Eco friendly moda: Izabel Kovačić otkrila zašto je njezin novi modni brend dobar za planet
Veganska i eco friendly moda strast je Izabel Kovačić koja se u najnovijoj objavi na Instagramu raspisala o umjetnoj koži.
18 siječnja 2024
INSTAGRAM: @IZAKOVA
18 siječnja 202419:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Poznata infleuncerica i modna dizajnerica Izabel Kovačić svoje modno carstvo gradi s bitnim ciljem. Supruga nogometaša čiji stil već godinama kopiraju brojne Hrvatice, oduševljava svakim svojim pojavljivanjem u javnosti, ali i svakom modnom kolekcijom brenda Lunilou u kojem spaja organske materijale sa bezvremenskim no originalnim krojevima. Eco friendly moda strast je Izabel Kovačić koja se u najnovijoj objavi na Instagramu raspisala o umjetnoj koži koju koristi pri stvaranju kreacija s vlastitim potpisom i svom novom brendu pod nazivom IZAKOVA.
Eco friendly i vegan moda i brend Lunilou vole se javno
Slavna infleuncerica nedavno je objavila fotografiju s ulica Londona koja izgleda kao sa časopisa nekog slavnog modnog časopisa, a na kojoj čita novine odjevena u bijelu košulju i predivan ogrtač od umjetne kože.
Nakon toga objavila je još jedan vizual ogrtača koji se itekako svidio njezinim obožavateljicama te napisala:
“Mi u @lunilou započeli smo proizvodnju naših prvih malih mokasina od ekološki prihvatljive kože 2015. Ekološki prihvatljivi procesi proizvodnje kože uključuju korištenje prirodnih i biorazgradivih materijala, kao što je biljno štavljenje, što smanjuje upotrebu štetnih kemikalija koje mogu zagaditi okoliš. Čvrsto vjerujemo da će svi vani početi raditi male/velike promjene za našu majku Zemlju.”, napisala je 31-godišnja poduzetnica.
Lunilou i sestrinski brend IZAKOVA modni su svijet u kojem se spajaju ekskluzivnost i održivost, a odjeća oba brenda Izabel Kovačić može se kupiti u Kaptol Centru ili putem online trgovina.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.