Modna skulptura: Bad Bunny za Jacquemus snimio kampanju o kojoj se danas govori
Zgodni Benito zvijezda je nove kampanje slavnog francuskog dizajnera.
14 veljače 2024
14 veljače 202413:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jedan od najtraženijih svjetskih repera oduvijek je bio poznat po svojoj ljubavi prema modnim eksperimentima no nema sumnje da je uz Kendall Jenner stekao nova poznanstva u modnim krugovima te postao još zanimljiviji tom svijetu. Nakon što je s Kendall snimio kampanju za Gucci, Bad Bunny za Jacquemus je snimio odličnu modnu kampanju muške mode, kojom zapravo slijedi stope slavne Jennerice. Kendall i Bad Bunny navodno su prekinuli no ipak odlaze na egzotične odmore zajedno pa je jasno da je ljubav u njihovom odnosu itekako prisutna.
Kendall Jenner poznata je kao miljenica modnog dizajnera Simona Portea Jacquemusa pa ne čudi što je za snimanje muške kampanje odabrao slavnog repera koji uostalom dobro zna kako nositi avangardne modne komade.
Bad Bunny za Jacquemus snimio kampanju u kojoj predstavlja modnu skulpturu
Brend Jacquemus poznat je po odličnim marketinškim idejama i stvaranju viralnog sadržaja, a što bi moglo biti zanimljivije od Bad Bunnyja odjevenog u komade koje je za muškarc osmislio slavni francuski dizajner?
Kolekcija “LES SCULPTURES”predstavljena je u siječnju u Parizu, a sad je svjetlo dana ugledala i modna kampanja s Bad Bunnyjem u glavnoj ulozi.
Tvorac hitova kao što su “Titi Me Pregunto”, “Solo De Mi”, “Dakiti”, “Where She Goes” i brojnih drugih, a za kojeg se slavna imena glazbenog svijeta otimaju kako bi s njim snimili pjesmu, u novoj kampanji brenda Jacquemus predstavlja živu skulpturu odjevenu u kreacije u kojima se spajaju bezvremenski krojevi s prepoznatljivom estetikom francuskog dizajnera.
Bad Bunny za Jacquemus odradio je odličan posao
Fanovima brendaJacquemus, kao i obožavateljima Bad Bunnyja fotke iz nove kampanje itekako se sviđaju pa su ih zasipali oduševljenim komentarima na društvenim mrežama.
Moramo priznati da se u manekenskoj ulozi zgodni Benito odlično snalazi.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.