Nakon godina u kojima je definirao domaću scenu suvremenog dizajna nakita, Nenad Sovilj – umjetnik, dizajner i bezvremenska modna referencija – proširuje svoj estetski svemir. Ovog ljeta, Sovilj lansira kolekciju ekskluzivnih svilenih marama koje su, baš poput njegovog prepoznatljivog nakita, nosive umjetnine.
Inspiriran vlastitim nagrađivanim vizualnim jezikom koji neprekidno istražuje formu, pokret i značenje, Sovilj je kreirao marame koje su više od modnog dodatka – one su osobni pečat, umjetnički izričaj, emocionalni statement.
Svaka marama izrađena je od najfinije twill svile (18 momma), dvostruko tiskana i ručno završena, ima karakteristične Sovilj motive među kojima se ističe uzorak nagrađen prestižnim Red Dot Design Award priznanjem još 2011. godine – simbol bezvremenske jasnoće i preciznosti.
Tri priče, jedna filozofija
Za početak kolekcije dostupne su tri verzije marame. Klasična crno-bijela, dimenzija 90×90 cm, ističe se grafičkom elegancijom i savršenim balansom svjetla i sjene. Tu je i puderasta, bež varijanta – jednako profinjena, ali u nježnijem, ženstvenijem tonu. Obje će verzije postati stalni dio Sovilj ponude, svojevrsni “core collection” za sve one koji vjeruju u ljepotu u detaljima.
Treća marama je posebno izdanje za kolekcionare i istinske estete: Limited Edition varijanta, dimenzija 110×110 cm, proizvedena u svega 20 primjeraka. Njena raskošna dvobojna igra – zelene nijanse s konjak linijama s jedne strane i suptilne smeđe tonove s akcentima zelene s druge – čini ovu maramu pravim vizualnim i taktilnim luksuzom. Ova će se edicija obnavljati svakih šest mjeseci u novom ruhu, čime Sovilj uvodi ritam promjene i ekskluzivnosti.
Više od modnog dodatka
Svilena marama Nenada Sovilja nije samo estetski objekt – ona nosi njegov potpis, filozofiju trajnosti, unutarnje snage i inspiracije. “Designed to be worn, lived with, remembered” – nije samo slogan, već i bit svakog Soviljevog djela.
Elegantne kutije za pohranu nakita sada imaju savršenog suputnika u ovim sofisticiranim maramama koje odišu tihim luksuzom, namijenjene modernim ženama koje cijene ljepotu, kvalitetu i priču iza svakog komada.
Ova kolekcija svilenih marama tek je prvi korak u novom poglavlju Soviljevog dizajnerskog izraza. No jedno je sigurno – u njegovom rukopisu, svaka linija, boja i tekstura imaju značenje. A ljepota – ona nikada nije slučajna.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.