Vrijeme je kao stvoreno za slojevito odijevanje. I makar se neki tome protivili, oni istinski zaljubljenici u jesen, zasigurno uživaju u biranju novih odjevnih kombinacija. Upravo zato, poznati hrvatski brend DeLight donosi malo drugačiju jesen – obojanu najljepšim bojama i satkanu od najfinijih tkanina. Jesen ne mora biti tmurna i tamna, već itekako može prštati šarenilom i biti lijepa. Dokaz tome su nova DeLight odijela i sakoi koji se svojim upečatljivim izgledom, potpuno izdvajaju od očekivanog i pomalo dosadnog pa čak i depresivnog rujna.
Nije tajna da je brend DeLight već godinama sinonim za kvalitetu, savršene krojeve, te vrhunske i vanserijske tkanine; što sve zajedno čini jedan od najboljih odjevnih komada na tržištu. Poslovna elegancija, klasika s blagim pomakom ka modernom i jednostavnost, epiteti su kojima se brend s ponosom diči. Upravo ti epiteti nikada ne izlaze iz mode.
Sve što dolazi iz DeLight radionice, pomno je birano, svaki šav zna gdje mu je mjesto a svaka linija savršeno ravna i paralelna sa susjednom. Upravo je i ova kolekcija za jesen, na kojoj se vrijedno i predano radilo, savršen spoj, svega navedenoga, koji će oduševiti svaku klijenticu koja svoje povjerenje pokloni ovom hrvatskom brendu.
Šareni sakoi izrađeni su od vrhunskih prirodnih vunenih tkanina. Bordo i plava su definitivno boje koje će obilježiti ovu sezonu i na koje su svi svjetski brendovi ove jeseni stavili naglasak. Odijela od vunenih tkanja, svilene košulje, haljine od viskoze pa čak i traperice od pamuka i kašmira, sve to možete pronaći u novoj jesenskoj kolekciji. Uzorci koji se nalaze na komadima istkani su majstorskim tkanjem i ne samo da donose dubinu i karakter, već garantiraju dugotrajnu nosivost i jedinstvenost svakog komada.
Za razliku od brendova koji nude brze promjene i kratkotrajne komade, DeLight je uvijek usredotočen na dugoročne vrijednosti. Svaki komad je pažljivo izrađen s ciljem da izdrži zub vremena, kako u kvaliteti materijala i izradi tako i u pogledu stila i dizajna. Brend svojim klijenticama stoji na raspolaganju pri održavanju kupljenih komada u vidu korekcija, a s ciljem da svaki komad traje što duže. Jedna od stavki ponude je i šivanje po mjeri, što je danas rijetkost kod modnih brendova.
„Htio sam jesen prikazati u bojama i hrabrim uzorcima, dodati joj neki veseliji prizvuk. Navikli smo da je jesen pomalo tmurna i dosadnjikava. Smatram da to zaista ne treba tako biti. Vjerujem da će to moje klijentice prepoznati jer već sada dobivam pozitivne reakcije radi kojih na kraju dana, sve ovo i radim. Odijelo mora pristajati savršeno i uvijek ću težiti tome – da svaka žena koja uđe u moj dućan, izađe kao najbolja verzija sebe same. Puna samopouzdanja, kako i zaslužuje.“ – dodaje Ivan Friščić, dizajner, dugogodišnji stilist i vlasnik brenda.
Ova jesenska kampanja, snimljena je Amadria Park Hotel Capital-u, a za fotografije i postprodukciju zaslužan je Danko Šimunović. U ulozi zaštitnog lica, savršeno se snašla Nikolina Bakula dok iza njezine frizure i šminke stoje Zvonimir Andrić Jurišić za Glamour Studio i Maša Mihaljčić. Styling potpisuje Slađana Divjak, a produkciju snimanja Marina Drljo Perša.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Maja Šuput s obitelji tradicionalno putuje na obiteljski odmor, a ovog proljeća odabrali su luksuzni Dubai kao savršenu destinaciju za opuštanje i uživanje.