Nova Chanel kolekcija je harmonija proporcija, slojeva i bezvremenske elegancije
Poput kazališta snovitih iluzija, Chanelova kolekcija za jesen-zimu 2025./26., koju je predstavio Studio za kreaciju, majstorski se poigrava dimenzijama, duljinama i proporcijama. Pod impozantnim staklenim svodom Grand Palaisa, scenograf Willo Perron stvara očaravajuću instalaciju koja lebdi iznad piste i uranja u visine, dok crna vrpca monumentalnih razmjera postaje dramatična kulisa kolekciji koja istovremeno evocira klasične referencije i izaziva percepciju promatrača.
U tom kontekstu, mini jakna od tvida u nijansama plave, bijele i ružičaste nosi se s izuzetno dugim hlačama, dok prostrana poplinska košulja doseže do gležnjeva. Mala crna tvid jakna, obrubljena pletenim ukrasima, poprima izgled duge haljine-kaputa s draguljskim gumbima, a ogrtač završava manšetama nalik onima na jakni.
CHANEL se vraća bezvremenskoj eleganciji
Prepoznatljivi simboli kuće CHANEL – mašna, vrpca, biseri i cvijeće – pojavljuju se u raskošnim reinterpretacijama: mašne se raskošno nižu na ovratnicima i manšetama bluza i haljina, nagomilavaju se na ogrlicama i protežu niz nogavice blistavog crnog donjeg dijela trenirke u kombinaciji s pernatom jaknom. Duga bijela pletena vrpca omotava crni džemper, završavajući u raskošnoj mašni na ramenu. Voluminozne i prozirne mašne dodatno naglašavaju ženstvenost haljina, kardigana i pletiva.
Detalji kolekcije otkrivaju optičke iluzije i majstorstvo obrade materijala: potpetice oblikovane poput jednog bisera, torbica koja nalikuje prenaglašenoj ogrlici od bisera, te nakit ukrašen maksimalističkim kristalima, potvrđuju nadmoć igrom proporcija.
Kako bi naglasila trompe l’œil efekt, kolekcija istražuje slojevitost i bogatstvo tekstura. Trokomplet od tvida boje grenadine sastoji se od mikro-jakne podstavljene svijetlocrvenim svilenim slojem, omotane suknje i zvonolikih hlača. Drugi komplet u brončanim nijansama uključuje tuniku i hlače prekrivene suknjom zakopčanom sprijeda, dok treći donosi dug prsluk bez rukava u kombinaciji s dugom suknjom s prorezom, slojevito prekrivenom minicom.
Kontrasti i ravnoteža ključni su elementi kolekcije: kostim od tvida u šampanj, crnoj ili bijeloj boji upotpunjen je lepršavim plaštem od crnog ili bijelog tila, dok se crna til haljina i suknja nose iznad odijela u boji ecru. Bijela košulja s puf rukavima od tila nježno obavija sako-haljinu, stvarajući efekt prozirnosti koji naglašava siluetu i dodaje pokret svakom izgledu.
Nježnost se ogleda i u neočekivanim detaljima poput traperica od šifona, svile koja imitira teksturu tvida, printeva s motivima vrpci koje lebde na vjetru te parka jakne s kapuljačom od crnog organza ukrašene mašnama. Istovremeno, ženstvenost dostiže vrhunac kroz čarapa-čizmice i satenske cipele s bogatim naborima duž gornjeg dijela.
Kolekciju prožima i romantična nota: odvojivi ovratnici nalik cvjetnim čaškama, kaputi od crne vunene čipke ukrašeni luksuznim lažnim krznom, te crni džemperi s trodimenzionalnim bijelim cvjetnim aplikacijama upotpunjuju ovu modnu poeziju.
Neprestano oscilirajući između nadrealnog i bajkovitog, Chanelova kolekcija za jesen-zimu 2025./26. utjelovljuje viziju majstorstva i imaginacije, istovremeno veličajući kodove kuće CHANEL kroz suvremenu reinterpretaciju.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.