A’Marie novom modnom pričom dokazuje da basic odjeća itekako može biti nevjerojatno chic
Briljantni krojevi okupani su jednostavnošću i bezvremenskom elegancijom, te pružaju mogućnost beskrajne modne igre. Da basic komadi mogu biti nevjerojatno chic, pokazuje nam nova A’MARIE kolekcija "She Loved”.
Briljantni krojevi okupani su jednostavnošću i bezvremenskom elegancijom, te pružaju mogućnost beskrajne modne igre. Prihvaćajući etos individualnosti, održivosti i svestranosti, kolekcija uvodi jedinstveni koncept koji potiče njezine nositelje da postanu vlastiti dizajneri. S predanošću kvalitetnoj izradi i odgovornosti prema okolišu, A’MARIE svakako sudjeluje u mijenjanju granica mode, dok promiče vrijednosti inkluzivnosti i osobnog izraza.
“Želimo da se naši kupci osjećaju samouvjereno u svojim odjevnim izborima”, kaže Anamarija Brkić, osnivačica i kreativna direktorica A’MARIE. “S kolekcijom ‘She Loved’, nudimo ne samo modu, već i način života koji slavi individualnost i održivost.”
U središtu kolekcije “She Loved” su majice s inovativnim, štikanim ukrasima i traperice koje jednom kad probate nećete htjeti skinuti sa sebe. Priča o majicama je posebno zanimljiva jer ovdje imate mogućnosti beskrajne igre, sami naime ukrašavate svoju majicu posebnim amblemima koji se prilijepe na čičak. Vaše A’MARIE majice tako mogu krasiti delikatni cvjetovi magnolije, božura, maslačka ili amarilisa, ali i minimalistički amblem s A’MARIE logom. U trenutku kada se krenete igrati sa šarmantnim amblemima, vaša basic majica više nije basic – već postaje chic komad statement prizvuka. Ova igra ne samo da potiče kreativnost, već i promiče održivost, budući da svaka majica može biti transformirana u novi izgled sa svakim nošenjem. No, ne zaboravimo na traperice od GOTS certificiranog, organskog denima koje su ipak najbitniji komad u ormaru svake žene. Savršeno krojene, od udobnog trapera koji se sljubljuje s vašom kožom, A’MARIE traperice postat će vam omiljene. Kad ih nosite uz basic majice koje sami ukrašavate, stvarate sofisticirane odjevne kombinacije u kojima možete provesti cijeli dan.
“Želja mi je bila napraviti basic odjevne komade kojima se i sama uvijek vraćam i koji traju dugi niz godina… A to su udobne i lijepo krojene majice, haljine stvorene za sve prigode i meni ono najbitnije – dobre traperice. Uz traperice koje sjajno stoje i majicu koja ima mogućnost transformacije, vi zapravo imate outfit u kojem funkcionirate od jutra do mraka!”, dodaje Anamarija.
“She Loved” obuhvaća bit suvremene ženstvenosti svojim vječnim dizajnima i suvremenim šarmom. Sa svojim raznovrsnim stilovima, “She Loved” nudi ponešto za svaku ženu, osnažujući je da prihvati svoj jedinstveni identitet. Od elegantnih silueta do hrabrih izjava, kolekcija poziva žene da istraže i izraze svoju individualnost kroz modu. Uz spomenutu Set majicu koja je nositeljica nove kolekcije i koja dolazi u tri vječne boje, A’MARIE za proljetnu sezonu nudi niz sjajnih komada koji odišu bezvremenskom elegancijom. Modeli od obožavanog MicroModal materijala koji se iz sezone u sezonu pojavljuje u A’MARIE basic kolekcijama postaju okosnica vašeg proljetnog stila. Bluze su minimalističke i šarmantne, idealne za spajanje s finim hlačama Luc i Remy za poslovne prilike, ali i već ranije spomenutim Jen trapericama za nešto ležernije situacije. Tu su i nezaobilazne crne haljine Avi, Lee haljina, haljina Jiva i haljina Fea, jedan od onih vječnih komada kojem se vraćamo u svim situacijama kada smo bez ideje što odjenuti, a želimo postići wow efekt.
U skladu s održivosti brenda, kolekcija “She Loved” obuhvaća širok spektar ekološki prihvatljivih materijala. Prevladava MicroModal, visokokvalitetni materijal koji se često koristi u izradi odjeće zbog svoje izuzetne mekoće, prozračnosti i udobnosti. Tu su i certificirani, organski pamuk, viskoza i nezaobilazna veganska koža, materijal kojim dizajnerica već godinama stvara senzacionalne kreacije koje privlače pažnju. Kako bi smanjila tekstilni otpad i maksimalno iskoristila svaku tkaninu, dizajnerica koristi višak materijala koji ostaje nakon krojenja za izradu delikatnih cvjetnih amblema kojima ukrašavate svoje kreacije.
Nova basic kolekcija fokus stavlja na vječne komade kojima gradite bazu svoje capsulne garderobe i stvarate odjevne kombinacije u kojima se uvijek osjećate sjajno. Pronađite svoje nove favorite u bogatoj kolekciji i uz malo mašte kreirajte outfite koje ćete voljeti dugi niz godina.
Kolekcija “She Loved” A’MARIE-a sada je dostupna za kupnju putem interneta na A’MARIE stranici te u dućanu u Gundulićevoj 19, u Zagrebu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.