Svi žele barem komad: Suradnja Dolce & Gabbana x SKIMS srušila je stranicu brenda Kim Kardashian
Što se dogodi kad se udruže Dolce&Gabbana i SKIMS? Ruši se stranica od navale kupaca.
20 studenoga 2024
Kampanja je snimana s Dankom Šimunovićem uz modele Nikolinu Minovsku i Elenu Dizdar, a svi su odjeveni u novu predivnu proljetnu H&M kolekciju i nose Lykke nakit. Nova Lykke kampanja nešto je potpuno drugačije od onoga što smo navikli vidjeti iz radionice ovoga hrvatskoga brenda.
22 svibnja 2023
Posljednjih nekoliko godina Lykke nakit postao je dio identiteta mnogih žena, od medaljona pa sve do raznih privjesaka, a sve s posebnom dozom autentičnosti koju nakit dobiva gravurom. Ove godine ovaj nakit postaje dio nas od 0 do 24 s novom Lykke Universe kolekcijom koja je nosiva u svim prilikama. Kampanja je snimana s Dankom Šimunovićem uz modele Nikolinu Minovsku i Elenu Dizdar, a svi su odjeveni u novu predivnu proljetnu H&M kolekciju i nose Lykke nakit.
Nova Lykke kampanja nešto je potpuno drugačije od onoga što smo navikli vidjeti iz radionice ovoga hrvatskoga brenda. Osim što su Lykke medaljoni specifični i autentični, biraju ih žene doista raznih zanimanja i godina, uz jednu zajedničku točku – slavljenje vlastite ljepote i elegancije. Nova kolekcija koja će obilježiti 2023. godinu inspirirana je suncem i mjesecom koji predstavljaju raznolikost i ujedinjenje suprotnosti.
“Oni se privlače i upotpunjuju. Sunce nas grije, a mjesec zaljubljuje naša srca… Služe nam kao podsjetnik da sva ljubav kreće od nas samih i tako otvara naša prostranstva prema drugima. Budući da su sunce i mjesec simboli dana i noći, tako želimo prikazati da se Lykke
nosi od jutra do večeri, pa je naziv kampanje From Dawn Till Dusk.” – izjavili su Darija Kovačević i Krešimir Petrić koji stoje iza brenda Lykke.
Medaljoni iz Universe kolekcije posebne su reljefaste strukture koja ih razlikuje od ostalih medaljona, a koja je ove godine u trendu. Upravo zbog te posebnosti, možemo ju nositi u raznim prilikama jer se vrlo lako može uklopiti u sve dnevne, ali i noćne odjevne kombinacije.
Novi Lykke svemir zaokružuje priču posebnosti koju svatko od nas nosi u sebi. U reelsu i na fotografijama u kampanju modeli osim Lykke nakita nose i novu proljetnu H&M kolekciju koja se savršeno uklapa u moto da se Lykke nakit možete nositi od jutra do večeri bez obzira na to kako će vam dan izgledati. Bilo da ste izašli u šetnju ili vas čeka cjelodnevni posao i izlazak – Lykke nakit nosi se u svim prilikama. Ono što ga čini autentičnim je i gravura, stoga ono što ste odabrali nositi pored srca može biti s vama u svakoj prilici. Neka vam Lykke nakit donese sreću kao i brojnim drugim ženama, majkama, studenticama i bakama koje su ga odabrale kao svoj nakit koji nikada ne skidaju.
Svi smo mi jedinstveni i zbog toga se trudimo i pazimo na svaki detalj. Naš unutarnji svemir sjedinjuje se s vanjskim, a rezultat je otvaranje naših prostranstava drugima. Baš zato je svaki djelić nas i onoga što nosimo važan, pogotovo kada govorimo o nakitu. Lykke mijenja poimanje nakita kao modnog dodatka i donosi nešto više, s mirisom budi osjetila, a iza dizajna se skriva priča svakog pojedinog medaljona. Tako poklanjate uspomenu koja prvenstveno nosi emocionalnu vrijednost i budi draga sjećanja. Lykke tim je mali krug kreativaca koji su, slijedeći istu viziju i snove, dali oduška duši i mašti u kreaciji nakita s dozom sreće. Kroz ugodnu, prijateljsku i inspirativnu atmosferu osluškuju i ispunjavaju želje svojih kupaca, te stvaraju nakit koji sa svakom personaliziranom gravurom i s pomno odabranim motivom nosi dio vas, vaše osobnosti i stila. Zakoračite i vi u Lykke svemir i potražite sve o novoj kolekciji na lykke.hr i u Lykke Gift Shopu na adresi Petrinjska 28, u centru Zagreba.
Za frizuru je zaslužan Fran Brunović (Profokus), a za make up Sonja Kvesić. Kreativni koncept osmislila je Mateja Sučević, koja je ujedno bila i stilistica.
Sigurno ste vidjeli ovaj meme. Nažalost, ispada da nije točan.
23 studenoga 2024
Film o Madonni najavljen je još prije četiri godine, ali još uvijek o njemu ne znamo ništa.
23 studenoga 2024
U današnjem polariziranom društvu, pojam wokeizma zauzima centralno mjesto u političkim i kulturnim raspravama, a Generacija Z – najmlađa generacija na društvenoj sceni – sve više postaje ključni glas u ovom dijalogu.
23 studenoga 2024
Kad razmišljate o poslovanju, možda vas prvo ne asocira riječ "knjigovođa". Možda vam na pamet padnu inovacije, marketing, prodaja ili velike ideje. Ali iza svakog uspješnog projekta stoji jedna tiha, marljiva figura koja sve to drži pod kontrolom – knjigovođa. On je poput kućnog temelja – nevidljiv, ali neophodan. Jer, ruku na srce, bez dobrog knjigovođe, poslovni temelji bi se vrlo brzo uzdrmali.
23 studenoga 2024
Sinkronizirane klizačice, vatreni gudači i veliki vatromet za nezaboravan doživljaj.
23 studenoga 2024