Eco friendly moda: Izabel Kovačić otkrila zašto je njezin novi modni brend dobar za planet
Veganska i eco friendly moda strast je Izabel Kovačić koja se u najnovijoj objavi na Instagramu raspisala o umjetnoj koži.
18 siječnja 2024
INSTAGRAM: @IZAKOVA
18 siječnja 202419:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Poznata infleuncerica i modna dizajnerica Izabel Kovačić svoje modno carstvo gradi s bitnim ciljem. Supruga nogometaša čiji stil već godinama kopiraju brojne Hrvatice, oduševljava svakim svojim pojavljivanjem u javnosti, ali i svakom modnom kolekcijom brenda Lunilou u kojem spaja organske materijale sa bezvremenskim no originalnim krojevima. Eco friendly moda strast je Izabel Kovačić koja se u najnovijoj objavi na Instagramu raspisala o umjetnoj koži koju koristi pri stvaranju kreacija s vlastitim potpisom i svom novom brendu pod nazivom IZAKOVA.
Eco friendly i vegan moda i brend Lunilou vole se javno
Slavna infleuncerica nedavno je objavila fotografiju s ulica Londona koja izgleda kao sa časopisa nekog slavnog modnog časopisa, a na kojoj čita novine odjevena u bijelu košulju i predivan ogrtač od umjetne kože.
Nakon toga objavila je još jedan vizual ogrtača koji se itekako svidio njezinim obožavateljicama te napisala:
“Mi u @lunilou započeli smo proizvodnju naših prvih malih mokasina od ekološki prihvatljive kože 2015. Ekološki prihvatljivi procesi proizvodnje kože uključuju korištenje prirodnih i biorazgradivih materijala, kao što je biljno štavljenje, što smanjuje upotrebu štetnih kemikalija koje mogu zagaditi okoliš. Čvrsto vjerujemo da će svi vani početi raditi male/velike promjene za našu majku Zemlju.”, napisala je 31-godišnja poduzetnica.
Lunilou i sestrinski brend IZAKOVA modni su svijet u kojem se spajaju ekskluzivnost i održivost, a odjeća oba brenda Izabel Kovačić može se kupiti u Kaptol Centru ili putem online trgovina.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Tko kaže da su najljepši trenuci oni najglasniji? Ponekad su to upravo oni najtiši – zabilježeni bez pompe, bez filtera, bez režije. Upravo takav trenutak živi ovih dana poznata domaća glumica Tara Thaller, koja ljeto 2025. provodi na hrvatskoj obali, daleko od reflektora, ali jako blizu onome što zaista vrijedi.
Kada se spoje more, sunce, prijatelji i ljubav – rezultat ne može biti ništa drugo nego dan iz snova. Upravo tako bi se mogla opisati idilična morska avantura poznate glumice Nataše Janjić Medančić, koja je sa suprugom Nenadom Medančićem i bliskim prijateljima provela savršen dan istražujući skrivene ljepote Dalmacije.