Modna kuća CHANEL novom kolekcijom vraća se na mjesto gdje je sve započelo
“Deauville je mjesto gdje je sve započelo za modnu kuću CHANEL. 1912. i otvaranje prve trgovine šešira te vrlo brzo i prve trgovine odjeće s vizionarskim, radikalnim stilom. Tu je sve počelo za Gabrielle Chanel. Ova mi je priča jako prirasla srcu”, otkriva Virginie Viard.
Na trkalištu, na morskoj obali, za igraćim stolom, u restoranima i palačama, na šetalištu “Planches”: sve je u znaku elegancije i samopouzdanja u novoj kolekciji omiljenog francuskog modnog brenda CHANEL.
“Za ovu smo kolekciju rekreirali šetnicu iz gradića Deauvilleu” otkriva modna dizajnerica Virginie Viard te dodaje: “Divovski ekrani na kojima duge, romantične siluete šetaju od zore do sumraka obavijene velom misterije. Manekenke šetaju plažom. Dvadesete i sedamdesete godine prošlog stoljeća križaju se i isprepliću” zaključuje.
Kaputi širokih ramena i dugi kućni ogrtači s remenom nose se preko odijela od tvida, plisiranih suknji, culottes hlača ili kratkih hlača, hlača sa spuštenim prednjim dijelom ili hlača s jezičcima na leđima.
Zdepaste mornarske veste i pletiva s pejzažima Deauvillea izmjenjuju se sa svilenim bluzama sa srednjim ovratnicima, uzorcima riblje kosti, dubokim topovima s volanima, kombinezonima i negližeima čija delikatnost dočarava blage valove koji se lome i blagi vjetar.
Paleta preuzima živopisne ili pastelne nijanse ružičaste, ljubičaste, narančaste i blijedoplave iz vječno promjenjivih boja neba iznad Deauvillea, zajedno sa smeđim i zlatnim laméom.
35 mm film i ulaznice za kino
Printevi upućuju na povezanost grada sa sedmom umjetnošću, njegovim Festivalom američkog filma i filmom “Čovjek i žena” Claudea Leloucha koji je bio inspiracija modnim fotografima Inez i Vinoodhu pri stvaranju promo filma kojim je otvorena ova veličanstvena revija.
“Silueta Davida Bowieja, magnetizam filmskih zvijezda koje hodaju po pijesku, poput Anouk Aimée, velike prijateljice Gabrielle Chanel… ova kolekcija odaje počast ovim poznatim likovima.”
Kultne torbe su sveprisutne, kao i šeširi širokog oboda pastelnih nijansi, šareni svileni šalovi, čizme do koljena s petom i čizme do bedara od ovčje kože, što je izravan naklon kaputu Anouk Aimée u filmu “Muškarac i žena”.
“To je vrlo topla kolekcija, sa slojevima materijala, boja i volumena. Odaje počast Deauvilleu, legendarnom mjestu gdje se sudbina Gabrielle Chanel zauvijek promijenila.” zaključuje Virginie.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.