Ovaj domaći modni brend upravo je podigao ljestvicu: Pritajeni luksuz nikad nije izgledao tako dobro
Ljeto je vrijeme sunca, mora, dužih dana, opuštenih outfita i nezaobilaznog nakita. Upravo to vrijeme kreira savršenu priliku da osvježite svoj stil s predivnim nakitom i svakom svom outfitu date poseban touch.
Ovo vrijeme donosi vam slobodu u izboru boja, materijala i dizajna, omogućavajući vam da eksperimentirate i izrazite svoju kreativnost. Od zlatnih nijansi, prirodnih materijala pa sve do minimalističkih i statement komada. Bez obzira na to uživate li na plaži, šetate gradom ili se spremate za večernji izlazak, pravi komad nakita istaknut će vaš outfiti nakon čega ćete zasjati punim sjajem.
U suradnji s Elenom Dizdar, domaći brand De’llure predstavlja ljetnu kampanju „Golden hour“ u kojoj su zajedničkim snagama kreirali maštovitu kolekciju IT komada s kojima nećete proći nezapaženo.
Kolekcija je izrađena od nehrđajućeg čelika kojemu je dodana 18 karatna pozlata. Upotpunjena je poludragim kamenjem poput oniksa, malahita, akvamarina, apatita, lapisa i amazonita pa za ovaj trendovski nakit uobičajeni izraz „manje je više“ jednostavno ne vrijedi. Nanizane ogrlice, veliko prstenje s poludragim kamenjem u boji, nizovi naušnica i narukvica se odlično uklapaju u sve outfite te ga čine pravom poslasticom za sve zaljubljenice u nakit.
Sve kombinacije su dobrodošle – narukvica na narukvicu, glomazno prstenje kao ukras svakom prstu ili nizovi naušnica na ušima, sve dok izgledaju upečatljivo i drugačije.
Osnovna premisa De’llure nakita je jednostavnost pri čemu se svi artikli mogu nositi odvojeno ili zajedno stvarajući tako cjelinu koja ostavlja dojam malog umjetničkog djela. Naglasak je stavljen na vječnu zlatnu boju u kombinaciji s poludragim kamenjem i biserima koji se međusobno isprepliću stvarajući auru mističnosti i glamura, dok nježne linije daju notu profinjenosti i elegancije.
Nakit igra posebnu ulogu u našim životima. Od estetskog uživanja i simboličkog značenja pa do investicije i izraza statusa, nakit je puno više od ukrasnog dodatka. On je dio naše priče, naše kulture i našeg identiteta.
Nakit, kao najposebniji i najmoćniji začin svakog outfita koji pristaje svakoj prilici, pogledajte u De’llure poslovnicama ili kao dio koncept store-a Prahir Fine Jewellery na adresama:
Zagreb: Ilica 12, Z centar, Arena Centar, CCO East & West
Kreativno vodstvo: Ante Begić Foto: Franjo Matković Video: David Bucić BTS fotke: Marko Dukić MUA: Klaudija Kelemović Kosa: Salon Teuta Styling: Laura Bošnjak Modeli: Elena Dizdar i Sandy Bogovac i pas Eli
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Doktorica Vivian Jurković iz Matulja jedna je od onih stručnjakinja čiji profesionalni put odiše mirnom sigurnošću osobe koja točno zna što želi postići — spojiti medicinsku preciznost, estetsku suptilnost i duboko poštovanje prema prirodnoj ljepoti. Već pri prvom susretu s njenim radom jasno je da je riječ o liječnici koja ne pristupa licu kao površini, nego kao priči koju treba razumjeti, njegovati i pažljivo oblikovati. U ordinaciji koju je izgradila s istančanim osjećajem za detalj stvorila je okruženje u kojem se pacijenti osjećaju sigurno, saslušano i istinski zbrinuto. Godine usavršavanja u području neinvazivnih estetskih tretmana donijele su joj reputaciju jedne od najpouzdanijih stručnjakinja za suptilne, prirodne transformacije koje ističu, a ne mijenjaju osobu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.