Boudoir, jedan od najprepoznatljivijih hrvatskih modnih brendova, iduće godine slavi 25 godina postojanja. Osnovale su ga sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Tomašević. Ovih dana su se uspješne dizajnerice prisjetile svojih početaka i izazova na putu do uspjeha. ‘Počele smo u malenom prostoru od samo 15 kvadrata, koji je bio i radionica i showroom – tu smo šivale, kreirale i primale naše prve klijentice‘, prisjetili su se na Facebook stranici brenda. Započele su 2001. godine, sa svega 25 godina, raditi na ostvarenju modnih snova.
‘Na početku smo sve same šivale, učile se na greškama i eksperimentirale između šivaće mašine i obaveza koje ima svaka mama‘, dodaju. U tom skromnom prostoru, moda je postala njihov cijeli svijet, a radile su isključivo svečane haljine i dvaput godišnje pripremale spektakularne modne revije.
Boudoir slavi 25 godina snova, stila i strasti
Osim revija, sanjale su o stvaranju modnih kampanja koje nisu samo prikazivale odjeću, već i emocionalne i umjetničke priče povezane s njihovom estetikom.
“Snimale smo nezaboravne modne kampanje pune emocija, umjetnosti i Boudoir estetike“, ističu s ponosom. Prekretnicu je označila 2009. godine kad se Boudoir preselio u Radićevu 22, u prostor koji je postao njihov kreativni centar. Kasnije su odlučile pokrenuti webshop, čime su njihove kreacije postale dostupne široj publici.
U tom procesu, Boudoir je počeo stvarati vlastite printeve i proizvoditi u manjim serijama, ostajući dosljedan svom principu kvalitete i održivosti. ‘Kupci su prepoznali našu kvalitetu i održivu proizvodnju. Svaka naša kreacija priča svoju priču i nastaje s istom ljubavlju i pažnjom kao i prvog dana‘, kažu Martina i Morana.
Tri godine zaredom bile su ambasadorice strukovnog obrazovanja i cjeloživotnog učenja pri Europskoj komisiji, a čak su održale i govor u Bruxellesu, predstavljajući važnost obrazovanja.
Nedavno je Boudoir osmislio svoju virtualnu maskotu, Bakicu – lik koji je postao simbol njihovog duha, duhovitosti i nepredvidljivosti.
S 25 godina iza sebe, Boudoir je brend koji je postao sinonim za inovaciju, umjetnost i kvalitetu. Njihove kolekcije ne samo da spajaju prošlost, sadašnjost i budućnost, već su također odraz nepresušne strasti i ljubavi prema modi.
‘25 godina Boudoira. 25 godina snova pretočenih u tkanine. 25 godina vas, koji ste dio naše priče‘, zaključuju Martina i Morana, ponosne na sve što su postigle.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je proteklog vikenda ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Zamislite da šećete uskim kalama Rovinja dok vam sunce zlatom obasjava ramena, da udišete sol iz zraka splitske rive ili da noću, u haljini koja grli vašu siluetu, lagano koračate Stradunom. Sve te slike, svi ti osjećaji sabrani su u novoj ljetnoj kolekciji hrvatskog modnog brenda Clés, znakovito nazvanoj Pomalo.
Zamislite modni dodatak koji jednako dobro pristaje uz bijelu košulju učiteljice i šljokičastu haljinu influencerice. Komad nakita koji podjednako vole žene koje počinju dan s kavom i razrednom knjigom, kao i one koje završavaju večer pod reflektorima glamuroznih evenata. Taj dodatak postoji – i nosi ime Sorinele.
Modni svijet dočekao je vijest koja će, bez sumnje, oblikovati njegovu budućnost. Kuća Kering službeno je objavila da će talijanski dizajner Pierpaolo Piccioli preuzeti kreativno vodstvo modne kuće Balenciaga, naslijedivši Demnu, koji se u ožujku 2025. preselio u Gucci.
Na drugi rođendan magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, na večer koju je obilježila Severina, mlada pjevačica Domenica donijela je dašak bezvremenske elegancije i urbane profinjenosti – kombinaciju koja osvaja na prvi pogled.
Matija Dedić, sin legendarnog Arsena Dedića i Gabi Novak, bio je jedan od najistaknutijih hrvatskih jazz-pijanista i skladatelja. Tijekom svoje karijere ostvario je brojne suradnje s vodećim glazbenicima hrvatske glazbene scene, ostavljajući neizbrisiv trag u glazbenoj povijesti Hrvatske.
Matija Dedić – istinski virtuoz na hrvatskoj jazz sceni, skladatelj i aranžer čiji je opus prožet sofisticiranom harmonijom i emotivnom dubinom. Naslijedio je glazbeni dar i neposredni dodir s umjetnošću od roditelja Arsen Dedića i Gabi Novak, što se jasno prepoznaje u svakom njegovom djelu.
U tišini zagrebačkog dana, zauvijek je utihnula klavirska dionica koja je desetljećima govorila više od riječi. Matija Dedić, vrhunski glazbenik i istinski pjesnik klavira, preminuo je u 53. godini života, ostavivši iza sebe opus koji nije bio tek glazba – bio je to život pretočen u tonove, čežnje pretočene u harmonije, i sjećanja pretočena u ritmove.
Svaki umjetnik nosi priču koja oblikuje njegov identitet i glazbeni put. Za Coolinsa, ta priča počinje s jedinstvenim umjetničkim imenom koje nije odabrano slučajno – „cool“ kao odraz energije i stila, a „ins“ kao unutarnji svijet koji svojom glazbom želi podijeliti s publikom. Iza tog kratkog i lako pamtljivog imena skriva se duboka poruka o autentičnosti i hrabrosti da ostane svoj, bez kompromisa. Njegova glazbena priča još je impresivnija kad znamo da je rođen s oštećenjem sluha, izazov koji je pretvorio u snagu i izvor inspiracije.
Na mirisnoj vodičkoj rivi, pod zvijezdanim nebom i šaptom valova, sinoć je odjeknula pjesma koja se ne sluša samo ušima – već srcem. “Kano Kastigan”, nova balada Daniela Popovića, nije tek još jedna skladba u glazbenom katalogu ovog osebujnog umjetnika. Ona je priča. Ona je istina. Ona je krik duše koja traži razumijevanje.