Dizajner Zoran Mrvoš potpisuje kolekciju inspiriranu ženama koje se odupiru nasilju
Protagonistice Mrvoševe nove kampanje su Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar Jurkin i Arija Rizvić, čija se imena vežu uz aktivizam i borbu za prava žena.
Nekoć davno, u malom kraljevstvu postojala je princeza koja je sanjala o životu u bajci, o udaji za princa i sretnom životu. Ali život, nažalost, nije bajka kako je to princeza na kraju i shvatila. Umjesto da čeka princa, da dođe i spasi je, preuzela je kontrolu nad svojom sudbinom.
Slično tome, dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama koje se odupiru nasilju.
Inspirirana pričama hrabrosti, nova Mrvoševa kolekcija nevjerojatan je spoj minimalističkog dizajna i snažnih poruka. Igra se njegovom omiljenom crnom bojom, gdje miješajući teksture i nijanse crne, stvara razigranost. Kampanja koju potpisuje fotograf Marko Grubišić snimljena je kao crno bijela, kako bi se još više naglasio dojam moći.
Svaka haljina nosi priču o ženi koja neustrašivo stoji protiv nasilja, a istovremeno odiše ženstvenošću i odlučnošću. Prikazuju to i protagonistice Mrvoševe nove kampanje, u kojoj one nisu profesionalni modeli, već istinske heroine, svaka u svom području rada. One su javne osobe – Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar Jurkin i Arija Rizvić, čija se imena vežu uz aktivizam i borbu za prava žena.
Ova kolekcija nije samo moda, ona je poziv na akciju. Ona je prvi dio priče koju nam Mrvoš priča. Uskoro slijedi njezin drugi dio, a od čije će prodaje dio prihoda ići za jednu od sigurnih ženskih kuća koje pružaju podršku žrtvama nasilja, čime odjeća postaje instrument promjene i podrške.
Specifičnost Mrvoša kao strastvenog kinologa je i promocija rasnih pasa, koji su također dio ove modne priče. Ovaj put odabir je pao na perzijske hrtove, plemenitu pasminu koja svojim izgledom odaje krhkost i eleganciju, a koji vrlo lako postaju snažni lovci i pokazuju snagu koja nije uvijek očigledna na prvi pogled te čeka trenutak da bude otkrivena. Mrvoša u njegovim modnim pričama vjerno prati i partner Purina Pro Plan koja brine da snaga i moć, uz ljepotu i zdravlje pasa, uvijek budu na prvom mjestu.
Kako je proteklo snimanje ove snažne modne kampanje, pogledajte na Instagram profilu Zorana Mrvoša.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.