Nova Chanel kolekcija je harmonija proporcija, slojeva i bezvremenske elegancije
Poput kazališta snovitih iluzija, Chanelova kolekcija za jesen-zimu 2025./26., koju je predstavio Studio za kreaciju, majstorski se poigrava dimenzijama, duljinama i proporcijama. Pod impozantnim staklenim svodom Grand Palaisa, scenograf Willo Perron stvara očaravajuću instalaciju koja lebdi iznad piste i uranja u visine, dok crna vrpca monumentalnih razmjera postaje dramatična kulisa kolekciji koja istovremeno evocira klasične referencije i izaziva percepciju promatrača.
U tom kontekstu, mini jakna od tvida u nijansama plave, bijele i ružičaste nosi se s izuzetno dugim hlačama, dok prostrana poplinska košulja doseže do gležnjeva. Mala crna tvid jakna, obrubljena pletenim ukrasima, poprima izgled duge haljine-kaputa s draguljskim gumbima, a ogrtač završava manšetama nalik onima na jakni.
CHANEL se vraća bezvremenskoj eleganciji
Prepoznatljivi simboli kuće CHANEL – mašna, vrpca, biseri i cvijeće – pojavljuju se u raskošnim reinterpretacijama: mašne se raskošno nižu na ovratnicima i manšetama bluza i haljina, nagomilavaju se na ogrlicama i protežu niz nogavice blistavog crnog donjeg dijela trenirke u kombinaciji s pernatom jaknom. Duga bijela pletena vrpca omotava crni džemper, završavajući u raskošnoj mašni na ramenu. Voluminozne i prozirne mašne dodatno naglašavaju ženstvenost haljina, kardigana i pletiva.
Detalji kolekcije otkrivaju optičke iluzije i majstorstvo obrade materijala: potpetice oblikovane poput jednog bisera, torbica koja nalikuje prenaglašenoj ogrlici od bisera, te nakit ukrašen maksimalističkim kristalima, potvrđuju nadmoć igrom proporcija.
Kako bi naglasila trompe l’œil efekt, kolekcija istražuje slojevitost i bogatstvo tekstura. Trokomplet od tvida boje grenadine sastoji se od mikro-jakne podstavljene svijetlocrvenim svilenim slojem, omotane suknje i zvonolikih hlača. Drugi komplet u brončanim nijansama uključuje tuniku i hlače prekrivene suknjom zakopčanom sprijeda, dok treći donosi dug prsluk bez rukava u kombinaciji s dugom suknjom s prorezom, slojevito prekrivenom minicom.
Kontrasti i ravnoteža ključni su elementi kolekcije: kostim od tvida u šampanj, crnoj ili bijeloj boji upotpunjen je lepršavim plaštem od crnog ili bijelog tila, dok se crna til haljina i suknja nose iznad odijela u boji ecru. Bijela košulja s puf rukavima od tila nježno obavija sako-haljinu, stvarajući efekt prozirnosti koji naglašava siluetu i dodaje pokret svakom izgledu.
Nježnost se ogleda i u neočekivanim detaljima poput traperica od šifona, svile koja imitira teksturu tvida, printeva s motivima vrpci koje lebde na vjetru te parka jakne s kapuljačom od crnog organza ukrašene mašnama. Istovremeno, ženstvenost dostiže vrhunac kroz čarapa-čizmice i satenske cipele s bogatim naborima duž gornjeg dijela.
Kolekciju prožima i romantična nota: odvojivi ovratnici nalik cvjetnim čaškama, kaputi od crne vunene čipke ukrašeni luksuznim lažnim krznom, te crni džemperi s trodimenzionalnim bijelim cvjetnim aplikacijama upotpunjuju ovu modnu poeziju.
Neprestano oscilirajući između nadrealnog i bajkovitog, Chanelova kolekcija za jesen-zimu 2025./26. utjelovljuje viziju majstorstva i imaginacije, istovremeno veličajući kodove kuće CHANEL kroz suvremenu reinterpretaciju.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Advent u Zagrebu i ove godine potvrđuje status jednog od najuzbudljivijih glazbenih programa u regiji. Rijetke su prilike da se karizmatični umjetnici čuju u intimnom, blagdanskom okruženju, a upravo takvo iskustvo priređuje EU Advent. Nakon velikog koncerta u zagrebačkoj Areni, na Europski trg stiže Damir Urban, u petak, 27. prosinca, u ambijent obasjan toplim adventskim svjetlima.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.