Najglamurozniji modni brend potvrdio: Nadolazećeg proljeća nosit ćemo samo oversized naočale

Čini se da je stigao kraj vladavini uskih okvira iz devedesetih, a u modu se vraća - ženstvenost.

24 studenoga 2023

chanel sunčane naočale
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Ako namjeravate kupiti nove sunčane naočale ove zime, predlažemo da svakako provjerite koji će modni trendovi vladati kad stignu proljeće i ljeto. CHANEL sunčane naočale iz kolekcije za proljeće 2024. godine otkrivaju da  će oversized okviri biti popularniji no ikad, u skladu sa ženstvenim i uglađenim trendovima koje ćemo obožavati čim zatopli.

chanel sunčane naočale

CHANEL sunčane naočale za proljeće 2024. su chic i glamurozne

Jedan od omiljenih proljetnih motiva modne kuće CHANEL – srce je inspiracija kolekcije naočala za proljeće 2024., dodatno ukrašene zlatnim ili srebrnim metalom te obaveznim logom s dvostrukim C. I ove sezone kultni logo krasi okvire optičkih i sunčanih naočala.

chanel sunčane naočale chanel sunčane naočale

Srce se pojavljuje u dva ultra-ženstvena modela sunčanih naočala, onima u obliku leptira te onima u obliku kvadrata u strastveno crvenoj i crnoj boji te u dvije nijanse zavodljive ljubičaste boje.

PROČITAJTE: Posjetili smo spektakularnu izložbu posvećenu Coco Chanel – Opravdala je sva naša očekivanja

Kroz cijelu kolekciju srce diskretno osvjetljava metalne drške četvrtastog okvira od acetata, koji je također dostupan kao optička verzija u crnoj ili u boji karamele.

chanel sunčane naočale chanel sunčane naočale

CHANEL sunčane naočale kao znak profinjenog osobnog stila

Bilo da se radi o modnom dodatku ili o dioptrijskim naočalama koje su nekima prijeko potrebne, naočale su izraz stila koliko i obilježje osobnosti.

chanel sunčane naočale

Ovog proljeća CHANEL obogaćuje svoju kolekciju naočala s dvije različite vrste loga – velikim slovima CHANEL na sljepoočnicama i duplim C s prozirnim na krajevima.

chanel sunčane naočale

Glamurozne i luksuzne, CHANEL sunčane naočale s mineralnim staklima dolaze u tri nove boje: crnoj, smeđoj i kristalno svjetlucavim.

chanel sunčane naočale chanel sunčane naočale chanel sunčane naočale

Kolekcija naočala CHANEL za proljeće 2024. bit će dostupna u buticima od studenog 2023.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025