Zadar je postao središte luksuznog nautičkog svijeta, s otvorenjem impresivnog, prvog Croatia Yacht Showa, a koji je svečano otvorio župan Božidar Longin. Na lokaciji Zadar Cruise Port, izložene su superjahte čija ukupna vrijednost iznosi oko pola milijarde eura, a među kojima se ističe Trident, dužine 60 metara, čiji tjedni najam prelazi 500.000 eura. Također, ljubitelji luksuznih automobila imaju priliku svjedočiti hrvatskoj premijeri Bentleya Continental GT, a izložen je i helikopter kao simbol luksuznog putovanja.
Ovaj događaj je prilika za predstavljanje Hrvatske kao ključnog igrača u svijetu luksuznog nautičkog turizma. Najprestižnije svjetske brokerske kuće došle su u Zadar kako bi istražile što hrvatska crewed flota ima za ponuditi i otvaraju nove poslovne prilike.
Ovo je važan korak za hrvatsku nautičku industriju, koja kontinuirano raste i postaje sve konkurentnija na globalnom tržištu. Poseban događaj prvog dana Croatia Yacht Showa bila je ekskluzivna modna revija domaćih dizajnera koja je oduševila prisutne.
Krie Design, poznat po održivim kolekcijama koje predstavlja širom svijeta u sklopu UN-ovog projekta Green Fashion Week i koji je bio prvi održivi brend na prestižnom Arab Fashion Weeku, otvorio je ovu reviju s kolekcijom Krie x Provir.
Ova kolekcija proljetos je premijerno predstavljena u sklopu manifestacije ‘Zelena misija’, kada je predstavljen i projekt zbrinjavanja odbačenih ribarskih mreža, a koji je do sada prikupio 50 tona istih.
Kolekcija je posebna po korištenju vlakna ECONYL® koji nastaje upravo regeneriraranjem ribarskih mreža i ostalog odbačenog najlona. Inspirirana hrvatskim ribarima, kolekcija donosi spoj tradicionalnih elemenata i modernog dizajna, prilagođenih za sve nautičare koji cijene funkcionalnost. Kao nastavak ove priče, Krie Design je pokazao i kolekciju uniformi za posade.
Dizajnirana kako bi osigurala maksimalnu udobnost u izazovnim uvjetima na moru, ova kolekcija nudi funkcionalnost bez kompromisa kada je u pitanju stil, pružajući članovima posade elegantan i ofisticiran izgled koji je jednako prikladan za rad i društvene događaje na jahti.
Jednako impresivna bila je i kolekcija Ana Marie Ricov, koja je redefinirala tradicionalne uniforme za posade superjahti suvremenim dizajnom. Ova jedinstvena kolekcija spaja eleganciju i funkcionalnost, s harmonijom neutralnih tonova i posebno dizajniranim dezenima koji nude nenametljive, a opet upečatljive opcije za svaki estetski ukus.
Svaki komad iz kolekcije donosi neočekivan, ali stilski pomak, savršen za moderni jahtaški stil života, osiguravajući da članovi posade izgledaju besprijekorno dotjerano i sofisticirano. Ana Maria Ricov, dizajnerica brenda AMR, ponovo je potvrdila da njezine kolekcije daju inovativan pristup modi također zagovarajući “slow fashion movement”. Spora moda naglašava održivost, etičku proizvodnju i promišljenost u svakom koraku dizajna i proizvodnje što je dizajnerica i ovaj put stavila u fokus.
Modnu reviju zaokružila je kolekcija brenda Jet Lag pod nazivom “CRUISE & JET LAG”, inspirirana pokretom, morem, valovima, suncem i mornarima. Ova kolekcija predstavlja urbanu ‘fancy’ viziju udobnih odjevnih kombinacija za posadu. U procesu stvaranja kolekcije, posebna pažnja posvećena je materijalima, udobnosti, funkcionalnosti i detaljima koji su prepoznatljivi u dizajnu Jet Laga.
Kolekcija uključuje casual dnevne uniforme, kao i modele prikladne za večernje i svečane prigode. Dizajnerski elementi spajaju ozbiljnost mornarskog posla s ljepotom prostranstva i prirode, pri čemu su modeli nadahnuti mornarskom vojnom uniformom, uz dodatke nabora i volana inspiriranih valovima i morskim dubinama, kao kontrast strogoći uniforme.
Paleta boja proteže se od bež, maslinasto zelene do tamno plave i crne, dok su korišteni materijali pretežno pamučni keper, viskoza i poliester. Za muške modele, posebna pažnja je posvećena praktičnosti, kao što je bomber vjetrovka, dok su ženski modeli dizajnirani s posebnim naglaskom na udobnost i funkcionalnost, uključujući ugrađene hlačice u haljinama i suknjama. S ovom kolekcijom, Jet Lag sigurno postavlja standarde za najcool posade na moru.
Ova jedinstvena modna revija održana je na pisti koja je odavala luksuz i savršeno komplimentirala cijelom događaju svojom estetikom. Projekt ove piste potpisuje Ivana Škrlec, direktorica Altere, renomirane, međunarodno priznate rental tvrtke za opremanje luksuznih događanja. Cijeli koncept piste koja reflektira odraze predivnih jahta pridonio je stvaranju atmosfere koja je bila u skladu s vrhunskim luksuzom prezentiranim na sajmu.
Croatia Yacht Show nastavlja oduševljavati posjetitelje bogatim programom koji uključuje Chef’s Competition, natjecanje vrhunskih kuhara s jahti, koji će pokazati svoje kulinarske vještine na temu “Mediteran s hrvatskim štihom”, pod budnim okom renomiranih članova žirija – Ivane Čuljak, Marija Curića i Davida Skoke.
Ovaj događaj koji traje do 3. listopada predstavlja značajan doprinos za hrvatski turizam i gospodarstvo jer privlači pozornost investitora i potencijalnih klijenata iz cijelog svijeta. Očekuje se da će ovaj sajam postati nezaobilazna destinacija okupljanja svih ključnih aktera iz nautičke industrije, potičući daljnji rast i razvoj luksuznog jahtaškog turizma u Hrvatskoj.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.