Osim haljina na preklop, kolekcija je upotpunjena dugim haljinama, suknjama i košuljama. Kroz cijelu kolekciju se provlače boje poput plave, žute, narančaste, roze, u kombinaciji s bež nijansama. Uvijek su nam u fokusu materijali.
Slobodno se može reći da su odabrani materijali odigrali veliku ulogu pri stvaranju kolekcije i inspirirali su dizajnere tijekom stvaranja ove modne priče. “Jako nam je bitno da se naše klijentice osjećaju dobro u našim odjevnim komadima, a da bismo to postigli, podjednaku pozornost posvećujemo kroju i kvaliteti samog materijala.” ističu dizajneri.
Za ovo ljeto je kao nositeljica kolekcije odabrana svila u kombinaciji s lanom, pamukom, viskozom. Kolekcija je predstavljena u prekrasnoj Preporodnoj dvorani koja se nalazi u sklopu palače Grofa Draškovića danas poznatijoj kao Narodni Dom.
“Ovu kolekciju smo posebno htjeli naglasiti i na neki način približiti svim stalnim i budućim klijenticama pa samo za glavna lica kampanje odabrali osim modela Martine Tomić i modnu blogericu Dubravku Švegar i personal shoppericu Niku Bijelić koje su ozbiljno shvatile svoj zadatak i besprijekorno ga odradile kroz kampanju i pojavom na pisti.” ističu dizajneri.
“Velika hvala i našoj talentiranoj glumici Tari Thaller koja je prihvatila naš poziv da uveliča reviju svojim nastupom prije defilea. Mi smo jako zadovoljni i ponosni na našu novu kolekciju. Nadamo se da takav dojam ostavlja i na druge.” zaključuju dizajneri.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.