Hrvatska dizajnerica Andrea Morell sudjelovala je na New York Fashion Weeku, gdje je kroz platformu EPN Fashion Weeka predstavila svoju najnoviju kolekciju. Ovaj događaj održan je uz podršku sponzora CroPridea i Pavisic Groupa te je privukao pažnju međunarodne modne publike, pokazujući u kojem smjeru se razvija hrvatski dizajn.
Raskoš domaćeg dizajna u New Yorku
Morell je poznata po inovativnim streetwear kreacijama, a ova je kolekcija nastavila u tom duhu, spajajući ležerne i poslovne elemente. Prikazani su komadi poput urbanih hoodica, ukrašenih QR kodovima – detalja koji je postao karakterističan za njezin brend. Ovaj put QR kodovi vode na posebno kreiranu web stranicu s inspirativnim sadržajem, poput članaka, filmova, glazbenih playlista te informacijama o ženama umjetnicama kroz povijest.
„Amerika je nevjerojatno iskustvo“ izjavila je Morell nakon revije, dodajući kako je potpora hrvatske zajednice u New Yorku bila važna. Prije same revije, održano je druženje u istarskom restoranu s članovima organizacije Croatians Online, što je, prema dizajnerici, dodatno povezalo kulturu i modu.
Andrea Morell predstavila je interesantnu kolekciju
Kolekcija je prikazala različite stilove, prelazeći od ležernih do avangardnih poslovnih komada, predstavljajući modu koja prati žene u svakodnevnim životnim situacijama – od posla do večernjih izlazaka. Završni dio revije ostavio je poseban dojam, prikazom modela u odjevnim komadima ukrašenim svijećama, što je simboliziralo žensku snagu i otpornost.
Revija je privukla i pažnju nekolicine gostiju iz Hrvatske, uključujući sestre Visković, pobjednice Morellinog nagradnog natječaja, te članove Croatians Online radijske postaje. Na pisti je nastupila i Nina Bebek, poznata iz prethodnih Morellinih revija, koja je prije toga sudjelovala i na reviji Wrath of Hecate.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Godišnji odmor trebao bi biti vrijeme bezbrižnog uživanja i punjenja baterija, ali za sve koji su svoj dom ili balkon pretvorili u malu džunglu, odlazak i nekoliko dana bez nje može značiti pravu dramu. Hoće li biljke preživjeti? Hoće li ih sunce ispeći, zemlja presušiti ili će lišće već nakon nekoliko sati početi venuti? To su pitanja koja nas prate dok se pakiramo ili se pokušavamo odmoriti, jer se ipak ne možemo u potpunosti isključiti.
Šuškanja su se pretvorila u uzbuđenje – od 31. srpnja u prodaji je novi parfem koji će promijeniti vašu predodžbu o slavnim mirisima. Najnježniji i najromantičniji do sada, Plush Vanilla donosi aromu koja mami osjećaje i budi najskrivenije uspomene.