Dua Lipa kao zaštitno lice kampanje za CHANEL 25 torbu – spoj neodoljive energije i bezvremenske elegancije
Dua Lipa, jedna od najsjajnijih glazbenih i modnih ikona svoje generacije, postala je zaštitno lice nove kampanje za torbu CHANEL 25. Ovaj prestižni modni dodatak odražava njezinu besprijekornu eleganciju, dinamičnu energiju i osebujan stil, čineći je savršenim izborom za predstavljanje novog modela kultne kuće CHANEL.
Kampanja započinje kratkim filmom koji potpisuje renomirani redatelj Gordon von Steiner. Inspiriran glazbenim spotovima, film prati Dua Lipu kroz užurbane ulice Manhattana i atmosferu njujorškog fotografskog studija. Pjevačica donosi zaraznu energiju dok pjeva hit iz 90-ih, She Drives Me Crazy grupe Fine Young Cannibals. “Obožavam tu pjesmu. Prava je himna devedesetih, a taj me period uvijek inspirira – bilo u modi, glazbi ili filmu. Ova pjesma savršeno utjelovljuje osjećaj slobode izražavanja i omogućila mi je da se prepustim zabavnoj, sirovoj i pomalo buntovnoj emociji. New York je idealna kulisa za tu vrstu neukrotive energije,” izjavila je Dua.
CHANEL 25 predstavlja suvremenu interpretaciju prepoznatljivih kodova kuće CHANEL – od elegantnog prošivanja i kultnog lanca do promišljene funkcionalnosti s više džepova. Dostupna u tri veličine, ova torba prilagođena je svakodnevnim potrebama moderne žene koja živi ubrzanim tempom. Fleksibilna, lagana i istovremeno profinjena, objedinjuje udobnost i bezvremenski stil s vrhunskom praktičnošću.
Dua Lipa prva je na svijetu prošetala najnoviju Chanel 25 torbu!
Dua Lipa ne krije svoje oduševljenje ovim modnim dodatkom: “Opsjednuta sam ovom torbom! Savršena je za mene jer sam uvijek u pokretu i volim imati sve pri ruci. Posebno su mi dragi džepovi u koje mogu spremiti svoje knjige, sunčane naočale, bilježnice, pa čak i kristale. To je jednostavno idealna torba za svaki dan!”
Kampanja slavi slobodu pokreta, autentičnost i snagu izražavanja, vrijednosti koje se savršeno podudaraju s osobnošću ove globalne zvijezde. “Za mene je ova kampanja oda pokretu i energiji, moći i igri, ali prije svega – radosti. To je duh koji dijelim kao umjetnica, pa sam se s ovom pričom odmah poistovjetila,” zaključuje Dua Lipa.
Ekskluzivne fotografije koje potpisuje legendarni David Sims, kao i kompletna kampanja za torbu CHANEL 25, bit će predstavljene u ožujku, donoseći još jednu neodoljivu fuziju mode, umjetnosti i suvremenog luksuza.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.