Beyoncé i Adidas sporazumno su prekinuli partnerstvo koje je započelo 2018. godine, na oduševljenje fanova “Kraljice B”, koji su mahnito pokupovali sve što im je pjevačica u prvih nekoliko kolekcija ponudila.
Kako izvještava Hypebae, razlog prekida suradnje su velike kreativne razlike između dviju strana. Prema pisanju medija, Grammyjem nagrađena glazbenica raduje se ponovnoj kreativnoj slobodi unutar svoje etikete.
Adidas je izgubio ogroman novac zbog brenda Ivy Park
Ranije ove godine u javnost su izašla izvješća koja su pokazivala da Adidas gubi ogroman novac podržavajući IVY PARK, koji je davno izgubio sjaj. U dokumentima se navodi da je “otprilike pola proizvedene robe ostalo neprodano” i da IVY PARK “gubi novac za Adidas”.
Beyoncein brend IVY PARK pokrenut je 2016. u suradnji sa Sir Philipom Greenom iz Topshopa. Glazbenica je 2018. godine postala jedina vlasnica brenda.
Fanovi nisu previše oduševljeni Ivy Park krojevima
Najnovija kolekcija IVY PARK pod nazivom “PARK TRAIL” lansirana je u veljači ove godine, nakon što je pretpremijerno prikazana na privatnom koncertu u Dubaiju, obilježavajući Beyoncein prvi nastup u četiri godine. Fanovi nisu bili posebno oduševljeni krojevima a ni cijenama. Možda je upravo to dovelo do konačne odluke o prekidu suradnje s Adidasom.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.