Damir Begović o ”bridal outfitu” o kojem se govori: Inspiraciju sam potražio u Varteksu i sestrinom ormaru
O reviji sestara Boudoir još uvijek se govori, kao i o outfitu dizajnera Damira Begovića koji je kreativnošću ukrao show u prvom redu.
30 travnja 2023
Zvonimir Ferina
30 travnja 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad su prije nekoliko dana sestre Boudoir predstavile svoju novu kolekciju, društvenim mrežama počele su kružiti fotografije njihovih romantičnih haljina, ali i jednog uzvanika koji je svojim outfitom “ukrao show”.
Riječ je o dizajneru Damiru Begoviću koji je za reviju poznatog hrvatskog modnog dvojca odjenuo ružičasto odijelo i suknju te outfit upotpunio neočekivanim bijelim velom.
Javili smo se Damiru koji je ekskluzivno za Hello! otkrio o kojem je odijelu riječ te kako je došao na ideju za ovaj outfit.
“Inspiracija za outfit je bio Boudoir mladenac. Uvijek kad me kolege dizajneri pozovu na predstavljanje svojih novih kolekcija, trudim se inspirirati se njihovim radom pri slaganju ili stvaranju svog stylinga za tu prigodu. Pokušao sam predočiti svoju viziju Boudoir muškarca, odnosno ovo je ono što ja mislim da bi seke Boudoir dizajnirale za muškarce. Kako njih dvije često koriste til, cvijeće i rozu boju, ja sam to sve spojio u izdanje koje sam odjenuo na njihovu modnu reviju”, otkrio nam je Damir.
Kad se spoje duh Boudoira, odijelo iz Varteksa i sestrina suknja
“Hot pink trodijelno odijelo dolazi iz Varteksa, a na njemu sam i sam radio. Iskombinirao sam ga sa sestrinom suknjom od iste tkanine te dobio kombinaciju koju sam zamislio”, nastavio je Damir.
Odijevanje sa stilom, i ciljem
Damir nam je objasnio i nit vodilju pri stvaranju outfita koji je podigao prašinu na društvenim mrežama.
“Muška moda je sve otvorenija te se trudim maksimalno se igrati s njom. Iako je ovaj look izazvao različite reakcije, od pozitivnih do negativnih, važno je da probudio neke emocije. Ako samo jedna osoba sljedeći put kad se bude odijevala za posao, event ili izlazak odluči izaći iz svoje comfort zone jer je vidjela tamo nekog ludog dizajnera koji se umotao tilom – moj trud se isplatio”.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.