Fantastična u bijelom: Djevojka Leonarda DiCaprija očarala u haljini modne kuće Alaïa
Vittoria Ceretti na prestižnoj zabavi se pojavila u zanosnom bijelom izdanju, a njezina je haljina bila sve samo ne obična.
12 ožujka 2024
PROFIMEDIA
12 ožujka 202413:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Talijanska it-djevojka Vittoria Ceretti poznata je po svom istančanom modnom ukusu, kojim oduševljava kako u šetnji ulicama Milana, tako i na crvenim tepisima najprestižnijih svjetskih događanja. Djevojka Leonarda DiCaprija bila je jedna od glamuroznih uzvanica zabave koju Vanity Fair tradicionalno priprema nakon svake dodjele Oscara, a za koji se celebrityji dotjeruju s jednakom pažnjom kao i za samu dodjelu.
Vittoria Ceretti na prestižnoj zabavi se pojavila u zanosnom bijelom izdanju, a njezina je haljina bila sve samo ne obična.
Djevojka Leonarda DiCaprija ovu je haljinu već je viđena na pisti
Zanosna bijela haljina od mekanog vunenog materijala Vittoriji stoji kao salivena, a na pisti ju je nedavno već nosila njezina kolegica Mariacarla Boscono.
Naime, maksi haljina s prorezima i zanimljivim naboranim detaljima na rukama, koji se nose uz glomazne zlatne narukvice, dio su proljetno/ljetne kolekcije za 2024. godinu modne kuće Alaïa, koja je dizajnirao kreativni direktor kuće Pieter Mulier.
Vittoria Ceretti odjenula ju je uz jednostavne bijele salonke i ispeglanu kosu, baš kao što je predstavljeno na pisti.
Što sve trebate znati o Vittoriji Ceretti?
Cool cura talijanske modne scene, nije samo djevojka Leonarda DiCaprija već slavna manekenka koja godinama dobiva najunosnije modne poslove poput kampanja za modne kuće Chanel, Gucci i Versace te lice koje se redovito viđa na revijama najprestižnijih modnih imena.
Ima 25 godina i rođena je u mjestašcu nedaleko Milana, a svoju je modnu karijeru započela kao djevojčica, još 2012. godine kad se prijavila na natjecanje Elite Model Look Contest.
S Leonardom DiCaprijem je u vezi od 2021. godine, a šuška se da ga je upoznala preko njegove bivše djevojke Gigi Hadid.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Po prvi puta, modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfitom koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
Postoji trenutak tišine netom prije nego mikrofon zadrhti pod dlanom, prije nego se reflektori otvore poput neba nad pozornicom Splitskog festivala. U tom trenutku, Nataša Reić ne stoji samo kao pjevačica – ona stoji kao glas jednoga grada, kao kći tradicije, kao „dite“ Splita. Svaki njezin korak na toj pozornici nosi težinu obiteljskih priča, djetinjih snova i mediteranske iskrenosti. Split nije samo kulisa njezine mladosti – to je njezina duša, njezin izazov, njezina nada.
Dirljiv oproštaj Čolića uz video izvedbu 'Zagrli me' potresao je pratitelje na društvenim mrežama: 'Bio si više od suradnika, bio si prijatelj i istinski umjetnik.'
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.