Nakon godina u kojima je definirao domaću scenu suvremenog dizajna nakita, Nenad Sovilj – umjetnik, dizajner i bezvremenska modna referencija – proširuje svoj estetski svemir. Ovog ljeta, Sovilj lansira kolekciju ekskluzivnih svilenih marama koje su, baš poput njegovog prepoznatljivog nakita, nosive umjetnine.
Inspiriran vlastitim nagrađivanim vizualnim jezikom koji neprekidno istražuje formu, pokret i značenje, Sovilj je kreirao marame koje su više od modnog dodatka – one su osobni pečat, umjetnički izričaj, emocionalni statement.
Svaka marama izrađena je od najfinije twill svile (18 momma), dvostruko tiskana i ručno završena, ima karakteristične Sovilj motive među kojima se ističe uzorak nagrađen prestižnim Red Dot Design Award priznanjem još 2011. godine – simbol bezvremenske jasnoće i preciznosti.
Tri priče, jedna filozofija
Za početak kolekcije dostupne su tri verzije marame. Klasična crno-bijela, dimenzija 90×90 cm, ističe se grafičkom elegancijom i savršenim balansom svjetla i sjene. Tu je i puderasta, bež varijanta – jednako profinjena, ali u nježnijem, ženstvenijem tonu. Obje će verzije postati stalni dio Sovilj ponude, svojevrsni “core collection” za sve one koji vjeruju u ljepotu u detaljima.
Treća marama je posebno izdanje za kolekcionare i istinske estete: Limited Edition varijanta, dimenzija 110×110 cm, proizvedena u svega 20 primjeraka. Njena raskošna dvobojna igra – zelene nijanse s konjak linijama s jedne strane i suptilne smeđe tonove s akcentima zelene s druge – čini ovu maramu pravim vizualnim i taktilnim luksuzom. Ova će se edicija obnavljati svakih šest mjeseci u novom ruhu, čime Sovilj uvodi ritam promjene i ekskluzivnosti.
Više od modnog dodatka
Svilena marama Nenada Sovilja nije samo estetski objekt – ona nosi njegov potpis, filozofiju trajnosti, unutarnje snage i inspiracije. “Designed to be worn, lived with, remembered” – nije samo slogan, već i bit svakog Soviljevog djela.
Elegantne kutije za pohranu nakita sada imaju savršenog suputnika u ovim sofisticiranim maramama koje odišu tihim luksuzom, namijenjene modernim ženama koje cijene ljepotu, kvalitetu i priču iza svakog komada.
Ova kolekcija svilenih marama tek je prvi korak u novom poglavlju Soviljevog dizajnerskog izraza. No jedno je sigurno – u njegovom rukopisu, svaka linija, boja i tekstura imaju značenje. A ljepota – ona nikada nije slučajna.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.