Damir Begović o ”bridal outfitu” o kojem se govori: Inspiraciju sam potražio u Varteksu i sestrinom ormaru
O reviji sestara Boudoir još uvijek se govori, kao i o outfitu dizajnera Damira Begovića koji je kreativnošću ukrao show u prvom redu.
30 travnja 2023
Zvonimir Ferina
30 travnja 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad su prije nekoliko dana sestre Boudoir predstavile svoju novu kolekciju, društvenim mrežama počele su kružiti fotografije njihovih romantičnih haljina, ali i jednog uzvanika koji je svojim outfitom “ukrao show”.
Riječ je o dizajneru Damiru Begoviću koji je za reviju poznatog hrvatskog modnog dvojca odjenuo ružičasto odijelo i suknju te outfit upotpunio neočekivanim bijelim velom.
Javili smo se Damiru koji je ekskluzivno za Hello! otkrio o kojem je odijelu riječ te kako je došao na ideju za ovaj outfit.
“Inspiracija za outfit je bio Boudoir mladenac. Uvijek kad me kolege dizajneri pozovu na predstavljanje svojih novih kolekcija, trudim se inspirirati se njihovim radom pri slaganju ili stvaranju svog stylinga za tu prigodu. Pokušao sam predočiti svoju viziju Boudoir muškarca, odnosno ovo je ono što ja mislim da bi seke Boudoir dizajnirale za muškarce. Kako njih dvije često koriste til, cvijeće i rozu boju, ja sam to sve spojio u izdanje koje sam odjenuo na njihovu modnu reviju”, otkrio nam je Damir.
Kad se spoje duh Boudoira, odijelo iz Varteksa i sestrina suknja
“Hot pink trodijelno odijelo dolazi iz Varteksa, a na njemu sam i sam radio. Iskombinirao sam ga sa sestrinom suknjom od iste tkanine te dobio kombinaciju koju sam zamislio”, nastavio je Damir.
Odijevanje sa stilom, i ciljem
Damir nam je objasnio i nit vodilju pri stvaranju outfita koji je podigao prašinu na društvenim mrežama.
“Muška moda je sve otvorenija te se trudim maksimalno se igrati s njom. Iako je ovaj look izazvao različite reakcije, od pozitivnih do negativnih, važno je da probudio neke emocije. Ako samo jedna osoba sljedeći put kad se bude odijevala za posao, event ili izlazak odluči izaći iz svoje comfort zone jer je vidjela tamo nekog ludog dizajnera koji se umotao tilom – moj trud se isplatio”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.