Omiljeni minimalistički brend A’Marie predstavlja novu kolekciju Toasted Almond
A'MARIE predstavlja svoju novu jesensku kolekciju, naziva Toasted Almond, koja savršeno odgovara osjećaju jeseni, novim promišljanima koja dolaze uz nju, toplini materijala koje donosi, divnim bojama te istančanom klasičnom, dizajnu tihog luksuza. Stvorena za dugovječnost, ravnotežu stila, udobnost i svestranost kroz sezone hladnijih dana.
Postoji nešto u jeseni i prirodnoj želji za usporavanjem, želji za toplijim komadima, ali i vremenu za razmišljanje. S ovom smo se kolekcijom pripremili za hrabri ulazak u jesen s A’MARIE koja odiše tihim luksuzom i bezvremenskom elegancijom. Ideja o tome da stvaramo odjeću s dugim vijekom trajanja, izuzetne kvalitete i besprijekornog dizajna zaista se iskazala i u ovoj kolekciji. Naša ljubavna veza s decentno pomaknutim dizajnom se nastavlja.
Čiste linije, profinjena paleta boja, sofisticirani krojevi i statement komadi, zaista označavaju jesensku kolekciju koja redefinira eleganciju sukladno vremenu. Teksture materijala oživljavaju na poseban način baš svaki komad ove kolekcije i daju posebnu notu istančanom, jednostavnom dizajnu.
„Ovo vrijeme traži jednostavnost, smirenost i udobnost. Smatram da smo uspjeli dovesti minimalizam i jednostavnost na jedan novi nivo. Obogatili smo kolekciju predivnim materijalima koji su već sami po sebi toliko posebni i izazovni te ih uspjeli uskladiti s dizajnom koji obiluje jednostavnošću, pročišćenošću i profinjenošću.“ – nadodaje dizajnerica Anamarija Brkić.
Inspirirana današnjim i dalje užurbanim životom, ali i jesenskim osjećajem promišljanja, Anamarija Brkić objedinila je materijale koji donose udobnost, prilagodljivi dizajn te boje koje su capsule kolekcija baš svakog ormara. No to je samo dio zbog kojeg ćete ovu kolekciju obožavati i moći u potpunosti prilagoditi svojem stilu.
Nova kolekcija nudi bogate materijale poput mješavina vune, svile, mohera i kašmira, savršeno usklađenih s umjetnički dizajniranim bluzama i elegantno ocrtanim donjim dijelovima poput hlača cigareta kroja te kratkih i dugih suknji. Haljine upotpunjuju izgled, od jutra do večeri, osiguravajući da ste spremni baš za svaku priliku, a uvođenjem statement jakni i kaputa donosi dašak svakodnevnog glamura u vaš ormar.
Ove sezone prigrlite ugodni zagrljaj tonova karamele, cappuccina, vanilije i badema, koji su svi lijepo predstavljeni svestranim nijansama, besprijekorno nadopunjujući crne i bijele proizvode.
Kreirani da zaokruže odjevnu kombinaciju za hladnije dane – jakne, pelerina, bluze, hlače, suknje i haljine od pažljivo biranih materijala, kao i raskošno pletivo i modni dodaci sve je što će vam trebati ove jeseni. Jakna Rue u crnoj boji s predimenzioniranim gumbima, kaput Julz u predivnoj bež boji, ili Nisha s velikim ovratnikom i velikim drvenim gumbom, postat će glavni saveznici jeseni i hladnijih dana. Crne hlače jednostavnog kroja Ilia i zelene Lani s posebnim šalom, osvajaju s puno mogućnosti kombinacija. Suknja Maki od kuhane vune s posebnim detaljem logotipa, Ria od mješavine vune zvonolikog oblika, ili Nyla od visokokvalitetne umjetne kože. Bluze poput Ite, Some, ili Rafi jednostavnih silueta s posebnim i jedinstvenim detaljima i teksturama. Haljine su neopisivo moćne i čarobne te jednostavno stvorene da istaknu ono najbolje na vama. Zavodljive, a ujedno jednostavne, svakako će postati omiljeni komadi svakoga dana. Willa u predivnoj boji karamele, maksi haljina Deniz u boji šampanjca ili u dubokoj crnoj boji, Sita u boji patlidžana s predivnim detaljem, ili Hannah s posebnim krojem i kontrastnim gumbima, sve je što ćete trebati u svojem ormaru ove jeseni. Tu su naravno i posebni modni dodaci poput naušnica Kai.
U ovoj kolekciji zauzet je bezvremenski, jednostavni pristup dizajnu, osiguravajući da svaki komad ostane nosiv i u godinama koje dolaze. Uvodi nas u hladniji dio godine i to iz dana u noć. Doživite tihi luksuz, toplinu, udobnost i eleganciju A’MARIE jesenske kolekcije – gdje se sofisticiranost susreće sa stilom.
Kolekcija “Toasted Almond” dostupna je na A’MARIE stranici i u A’MARIE dućanu u Gundulićevoj 19, u Zagrebu.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.