Jeste li znali da je Angelina Jolie dizajnirala haljinu jedne glumice za dodjelu Oscara?
Slavna holivudska glumica godinama je briljirala na crvenom tepihu dodjele nagrada Oscar, a sada je stala u ulogu dizajnerice haljine za jednu spisateljicu čija životna priča inspirira.
13 ožujka 2024
PROFIMEDIA
13 ožujka 202419:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Sydney Sweeney na Vanity Fair zabavi nakon ovogodišnje dodjele Oscara odjenula je haljinu koju je Angelina Jolie nosila 2004. godine no jeste li znali da je Angelina Jolie dizajnirala haljinu za Oscare za jednu drugu damu? Spisateljica Suleika Jaouad imala je čast osvanuti na crvenom tepihu u haljini koju je za nju osmislila slavna holivudska glumica, koja itekako dobro zna što znači pojam holivudskog glamura.
U sklopu svog novog modnog brenda Atelier Jolie, koju je glumica prošle godine pokrenula s fokusom na održivost i recikliranje, Angelina Jolie je kreirala haljinu po narudžbi za spisateljicu i motivacijsku govornicu Suleiku Jaouad.
Angelina Jolie dizajnirala haljinu za ženu čija priča inspirira
Suleika Jaouad je poznata spisateljica koja je pisala za Vogue, Glamour i The New York Times, a čiji su memoari pod nazivom Between Two Kingdoms odmah nakon objavljivanja postali bestseler. Suleika Jaouad je onkološka pacijentica i kolumnistica čija nevjerojatna životna priča mnoge inspirira, a ona sama trudi se pomoći što većem broju ljudi.
Suleika Jaouad glumi u dokumentarnom filmu American Symphony zajedno sa suprugom Jonom Batisteom, koji je ove godine bio nominiran za Oscara u kategoriji najbolje originalne pjesme.
Na dodjelu nagrada Oscar stigla je odjevena u predivnu metalik haljinu od sitno plisiranog materijala, koja je na leđima imala iscrtan simfonijski orkestar. Crtež je izradio Chez Guest.
Angelina Jolie dizajnirala haljinu za crveni tepih po prvi puta
Ovo je prvi put da je Angelina dizajnirala haljinu za ovakvu prigodu, a izjavila je kako je oduševljena što ju je nosila upravo Suleika.
“Duboko se divim Suleiki i načinu na koji živi svoj život – kako se suočava s poteškoćama snagom i gracioznošću”, izjavila je slavna glumica i odnedavno dizajnerica Angelina Jolie za Vogue. “Ona je briljantna kreativna snaga koja nadahnjuje sve koji je poznaju. Odjenula bih je za sve što zaželi. Nikada se ne bi trebalo raditi o haljini, već o tome kako sve što netko nosi djeluje kao produžetak osobe.”
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
Meri Goldašić ponovno je zapalila društvene mreže – ovoga puta zahvaljujući ljetnom izdanju koje savršeno spaja glamur i prizemljeni šarm dalmatinske obale. Jedna od najpoznatijih i najtraženijih domaćih influencerica trenutačno uživa u Dalmaciji, a njezin novi izgled postao je glavna tema interneta.