Predivna Laetitia Casta zaštitno je lice nove Calzedonijine kolekcije
Kupaći kostimi nikada nisu bili tako traženi! Modni brend Calzedonia to je prepoznao na vrijeme i kao zaštitno lice angažirao poznatu manekenku i glumicu.
Modna kuća Calzedonia predstavlja novu kolekciju s Laetitijom Castom u glavnoj ulozi. Poznati model i glumica pojavljuje se u najnovijoj kampanji koja je svjetlo dana ugledala prije nekoliko dana paralelno s lansiranjem kolekcije od 10 komada jednodijelnih kupaćih kostima dostupnih isključivo u Francuskoj, priopćila je talijanska grupacija odjeće, čarapa i kupaćih kostima.
“Glumica se odmah pokazala idealnom za ovu europsku kampanju. Ona dijeli iste vrijednosti kao i brend, među kojima su odvažnost i ženstvenost”, istaknuli su s ponosom.
Calzedonia je prethodno angažirala Juliju Roberts za seriju televizijskih reklama, a ovo je prvi put da surađuje s francuskom manekenkom. Grupacija je pojačala svoje aktivnosti u Francuskoj, gdje se nalazi oko 10 posto njezine globalne mreže koja u 55 zemalja ima 2193 trgovine.
Predivna Laetitia Casta zaštitno je lice nove Calzedonia kolekcijeFOTO: Calzedonia
Kupaći kostimi čine oko 30 posto Calzedonijine ponude, a jednodijelni kupaći kostimi posebno su popularni upravo u Francuskoj. Tijekom konferencije za novinare, Laetitia Casta je otkrila da su njezini omiljeni modni komadi uvijek imali izrez na leđima ili detalje u obliku srca.
Nakon što se tijekom 90-ih pojavila u nekoliko Guessovih kampanja, Laetitia Casta bila je Victoria’s Secret anđelica od 1998. do 2000., a zatim se pojavljivala u kampanjama za brendove kao što su Saint Laurent, Chanel i Louis Vuitton.
Poznata manekenka ističe da je oduševljena time što Calzedonia nudi kupaće kostime za samo 30 dolara. “Cijenim ideju da se moda učini dostupnom. Kad sam bila mlađa, mogućnost pristupa ovakvoj vrsti robne marke bio mi je vrlo važan. I danas volim kombinirati luksuzne i pristupačnije marke”, priznala je.
Predivna Laetitia Casta zaštitno je lice nove Calzedonia kolekcijeFOTO: Calzedonia
Kupaći kostim s uklonjivim podstavljenim košaricama od mekog materijala koje na prirodan način poboljšavaju oblik grudi. Kupaći kostim s okruglim izrezom i standardnim krojem u obliku gaćica.
Jednodijelni kupaći kostim Indonesia
Cijena kupaćeg kostima iz kolekcije koju reklamira Laetitia Casta iznosi 42,50 €, a pronaći ga možete ovdje!
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.