Ovo je Chanel Métiers d’Art 2026: New York nikad nije izgledao ovako glamurozno!
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
U ovoj kolekciji, svakodnevno postaje izvanredno. Chanel nas vodi kroz urbani kaos New Yorka, od elegantnih društvenih dama do superheroja, od tinejdžera do zrelih žena, prikazanih kroz filmsku prizmu. Svi oni, baš kao i Coco Chanel sama, postaju protagonisti svojih priča – od sjaja Wall Streeta do skrivenih kutaka metroa.
Kolekcija spaja prošlost i sadašnjost, od Art Deco glamura 1920-ih do suvremenih silki lounge komada, spajajući epohe i stilove. Chanel ovdje igra s kontrastima: „lingerie denim“ kombinira se s raskošnim vezom, arhivske haljine dobivaju novu dimenziju uz perje i resice, a muške košulje postaju luksuzni statement uz prepoznatljivi Chanel lanac.
Detalji su fascinantni. Ručno oslikane svilene podloge prikazuju gradske motive – čak i Coco Chanel šeta psa na newyorškim ulicama. Torbice minaudière skrivaju bisere ili razigrane motive poput kikirikija i jabuka, dok nakit od cabochon stakla i zlatnih kolibrića ostavlja bez daha. Svaki komad nosi svoju priču, svoj filmski trenutak, ali i humor, eleganciju i šarm.
Catwalk / Runway photographer Dan Lecca
U kolekciji se spajaju Pariz i New York, vrhunsko majstorstvo i pop kultura. Posebno je zanimljivo kako Blazy reinterpretira ikonografske komade Chanela: leopard tweed, fascinatori, ručno vezene suknje i slip haljine iz 1930-ih. Sve je to hommage kreativnosti i zanatu, ali i urbanom, slobodnom stilu koji Chanel njeguje već gotovo stoljeće.
Inspiracija za cijelu priču dolazi iz Gabrielle Chanel i njezinih putovanja u New York 1931. godine. Downtown grad je, kažu, bio mjesto gdje je osjetila kako njezin stil živi svoj život – jednostavan, demokratičan i globalan. Upravo taj duh slobode i eksperimenta danas oživljava kroz Blazyjeve kreacije, koje nas pozivaju da i mi u vlastitom stilu postanemo heroji svojih priča.
Chanel Métiers d’Art 2026 nije samo modna kolekcija – to je filmska oda New Yorku, ljubavno pismo urbanoj eleganciji i vrhunskom zanatu. Svaki komad zrači pričom, emocijom i luksuzom, baš onako kako bi to Coco Chanel i zamislila.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.