Boudoir, jedan od najprepoznatljivijih hrvatskih modnih brendova, iduće godine slavi 25 godina postojanja. Osnovale su ga sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Tomašević. Ovih dana su se uspješne dizajnerice prisjetile svojih početaka i izazova na putu do uspjeha. ‘Počele smo u malenom prostoru od samo 15 kvadrata, koji je bio i radionica i showroom – tu smo šivale, kreirale i primale naše prve klijentice‘, prisjetili su se na Facebook stranici brenda. Započele su 2001. godine, sa svega 25 godina, raditi na ostvarenju modnih snova.
‘Na početku smo sve same šivale, učile se na greškama i eksperimentirale između šivaće mašine i obaveza koje ima svaka mama‘, dodaju. U tom skromnom prostoru, moda je postala njihov cijeli svijet, a radile su isključivo svečane haljine i dvaput godišnje pripremale spektakularne modne revije.
Boudoir slavi 25 godina snova, stila i strasti
Osim revija, sanjale su o stvaranju modnih kampanja koje nisu samo prikazivale odjeću, već i emocionalne i umjetničke priče povezane s njihovom estetikom.
“Snimale smo nezaboravne modne kampanje pune emocija, umjetnosti i Boudoir estetike“, ističu s ponosom. Prekretnicu je označila 2009. godine kad se Boudoir preselio u Radićevu 22, u prostor koji je postao njihov kreativni centar. Kasnije su odlučile pokrenuti webshop, čime su njihove kreacije postale dostupne široj publici.
U tom procesu, Boudoir je počeo stvarati vlastite printeve i proizvoditi u manjim serijama, ostajući dosljedan svom principu kvalitete i održivosti. ‘Kupci su prepoznali našu kvalitetu i održivu proizvodnju. Svaka naša kreacija priča svoju priču i nastaje s istom ljubavlju i pažnjom kao i prvog dana‘, kažu Martina i Morana.
Tri godine zaredom bile su ambasadorice strukovnog obrazovanja i cjeloživotnog učenja pri Europskoj komisiji, a čak su održale i govor u Bruxellesu, predstavljajući važnost obrazovanja.
Nedavno je Boudoir osmislio svoju virtualnu maskotu, Bakicu – lik koji je postao simbol njihovog duha, duhovitosti i nepredvidljivosti.
S 25 godina iza sebe, Boudoir je brend koji je postao sinonim za inovaciju, umjetnost i kvalitetu. Njihove kolekcije ne samo da spajaju prošlost, sadašnjost i budućnost, već su također odraz nepresušne strasti i ljubavi prema modi.
‘25 godina Boudoira. 25 godina snova pretočenih u tkanine. 25 godina vas, koji ste dio naše priče‘, zaključuju Martina i Morana, ponosne na sve što su postigle.
Kultni brend nakita Borboleta predstavio je najnoviju kampanju za ekskluzivnu Atelier kolekciju. U glavnoj ulozi je mlada glazbenica i trendsetterica Nika Turković. Ovo je prvi put da se na hrvatskom tržištu pojavljuje kolekcija luksuznog niche artisan nakita koji karakterizira umjetnička preciznost obrade plemenitih materijala kao što su zlato, dijamanti, biseri i drago kamenje.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.