Ako namjeravate kupiti nove sunčane naočale ove zime, predlažemo da svakako provjerite koji će modni trendovi vladati kad stignu proljeće i ljeto. CHANEL sunčane naočale iz kolekcije za proljeće 2024. godine otkrivaju da će oversized okviri biti popularniji no ikad, u skladu sa ženstvenim i uglađenim trendovima koje ćemo obožavati čim zatopli.
CHANEL sunčane naočale za proljeće 2024. su chic i glamurozne
Jedan od omiljenih proljetnih motiva modne kuće CHANEL – srce je inspiracija kolekcije naočala za proljeće 2024., dodatno ukrašene zlatnim ili srebrnim metalom te obaveznim logom s dvostrukim C. I ove sezone kultni logo krasi okvire optičkih i sunčanih naočala.
Srce se pojavljuje u dva ultra-ženstvena modela sunčanih naočala, onima u obliku leptira te onima u obliku kvadrata u strastveno crvenoj i crnoj boji te u dvije nijanse zavodljive ljubičaste boje.
Kroz cijelu kolekciju srce diskretno osvjetljava metalne drške četvrtastog okvira od acetata, koji je također dostupan kao optička verzija u crnoj ili u boji karamele.
CHANEL sunčane naočale kao znak profinjenog osobnog stila
Bilo da se radi o modnom dodatku ili o dioptrijskim naočalama koje su nekima prijeko potrebne, naočale su izraz stila koliko i obilježje osobnosti.
Ovog proljeća CHANEL obogaćuje svoju kolekciju naočala s dvije različite vrste loga – velikim slovima CHANEL na sljepoočnicama i duplim C s prozirnim na krajevima.
Glamurozne i luksuzne, CHANEL sunčane naočale s mineralnim staklima dolaze u tri nove boje: crnoj, smeđoj i kristalno svjetlucavim.
Kolekcija naočala CHANEL za proljeće 2024. bit će dostupna u buticima od studenog 2023.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Legendarni britanski bend The Stranglers, poznat po hitovima poput ''Golden Brown'', uskoro konačno ponovno nastupa u Hrvatskoj, i to kao prava ljetna glazbeno-scenska senzacija! Jedinstveni spoj punk rocka, new wavea i post-punka vjernim obožavateljima Stranglersi donose u utorak, 8. srpnja 2025., u spektakularnom ambijentu istarskog antičkog kamenoloma Cave Romane u Vinkuranu nedaleko Pule.