Luksuz na pučini! Kako je domaći brend Duchess pretvorio milijunsku jahtu u modnu pistu?
Nova kampanja modnog brenda Duchess za sezonu jesen-zima 2024./2025. oduševljava spojem luksuza i mediteranskog šarma, snimljena na jednoj od najprestižnijih jahti Frauscher 1414 Demon u šibenskom akvatoriju. Vizualno impresivna, kolekcija odiše toplim nijansama ljeta, iako je namijenjena hladnijim mjesecima, a pozadina kraljevskog grada Šibenika samo dodatno naglašava eleganciju brenda. Ova kampanja najavljuje ekskluzivnu modnu reviju na Biograd Boat Showu, događaju koji spaja luksuznu modu i nautički svijet.
Nova kampanja modnog brenda Duchess womenswear za sezonu jesen-zima 2024./2025. donosi spoj luksuza, elegancije i morskog ugođaja, snimljena na prestižnoj jahti Frauscher 1414 Demon u šibenskom akvatoriju. Ova impresivna sportska jahta, koja je prepoznatljiva kao jedan od simbola luksuznog života te korištena u mnogim holivudskim filmovima, uključujući franšizu o Jamesu Bondu, poslužila je kao idealna pozornica za modnu priču Duchess brenda.
U pozadini snimanja, koje se odvijalo u blizini staroga grada Šibenika i njegovih povijesnih utvrda, grad i more savršeno su uokvirili temu nove kolekcije. Prema riječima dizajnerskog tima, ljeto i morski motivi bili su glavna inspiracija za novu liniju koja, iako namijenjena hladnijim mjesecima, odiše toplim bojama i krojevima koji podsjećaju na vedre ljetne dane.
Kolekcija, sastavljena od luksuznih materijala poput svile, pamuka i pliša, izražava ženstvenost, jednostavnost i lakoću kombiniranja s drugim modnim komadima. Dominiraju nijanse plave, narančaste, crvene, zelene i zlatne – paleta koja priziva duh ljeta i mora.
Važan element kampanje bio je Frauscher 1414 Demon, luksuzna sportska jahta koja je već godinama sinonim za stil i prestiž, a često se povezuje s modnim i filmskim svijetom. Ovaj model jahte korišten je u snimanjima za globalno poznate brendove kao što su Prada i Roberto Cavalli, kao i u modnim kampanjama Voguea u Monte Carlu i St. Tropezu. Prestiž ovog plovila dodaje posebnu dimenziju kampanji, spajajući eleganciju visoke mode s luksuznim načinom života na vodi.
Duchess tim, na čelu s PR menadžericom Snježanom Schillinger, iskoristio je ovu jedinstvenu priliku da modnu viziju pretoči u jedinstvenu vizualnu priču, koja će svoju kulminaciju doživjeti na ekskluzivnoj modnoj reviji 25. listopada 2024. godine na Biograd Boat Showu, najvećem sajmu nautičke industrije u Europi. Ova prestižna manifestacija, koja slavi 26. godinu postojanja, bit će domaćin luksuznim brendovima poput Sanlorenzo i Beneteau Monte Carlo, dok će posebnu pažnju privući premijerno predstavljanje modela automobila Porsche Carrera 911.
Za vizualnu estetiku kampanje zaslužan je umjetnički direktor Antun Tin Brišar, dok je fotografski dio povjeren Zvonimiru Ferini, čije fotografije bilježe ljepotu modela Lucije Beden u raskošnim kreacijama Duchess brenda.
Ova kampanja ne samo da najavljuje novu kolekciju, već stvara sinergiju između mode, luksuza i mediteranskog pejzaža, te se očekuje da će zaintrigirati modne entuzijaste i ljubitelje ekskluzivnog načina života.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.