Beyoncé i Adidas sporazumno su prekinuli partnerstvo koje je započelo 2018. godine, na oduševljenje fanova “Kraljice B”, koji su mahnito pokupovali sve što im je pjevačica u prvih nekoliko kolekcija ponudila.
Kako izvještava Hypebae, razlog prekida suradnje su velike kreativne razlike između dviju strana. Prema pisanju medija, Grammyjem nagrađena glazbenica raduje se ponovnoj kreativnoj slobodi unutar svoje etikete.
Adidas je izgubio ogroman novac zbog brenda Ivy Park
Ranije ove godine u javnost su izašla izvješća koja su pokazivala da Adidas gubi ogroman novac podržavajući IVY PARK, koji je davno izgubio sjaj. U dokumentima se navodi da je “otprilike pola proizvedene robe ostalo neprodano” i da IVY PARK “gubi novac za Adidas”.
Beyoncein brend IVY PARK pokrenut je 2016. u suradnji sa Sir Philipom Greenom iz Topshopa. Glazbenica je 2018. godine postala jedina vlasnica brenda.
Fanovi nisu previše oduševljeni Ivy Park krojevima
Najnovija kolekcija IVY PARK pod nazivom “PARK TRAIL” lansirana je u veljači ove godine, nakon što je pretpremijerno prikazana na privatnom koncertu u Dubaiju, obilježavajući Beyoncein prvi nastup u četiri godine. Fanovi nisu bili posebno oduševljeni krojevima a ni cijenama. Možda je upravo to dovelo do konačne odluke o prekidu suradnje s Adidasom.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
Koliko puta ste pogledali u ogledalo i pomislili – "Trebam nešto novo"? Ne nužno rez, promjenu stila ili veliku transformaciju, nego onaj suptilni pomak koji govori „svježe sam, odmorno, zadovoljno“. Ako ste se prepoznali, možda je pravo vrijeme da razmislite o boji svoje kose. Jer boja – prava nijansa u pravom trenutku – nije samo estetski detalj, već vaša osobna čarolija. U rukama dobrog kolorista, ona je poput filtera koji briše umor, omekšava crte lica i vraća onu bezbrižnu svježinu koju povezujemo s ljetnim večerima, morskim solju u kosi i osmijehom bez razloga.
U ljetu koje traži zvuk slobode, zaljubljenosti i neplaniranih puteva, pojavio se savršen soundtrack za sve naše spontane vožnje, zalaske sunca i noći pod zvijezdama. Glazbeni duo Cura i Dečko, odnosno Vanesa Petrac i Ivan Marojević, vraćaju se na scenu – i to kako! Njihov novi singl “Crvena Buba” u izdanju Classic Recordsa nije samo pjesma; to je putovanje, osjećaj, razigrani ples kroz sve ono što volimo u ljetu.