Ovaj domaći modni brend upravo je podigao ljestvicu: Pritajeni luksuz nikad nije izgledao tako dobro
Ljeto je vrijeme sunca, mora, dužih dana, opuštenih outfita i nezaobilaznog nakita. Upravo to vrijeme kreira savršenu priliku da osvježite svoj stil s predivnim nakitom i svakom svom outfitu date poseban touch.
Ovo vrijeme donosi vam slobodu u izboru boja, materijala i dizajna, omogućavajući vam da eksperimentirate i izrazite svoju kreativnost. Od zlatnih nijansi, prirodnih materijala pa sve do minimalističkih i statement komada. Bez obzira na to uživate li na plaži, šetate gradom ili se spremate za večernji izlazak, pravi komad nakita istaknut će vaš outfiti nakon čega ćete zasjati punim sjajem.
U suradnji s Elenom Dizdar, domaći brand De’llure predstavlja ljetnu kampanju „Golden hour“ u kojoj su zajedničkim snagama kreirali maštovitu kolekciju IT komada s kojima nećete proći nezapaženo.
Kolekcija je izrađena od nehrđajućeg čelika kojemu je dodana 18 karatna pozlata. Upotpunjena je poludragim kamenjem poput oniksa, malahita, akvamarina, apatita, lapisa i amazonita pa za ovaj trendovski nakit uobičajeni izraz „manje je više“ jednostavno ne vrijedi. Nanizane ogrlice, veliko prstenje s poludragim kamenjem u boji, nizovi naušnica i narukvica se odlično uklapaju u sve outfite te ga čine pravom poslasticom za sve zaljubljenice u nakit.
Sve kombinacije su dobrodošle – narukvica na narukvicu, glomazno prstenje kao ukras svakom prstu ili nizovi naušnica na ušima, sve dok izgledaju upečatljivo i drugačije.
Osnovna premisa De’llure nakita je jednostavnost pri čemu se svi artikli mogu nositi odvojeno ili zajedno stvarajući tako cjelinu koja ostavlja dojam malog umjetničkog djela. Naglasak je stavljen na vječnu zlatnu boju u kombinaciji s poludragim kamenjem i biserima koji se međusobno isprepliću stvarajući auru mističnosti i glamura, dok nježne linije daju notu profinjenosti i elegancije.
Nakit igra posebnu ulogu u našim životima. Od estetskog uživanja i simboličkog značenja pa do investicije i izraza statusa, nakit je puno više od ukrasnog dodatka. On je dio naše priče, naše kulture i našeg identiteta.
Nakit, kao najposebniji i najmoćniji začin svakog outfita koji pristaje svakoj prilici, pogledajte u De’llure poslovnicama ili kao dio koncept store-a Prahir Fine Jewellery na adresama:
Zagreb: Ilica 12, Z centar, Arena Centar, CCO East & West
Kreativno vodstvo: Ante Begić Foto: Franjo Matković Video: David Bucić BTS fotke: Marko Dukić MUA: Klaudija Kelemović Kosa: Salon Teuta Styling: Laura Bošnjak Modeli: Elena Dizdar i Sandy Bogovac i pas Eli
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.