Dua Lipa kao zaštitno lice kampanje za CHANEL 25 torbu – spoj neodoljive energije i bezvremenske elegancije
Dua Lipa, jedna od najsjajnijih glazbenih i modnih ikona svoje generacije, postala je zaštitno lice nove kampanje za torbu CHANEL 25. Ovaj prestižni modni dodatak odražava njezinu besprijekornu eleganciju, dinamičnu energiju i osebujan stil, čineći je savršenim izborom za predstavljanje novog modela kultne kuće CHANEL.
Kampanja započinje kratkim filmom koji potpisuje renomirani redatelj Gordon von Steiner. Inspiriran glazbenim spotovima, film prati Dua Lipu kroz užurbane ulice Manhattana i atmosferu njujorškog fotografskog studija. Pjevačica donosi zaraznu energiju dok pjeva hit iz 90-ih, She Drives Me Crazy grupe Fine Young Cannibals. “Obožavam tu pjesmu. Prava je himna devedesetih, a taj me period uvijek inspirira – bilo u modi, glazbi ili filmu. Ova pjesma savršeno utjelovljuje osjećaj slobode izražavanja i omogućila mi je da se prepustim zabavnoj, sirovoj i pomalo buntovnoj emociji. New York je idealna kulisa za tu vrstu neukrotive energije,” izjavila je Dua.
CHANEL 25 predstavlja suvremenu interpretaciju prepoznatljivih kodova kuće CHANEL – od elegantnog prošivanja i kultnog lanca do promišljene funkcionalnosti s više džepova. Dostupna u tri veličine, ova torba prilagođena je svakodnevnim potrebama moderne žene koja živi ubrzanim tempom. Fleksibilna, lagana i istovremeno profinjena, objedinjuje udobnost i bezvremenski stil s vrhunskom praktičnošću.
Dua Lipa prva je na svijetu prošetala najnoviju Chanel 25 torbu!
Dua Lipa ne krije svoje oduševljenje ovim modnim dodatkom: “Opsjednuta sam ovom torbom! Savršena je za mene jer sam uvijek u pokretu i volim imati sve pri ruci. Posebno su mi dragi džepovi u koje mogu spremiti svoje knjige, sunčane naočale, bilježnice, pa čak i kristale. To je jednostavno idealna torba za svaki dan!”
Kampanja slavi slobodu pokreta, autentičnost i snagu izražavanja, vrijednosti koje se savršeno podudaraju s osobnošću ove globalne zvijezde. “Za mene je ova kampanja oda pokretu i energiji, moći i igri, ali prije svega – radosti. To je duh koji dijelim kao umjetnica, pa sam se s ovom pričom odmah poistovjetila,” zaključuje Dua Lipa.
Ekskluzivne fotografije koje potpisuje legendarni David Sims, kao i kompletna kampanja za torbu CHANEL 25, bit će predstavljene u ožujku, donoseći još jednu neodoljivu fuziju mode, umjetnosti i suvremenog luksuza.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.