Domaći brend Lukabu predstavlja mini kolekciju vjenčanica za odvažne mladenke
Lukabu, modni brend koji kroz svoje kolekcije vjenčanica i večernjih haljina slavi suvremeni modni izričaj predstavlja nam novu, capsule kolekciju vjenčanica koja donosi spoj elegancije i minimalizma, pružajući moderne i stylish opcije koje nadmašuju tradicionalne konvencije.
Nova Lukabu kolekcija kratkih vjenčanica nastala je iz želje da se udovolji modernim mladenkama koje traže nešto drugačije.
Misao vodilja kod kreiranja bila je omogućiti mladenkama da zrače samopouzdanjem, a istovremeno se osjećaju ugodno tijekom cijele ceremonije i proslave. Naime, ove „plesne“ vjenčanice kreirane su s namjerom da budu i funkcionalne, omogućujući slobodu pokreta za sve one nezaboravne plesne trenutke vašeg najvažnijeg dana. Posebna je pažnja posvećena detaljima, a svaka je haljina kreirana od najfinijih tkanina – satena i vrlo delikatne čipke.
Nova Lukabu kolekcija savršena je opcija za plesni podij, ali i djevojačku večer
Haljine iz nove Lukabu kolekcije savršena su opcija i za djevojačku zabavu, ali i kao haljina u koju ćete se presvući kada se plesni podij užari!
Make up: Tamara Čes Hair: Dua hair Model: Martina TomićFOTO: Vonmetzer
Dašak razigranosti i dinamike, unose divne rukavice od francuske čipke te vrlo upečatljive velike mašne u obliku vela.
Ovi detalji ne samo da upotpunjuju look, već i dodaju notu sofisticiranosti. Mladenke će se osjećati posebno, a istovremeno će moći slobodno plesati i zabavljati se bez ikakvih ograničenja.
Make up: Tamara Čes Hair: Dua hair Model: Martina TomićFOTO: Vonmetzer
Vjenčanice iz nove Lukabu kolekcije na najljepši će način svakoj mladenki omogućiti, ne samo da ostavi nezaboravan dojam već i da se fokusira na ljubav i sreću tog posebnog trenutka.
Gdje isprobati novu Lukabu kolekciju?
Kolekciju možete isprobati u Osijeku , TC Nama ili u Zagrebu u hotelu International, a na našoj stranici www.lukabu.com možete pogledati sve kolekcije u ponudi.
Make up: Tamara Čes Hair: Dua hair Model: Martina TomićFOTO: Vonmetzer
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.