Ako namjeravate kupiti nove sunčane naočale ove zime, predlažemo da svakako provjerite koji će modni trendovi vladati kad stignu proljeće i ljeto. CHANEL sunčane naočale iz kolekcije za proljeće 2024. godine otkrivaju da će oversized okviri biti popularniji no ikad, u skladu sa ženstvenim i uglađenim trendovima koje ćemo obožavati čim zatopli.
CHANEL sunčane naočale za proljeće 2024. su chic i glamurozne
Jedan od omiljenih proljetnih motiva modne kuće CHANEL – srce je inspiracija kolekcije naočala za proljeće 2024., dodatno ukrašene zlatnim ili srebrnim metalom te obaveznim logom s dvostrukim C. I ove sezone kultni logo krasi okvire optičkih i sunčanih naočala.
Srce se pojavljuje u dva ultra-ženstvena modela sunčanih naočala, onima u obliku leptira te onima u obliku kvadrata u strastveno crvenoj i crnoj boji te u dvije nijanse zavodljive ljubičaste boje.
Kroz cijelu kolekciju srce diskretno osvjetljava metalne drške četvrtastog okvira od acetata, koji je također dostupan kao optička verzija u crnoj ili u boji karamele.
CHANEL sunčane naočale kao znak profinjenog osobnog stila
Bilo da se radi o modnom dodatku ili o dioptrijskim naočalama koje su nekima prijeko potrebne, naočale su izraz stila koliko i obilježje osobnosti.
Ovog proljeća CHANEL obogaćuje svoju kolekciju naočala s dvije različite vrste loga – velikim slovima CHANEL na sljepoočnicama i duplim C s prozirnim na krajevima.
Glamurozne i luksuzne, CHANEL sunčane naočale s mineralnim staklima dolaze u tri nove boje: crnoj, smeđoj i kristalno svjetlucavim.
Kolekcija naočala CHANEL za proljeće 2024. bit će dostupna u buticima od studenog 2023.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.