Fantastična u bijelom: Djevojka Leonarda DiCaprija očarala u haljini modne kuće Alaïa
Vittoria Ceretti na prestižnoj zabavi se pojavila u zanosnom bijelom izdanju, a njezina je haljina bila sve samo ne obična.
12 ožujka 2024
PROFIMEDIA
12 ožujka 202413:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Talijanska it-djevojka Vittoria Ceretti poznata je po svom istančanom modnom ukusu, kojim oduševljava kako u šetnji ulicama Milana, tako i na crvenim tepisima najprestižnijih svjetskih događanja. Djevojka Leonarda DiCaprija bila je jedna od glamuroznih uzvanica zabave koju Vanity Fair tradicionalno priprema nakon svake dodjele Oscara, a za koji se celebrityji dotjeruju s jednakom pažnjom kao i za samu dodjelu.
Vittoria Ceretti na prestižnoj zabavi se pojavila u zanosnom bijelom izdanju, a njezina je haljina bila sve samo ne obična.
Djevojka Leonarda DiCaprija ovu je haljinu već je viđena na pisti
Zanosna bijela haljina od mekanog vunenog materijala Vittoriji stoji kao salivena, a na pisti ju je nedavno već nosila njezina kolegica Mariacarla Boscono.
Naime, maksi haljina s prorezima i zanimljivim naboranim detaljima na rukama, koji se nose uz glomazne zlatne narukvice, dio su proljetno/ljetne kolekcije za 2024. godinu modne kuće Alaïa, koja je dizajnirao kreativni direktor kuće Pieter Mulier.
Vittoria Ceretti odjenula ju je uz jednostavne bijele salonke i ispeglanu kosu, baš kao što je predstavljeno na pisti.
Što sve trebate znati o Vittoriji Ceretti?
Cool cura talijanske modne scene, nije samo djevojka Leonarda DiCaprija već slavna manekenka koja godinama dobiva najunosnije modne poslove poput kampanja za modne kuće Chanel, Gucci i Versace te lice koje se redovito viđa na revijama najprestižnijih modnih imena.
Ima 25 godina i rođena je u mjestašcu nedaleko Milana, a svoju je modnu karijeru započela kao djevojčica, još 2012. godine kad se prijavila na natjecanje Elite Model Look Contest.
S Leonardom DiCaprijem je u vezi od 2021. godine, a šuška se da ga je upoznala preko njegove bivše djevojke Gigi Hadid.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.