila i stilistica.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.