Uz ovaj Black Friday deal, poželjet ćete imati što više nakita
Black Friday popusti su već počeli, a mi imamo spremne wishliste. U ormaru želimo imati što više ključnih komada odjeće, a u kolekciji nakita želimo imati što više statement komada oko kojih ćemo layerati ostatak nakita. Veći komadi nakita obično zahtijevaju i veći budžet, ali u Argentumu su se ovaj put pobrinuli da svatko može pronaći nešto za sebe.
Ovaj Black Friday odlična je prilika kako biste usavršili layering tehniku koja prevladava u modnim trendovima i koja nas inspirira da nosimo što više omiljenih komada nakita u svojim svakodnevnim, ali i večernjim outfitima.
Od sada se uz odjeću slojevito nosi nakit i to sve vrste. Možete layerati naušnice, stackati prstenje ili nizati ogrlice i narukvice. Bitno je da vaša kombinacija ima zajedničku temu koja može biti u obliku boje plemenitog metala ili određene vrste nakita. Igrajte se sa svojim kombinacijama i pronađite ono što će vama i vašem stilu najbolje odgovarati. Ako imate više rupica na uhu, stvorite svoj najdraži set naušnica koji će dobro funkcionirati bez obzira na ostatak stylinga. Birajte klasične komade koje ćete podići uz trendi nakit i usavršavajte layering tehniku koja vam najbolje odgovara.
Poseban trend u svijetu nakita zauzeo je srebrni nakit koji rado kombiniramo uz bisere, ali i raznobojne cirkone. Njih možemo pronaći i na tenis narukvicama i ogrlicama koje podsjećaju na Y2K estetiku, a rado bismo ih nosili na svim božićnim i novogodišnjim partyjima koje ćemo posjetiti. Trend koji je svakako zahvatio svijet mode su srebrne i pozlaćene naušnice koje možemo vidjeti u svim kombinacijama – od causal sportskih izdanja do elegantnih poslovnih odijela.
Sve ovo i dalje je samo dio Argentum ponude za Black Friday, čak do 50% popusta, a mi vam preporučujemo da svoje favorite pronađete na njihovom webshopu ili u najbližoj Argentum poslovnici.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.