Što nam donosi slavna modna kuća Chanel za proljeće 2024? Očaravajuća ready to wear kolekcija inspirirana je prirodom i bezbrižnim proljetnim danima.
“Ova konfekcijska kolekcija proljeće-ljeto 2024. oda je slobodi i pokretu i priča priču koja vuče korijene iz vrtova vile Noailles,” objašnjava Virginie Viard te otkriva više o spomenutim vrtovima. Na maloj udaljenosti od mora, gore u brdima Hyèresa, nalazi se modernistička vila Charlesa i Marie-Laure de Noailles koju je projektirao arhitekt Robert Mallet-Stevens 1923. godine, uvijek okupana je suncem. Ima mnogo vrtova s terasom, a okružena je uvalama koje nude prizore idilične slobode.
Kako je nastala ready to wear kolekcija kuće Chanel za proljeće 2024?
Chanel kolekcija ready-to-wear za sezonu proljeće/ljeto 2024. izuzetno je vitalna, puna živahnih boja i geometrijskih uzoraka. Tu je igra kontrasta i asimetrije, patchwork uzoraka i prugica koje daju ritam kolekciji koja postavlja vlastitu ideju elegancije i bezbrižnosti, komponente privlačnosti tako drage umjetničkom direktoru modne kuće CHANEL.
Tu su kućni ogrtači od raznobojnog, crnog ili ružičastog tvida te sakoi od prugastog frotira raznih atraktivnih boja. Odijela od neoprena, haljine i hlače od čipke ukrašeni su cvjetnim motivima. Čuveno francusko veselje “de vivre” proteže se na kratke haljine i gornji dio od sunčanih nabora, prugaste bermude i jakne na dvostruko kopčanje koje se nose otvorene s rukama u džepovima.
Što predlaže Chanel za proljeće 2024?
“Sofisticiranost i neformalnost, tvid u cijeloj kolekciji, sportska odjeća i čipka: pokušala sam spojiti komade sa njihovim suprotnostima na najcool mogući način. Vrtovi i kupanje u bazenu vile Noailles odličan su ambijent za ovu kolekciju.”
Kupaći kostimi, babydolls od organze, sportska odjeća i večernje haljine idu istim osunčanim putem. Ovdje je odjeća oslobođena ograničenja i emancipirana od strukture. Strukovi su niski, pete su ravne. Odijela su lagana i vrlo podatna: bez epoleta, bez postave. Gilet-jakne, kardigani koji se nose kao haljine s osjećajem slobode, hlače s džepovima, široke kratke hlače i asimetrične suknje, mašne a nabori dovršavaju ovu studiju života u pokretu. Određena ideja senzualnosti prožima sve komade, od haljina preko košulja, podsuknji i gornjih dijelova pa sve do topova u obliku grudnjaka. Svi komadi omogućuju slojeviti nošenje.
Reference na Marie-Laure de Noailles i Gabrielle Chanel, ujedinjene su njihovom snagom karaktera i prijateljstva s umjetničkom avangardom, a spajaju se i u crnim sunčanim naočalama ukrašenim zlatnim lancima.
Potaknuta atmosferom veselja, sporta i slavlja, elegantno bezbrižnog proljeća, nova
ready-to-wear kolekcija modne kuće CHANEL poziv je na uživanje u životu na svježem zraku.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.