Zahvaljujući svom prepoznatljivom modnom izričaju i dugogodišnjoj ljubavi prema torbicama od perlica, odlučila je svoju kreativnost prenijeti u vlastiti dizajn i predstaviti prvu vlastitu kolekciju ručno rađenih unikatnih torbica pod brendom Repe! U pet mjeseci posvećenih intenzivnom radu, Barbara je stvorila kolekciju od 17 torbica koje su apsolutni unikati, s posebnim naglaskom na kreativnost i stil.
Svaka torbica iz kolekcije sa sobom nosi pečat autentičnosti i jedinstvenosti. Ne postoji mogućnost ponavljanja u modelu i boji, čime se u potpunosti osigurava da svaka žena koja nosi torbicu ima nešto potpuno posebno i originalno. Dimenzije ručno izrađenih torbica omogućavaju praktičnost te nude dovoljno prostora za mobitel, mali novčanik i sitnice koje uvijek pronalazimo u ženskim torbama.
Repe torbice odišu elegancijom, eklektikom i razigranošću te su idealne za sve prilike upravo zahvaljujući svom posebnom, pomalo skulpturalnom dizajnu. Zahvaljujući jednostavnim linijama s lakoćom se kombiniraju uz svaku modnu kombinaciju i stil, od casual dnevnih, svečanijih večernjih lookova pa sve do posebnih prilika. U svaku torbicu je utkana i velika posvećenost s obzirom na to da je izrada zahtijevala tri do sedam dana strpljivog ručnog rada, ovisno o modelu i kompleksnosti dizajna.
Kampanju za prvu Repe kolekciju potpisuje fotografkinja Senja Vild, koja je zabilježila svaki detalj te kreirala fantastične vizuale u Repe duhu. Posebna zahvala ide Soba.hr koja je ustupila svoje dizajnerske komade za set dizajn kampanje. Detaljnije o brendu Repe možete saznati na web stranici koja nudi sve poslovne informacije, bogat portfolio i webshop gdje će ljubitelji Repe torbica moći kupiti svoj unikatni primjerak.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.