Ovo je Chanel Métiers d’Art 2026: New York nikad nije izgledao ovako glamurozno!
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
U ovoj kolekciji, svakodnevno postaje izvanredno. Chanel nas vodi kroz urbani kaos New Yorka, od elegantnih društvenih dama do superheroja, od tinejdžera do zrelih žena, prikazanih kroz filmsku prizmu. Svi oni, baš kao i Coco Chanel sama, postaju protagonisti svojih priča – od sjaja Wall Streeta do skrivenih kutaka metroa.
Kolekcija spaja prošlost i sadašnjost, od Art Deco glamura 1920-ih do suvremenih silki lounge komada, spajajući epohe i stilove. Chanel ovdje igra s kontrastima: „lingerie denim“ kombinira se s raskošnim vezom, arhivske haljine dobivaju novu dimenziju uz perje i resice, a muške košulje postaju luksuzni statement uz prepoznatljivi Chanel lanac.
Detalji su fascinantni. Ručno oslikane svilene podloge prikazuju gradske motive – čak i Coco Chanel šeta psa na newyorškim ulicama. Torbice minaudière skrivaju bisere ili razigrane motive poput kikirikija i jabuka, dok nakit od cabochon stakla i zlatnih kolibrića ostavlja bez daha. Svaki komad nosi svoju priču, svoj filmski trenutak, ali i humor, eleganciju i šarm.
Catwalk / Runway photographer Dan Lecca
U kolekciji se spajaju Pariz i New York, vrhunsko majstorstvo i pop kultura. Posebno je zanimljivo kako Blazy reinterpretira ikonografske komade Chanela: leopard tweed, fascinatori, ručno vezene suknje i slip haljine iz 1930-ih. Sve je to hommage kreativnosti i zanatu, ali i urbanom, slobodnom stilu koji Chanel njeguje već gotovo stoljeće.
Inspiracija za cijelu priču dolazi iz Gabrielle Chanel i njezinih putovanja u New York 1931. godine. Downtown grad je, kažu, bio mjesto gdje je osjetila kako njezin stil živi svoj život – jednostavan, demokratičan i globalan. Upravo taj duh slobode i eksperimenta danas oživljava kroz Blazyjeve kreacije, koje nas pozivaju da i mi u vlastitom stilu postanemo heroji svojih priča.
Chanel Métiers d’Art 2026 nije samo modna kolekcija – to je filmska oda New Yorku, ljubavno pismo urbanoj eleganciji i vrhunskom zanatu. Svaki komad zrači pričom, emocijom i luksuzom, baš onako kako bi to Coco Chanel i zamislila.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
U svijetu mode, gdje sezonalnost često nadglasava tihe vrijednosti poput trajnosti i preciznosti, nova kolekcija Structura brenda Becha dolazi kao promišljena oda konstrukciji, teksturi i suverenoj jednostavnosti. Ona ne traži pažnju – ona je zaslužuje. Svaki komad iz ove kolekcije nosi sa sobom ideju o ženi koja gradi svoj svijet, odvažnu i mirnu istodobno, čvrstu u formi, a ipak podatnu u pokretu.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.