Modna skulptura: Bad Bunny za Jacquemus snimio kampanju o kojoj se danas govori
Zgodni Benito zvijezda je nove kampanje slavnog francuskog dizajnera.
14 veljače 2024
JACQUEMUS
14 veljače 202413:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jedan od najtraženijih svjetskih repera oduvijek je bio poznat po svojoj ljubavi prema modnim eksperimentima no nema sumnje da je uz Kendall Jenner stekao nova poznanstva u modnim krugovima te postao još zanimljiviji tom svijetu. Nakon što je s Kendall snimio kampanju za Gucci, Bad Bunny za Jacquemus je snimio odličnu modnu kampanju muške mode, kojom zapravo slijedi stope slavne Jennerice. Kendall i Bad Bunny navodno su prekinuli no ipak odlaze na egzotične odmore zajedno pa je jasno da je ljubav u njihovom odnosu itekako prisutna.
Kendall Jenner poznata je kao miljenica modnog dizajnera Simona Portea Jacquemusa pa ne čudi što je za snimanje muške kampanje odabrao slavnog repera koji uostalom dobro zna kako nositi avangardne modne komade.
Bad Bunny za Jacquemus snimio kampanju u kojoj predstavlja modnu skulpturu
Brend Jacquemus poznat je po odličnim marketinškim idejama i stvaranju viralnog sadržaja, a što bi moglo biti zanimljivije od Bad Bunnyja odjevenog u komade koje je za muškarc osmislio slavni francuski dizajner?
Kolekcija “LES SCULPTURES”predstavljena je u siječnju u Parizu, a sad je svjetlo dana ugledala i modna kampanja s Bad Bunnyjem u glavnoj ulozi.
Tvorac hitova kao što su “Titi Me Pregunto”, “Solo De Mi”, “Dakiti”, “Where She Goes” i brojnih drugih, a za kojeg se slavna imena glazbenog svijeta otimaju kako bi s njim snimili pjesmu, u novoj kampanji brenda Jacquemus predstavlja živu skulpturu odjevenu u kreacije u kojima se spajaju bezvremenski krojevi s prepoznatljivom estetikom francuskog dizajnera.
Bad Bunny za Jacquemus odradio je odličan posao
Fanovima brendaJacquemus, kao i obožavateljima Bad Bunnyja fotke iz nove kampanje itekako se sviđaju pa su ih zasipali oduševljenim komentarima na društvenim mrežama.
Moramo priznati da se u manekenskoj ulozi zgodni Benito odlično snalazi.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.