79-godišnja Diana Ross zvijezda je nove kampanje modne kuće Saint Laurent
Zvijezda hitova "I'm Coming Out" i "Baby Love" zaštitno je lice nove kampanje kuće Saint Laurent.
11 siječnja 2024
INSTAGRAM: @YSL
11 siječnja 202416:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Legendarna disco diva Diana Ross zvijezda je moćne nove kampanje francuske luksuzne kuće Saint Laurent. Crno-bijela fotografija 79. godišnje pjevačice u kratkom je roku obišla svijet i oduševila fanove legendarnog modnog brenda te slavne pjevačice. Diana Ross za Saint Laurent snimila je niz crno-bijelih fotografija, a za sada je svjetlo dana ugledala samo jedna, i to vrlo moćna.
Diana Ross za Saint Laurent pozirala u maksi crnoj haljini
Nedugo nakon što je Jeremy Allen White oduševio internet novom kampanjom Calvina Kleina, u fokus se progurala i nova kampanja kuće Saint Laurent, s legendarnom pjevačkom divom u glavnoj ulozi. Fotografiju je snimio kultni modni fotograf David Sims, a na njoj Diana Ross izgleda glamurozno, elegantno i uistinu predivno.
Slavna pjevačica pozirala je u maksi crnoj haljini iz proljetne kolekcije modne kuće Saint Laurent za 2024. godinu, a u fokusu je njezina prepoznatljiva raskošna afro frizura.
Fotografije koje je snimila njezina slavna majka Diana Ross za Saint Laurent oduševile su njezinu kći
Fotografija legendarne pjevačice oduševila je internet, a i kći Diane Ross, glumicu Tracee Ellis Ross.
U komentarima na društvenim mrežama Tracee Ellis Ross napisala je:
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Maja Šuput s obitelji tradicionalno putuje na obiteljski odmor, a ovog proljeća odabrali su luksuzni Dubai kao savršenu destinaciju za opuštanje i uživanje.