Hrvatska dizajnerica Andrea Morell sudjelovala je na New York Fashion Weeku, gdje je kroz platformu EPN Fashion Weeka predstavila svoju najnoviju kolekciju. Ovaj događaj održan je uz podršku sponzora CroPridea i Pavisic Groupa te je privukao pažnju međunarodne modne publike, pokazujući u kojem smjeru se razvija hrvatski dizajn.
Raskoš domaćeg dizajna u New Yorku
Morell je poznata po inovativnim streetwear kreacijama, a ova je kolekcija nastavila u tom duhu, spajajući ležerne i poslovne elemente. Prikazani su komadi poput urbanih hoodica, ukrašenih QR kodovima – detalja koji je postao karakterističan za njezin brend. Ovaj put QR kodovi vode na posebno kreiranu web stranicu s inspirativnim sadržajem, poput članaka, filmova, glazbenih playlista te informacijama o ženama umjetnicama kroz povijest.
„Amerika je nevjerojatno iskustvo“ izjavila je Morell nakon revije, dodajući kako je potpora hrvatske zajednice u New Yorku bila važna. Prije same revije, održano je druženje u istarskom restoranu s članovima organizacije Croatians Online, što je, prema dizajnerici, dodatno povezalo kulturu i modu.
Andrea Morell predstavila je interesantnu kolekciju
Kolekcija je prikazala različite stilove, prelazeći od ležernih do avangardnih poslovnih komada, predstavljajući modu koja prati žene u svakodnevnim životnim situacijama – od posla do večernjih izlazaka. Završni dio revije ostavio je poseban dojam, prikazom modela u odjevnim komadima ukrašenim svijećama, što je simboliziralo žensku snagu i otpornost.
Revija je privukla i pažnju nekolicine gostiju iz Hrvatske, uključujući sestre Visković, pobjednice Morellinog nagradnog natječaja, te članove Croatians Online radijske postaje. Na pisti je nastupila i Nina Bebek, poznata iz prethodnih Morellinih revija, koja je prije toga sudjelovala i na reviji Wrath of Hecate.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
Nives Celzijus opet pokazuje kako se samopouzdanje i stil savršeno nadopunjuju. U lepršavoj ljetnoj haljini, svaki njen pokret odiše lakoćom i elegancijom, a haljina savršeno prati njezine prirodne obline.