Omiljeni CHANEL oduševio je novom cruise kolekcijom prikazanoj u Los Angelesu
Los Angeles i legendarni studio u sumrak - zajedno, moda i kino vode ljubitelje mode u budno sanjarenje energičnim pozivom da svi stanu u središte pozornosti i da nikada ne napuste plesni podij.
Došlo je vrijeme da kolekcija Chanel Cruise 2023/24. otkrije višestruke aspekte šarenog, veselog i elegantnog svijeta. Od glamura 1920-ih i 30-ih do ritma 1970-ih i 80-ih: desetljeća zabave zauzimaju središnje mjesto.
CHANEL revija
„Između odavanja počasti glamuru velikih filmskih zvijezda i evociranja svijeta zabave s aerobikom, sportom i rolanjem, između sna u jednoj ruci i onoga što želite obući na drugoj, sve je pitanje ravnoteže”, ističe Virginie Viard.
CHANEL revija
Mini kratke hlače i kombinezoni prekriveni kamenčićima, izvezeno poprsje i male majice bez rukava, odijela inspirirana 1960-ima, kućni ogrtači i ležerne pidžame, cipele u stilu 1930-ih i njihove disko varijacije, crêpe de porculan i frotir, kupaći kostimi, majice na preklop, grijači za noge i večernje haljine: sve je u vezi kolektivna mašta dok se povijest i kodovi CHANEL-a spajaju u nevjerojatnu kolekciju.
CHANEL revija
Kućne boje, pastelne nijanse i novi kitnjasti tonovi. Osim simboličke bijele i crne, postoje nijanse ružičaste kao i zlatne, evocirajući čarobno doba filma, hollywoodske glumice su poput božica, a jarka svjetla projektora koj obasjavaju modele samo potvrđuju modno putovanje Virginie Viard.
CHANEL revija
Ova blistava energija u srcu kolekcije prožeta je tkaninama, vezovima i printevima. To preuzima vodeću ulogu izraženu nizom motiva, od najgeometrijskih do najfigurativnijih: zlatni kvadrati, crni i zlatni ševroi, disko kugle u duhu omiljenom Karlu Lagerfeldu, prekrasne kokosove palme i zalasci sunca nad Tihim oceanom.
CHANEL revija
“Ideja je ponuditi dašak svježeg zraka, putovanje, vedru i sretnu fantaziju” zaključuje Virginie.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.