Luksuz na pučini! Kako je domaći brend Duchess pretvorio milijunsku jahtu u modnu pistu?
Nova kampanja modnog brenda Duchess za sezonu jesen-zima 2024./2025. oduševljava spojem luksuza i mediteranskog šarma, snimljena na jednoj od najprestižnijih jahti Frauscher 1414 Demon u šibenskom akvatoriju. Vizualno impresivna, kolekcija odiše toplim nijansama ljeta, iako je namijenjena hladnijim mjesecima, a pozadina kraljevskog grada Šibenika samo dodatno naglašava eleganciju brenda. Ova kampanja najavljuje ekskluzivnu modnu reviju na Biograd Boat Showu, događaju koji spaja luksuznu modu i nautički svijet.
Nova kampanja modnog brenda Duchess womenswear za sezonu jesen-zima 2024./2025. donosi spoj luksuza, elegancije i morskog ugođaja, snimljena na prestižnoj jahti Frauscher 1414 Demon u šibenskom akvatoriju. Ova impresivna sportska jahta, koja je prepoznatljiva kao jedan od simbola luksuznog života te korištena u mnogim holivudskim filmovima, uključujući franšizu o Jamesu Bondu, poslužila je kao idealna pozornica za modnu priču Duchess brenda.
U pozadini snimanja, koje se odvijalo u blizini staroga grada Šibenika i njegovih povijesnih utvrda, grad i more savršeno su uokvirili temu nove kolekcije. Prema riječima dizajnerskog tima, ljeto i morski motivi bili su glavna inspiracija za novu liniju koja, iako namijenjena hladnijim mjesecima, odiše toplim bojama i krojevima koji podsjećaju na vedre ljetne dane.
Kolekcija, sastavljena od luksuznih materijala poput svile, pamuka i pliša, izražava ženstvenost, jednostavnost i lakoću kombiniranja s drugim modnim komadima. Dominiraju nijanse plave, narančaste, crvene, zelene i zlatne – paleta koja priziva duh ljeta i mora.
Važan element kampanje bio je Frauscher 1414 Demon, luksuzna sportska jahta koja je već godinama sinonim za stil i prestiž, a često se povezuje s modnim i filmskim svijetom. Ovaj model jahte korišten je u snimanjima za globalno poznate brendove kao što su Prada i Roberto Cavalli, kao i u modnim kampanjama Voguea u Monte Carlu i St. Tropezu. Prestiž ovog plovila dodaje posebnu dimenziju kampanji, spajajući eleganciju visoke mode s luksuznim načinom života na vodi.
Duchess tim, na čelu s PR menadžericom Snježanom Schillinger, iskoristio je ovu jedinstvenu priliku da modnu viziju pretoči u jedinstvenu vizualnu priču, koja će svoju kulminaciju doživjeti na ekskluzivnoj modnoj reviji 25. listopada 2024. godine na Biograd Boat Showu, najvećem sajmu nautičke industrije u Europi. Ova prestižna manifestacija, koja slavi 26. godinu postojanja, bit će domaćin luksuznim brendovima poput Sanlorenzo i Beneteau Monte Carlo, dok će posebnu pažnju privući premijerno predstavljanje modela automobila Porsche Carrera 911.
Za vizualnu estetiku kampanje zaslužan je umjetnički direktor Antun Tin Brišar, dok je fotografski dio povjeren Zvonimiru Ferini, čije fotografije bilježe ljepotu modela Lucije Beden u raskošnim kreacijama Duchess brenda.
Ova kampanja ne samo da najavljuje novu kolekciju, već stvara sinergiju između mode, luksuza i mediteranskog pejzaža, te se očekuje da će zaintrigirati modne entuzijaste i ljubitelje ekskluzivnog načina života.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Sunce nas svakodnevno grije i puni energijom, no ono što često ne vidimo, a što je istovremeno i najopasnije, su ultraljubičaste zrake – poznate kao UV zrake. Dok većina zna da nam treba krema sa SPF-om, malo tko zaista razumije razliku između UVA, UVB i UVC zraka.
Srijeda 18. lipnja donosi nagli zaokret u poslovnom svijetu – energije su napete, ali i obećavajuće. Merkur ulazi u napetu opoziciju s Neptunom, pa će mnogi osjećati zbrku u komunikaciji i nesigurnost u donošenju odluka. No, iza zavjese zbrke skriva se potencijal za briljantne poslovne poteze. Ovo je dan kada se granica između stvarnosti i intuicije briše, a samo oni s unutarnjom jasnoćom mogu iskoristiti dan do kraja.