Aleksandra Dojčinović i novo modno poglavlje koje nas podsjeća da je pravi luksuz – jednostavnost
U modnom svijetu, tišina često ima jači odjek od buke. Baš poput šapata koji vas natjera da stanete i poslušate, nova Pre-Fall kolekcija Lei Lou by Aleksandra Dojčinović dolazi bez krika, ali s jasnom porukom: hrvatska moda više ne igra na sigurno – ona predvodi.
S prvim ljetnim danima, dok mnogi brendovi kreću u sezonu laganih, gotovo predvidivih linija, Aleksandra Dojčinović otvara potpuno novo poglavlje svog modnog potpisa. Onog koji više ne podilazi trendovima, već ih intuitivno stvara. Pre-Fall kolekcija nije samo spoj ljeta i jeseni, već i promišljen dijalog između prošlosti brenda i njegove budućnosti.
Lei Lou nikada nije bio brend koji vrišti logotipima. Umjesto toga, njegova snaga oduvijek je bila u detalju, liniji, materijalu – a nova kampanja taj je DNK uzela i podigla do svjetske razine. Krojevi su arhitektonski precizni, naglasak je na ramenima, silueta se oblikuje nenametljivo, ali uvjerljivo. Svaka haljina, sako ili hlače djeluju kao stilski odgovor na zasićenost modnim viškom – baš ono što capsule garderoba traži.
U vremenu kada se “tihi luksuz” izlizao od prekomjerne upotrebe, Aleksandra mu vraća značenje. Kašmir, vuna i svila birani su s istom pažnjom kakvu očekujemo od velikih imena globalne scene. No, ono što ovu kampanju izdvaja jest osjećaj – suzdržana dekadencija koja se ne pokušava svidjeti, već postojano stoji. Bez potrebe za objašnjenjem.
U središtu kolekcije je ideja o stilu koji traje, o komadima koji nisu potrošna roba jedne sezone, već saveznici kroz godine. Neutralna paleta boja – bež, tamnoplava i off-white – stvara bazu koja nadilazi doba dana, godine i modnih ciklusa, dok dramatična crvena tek povremeno prekine tišinu i podsjeti nas da prava elegancija zna kada i kako progovoriti.
A o haljini – toj jednoj, posebno snažnoj – već se šuška. Ne zato što je dizajnirana da šokira, već zato što ima onu vrstu prisutnosti koja se ne zaboravlja. Baš kao i cijela kolekcija.
“Mislim da smo kao brend sazreli i da je naša publika sazrela s nama”, kaže Aleksandra. I doista, Pre-Fall kampanja ne predstavlja tek novu sezonu, već novu eru Lei Loua. Onu u kojoj ženstvenost nije vezana uz volane i pastelne boje, već uz konstrukciju, ton i stav. U kojoj se luksuz ne dokazuje, nego se jednostavno živi.
U svijetu koji sve više cijeni tišinu, Lei Lou je upravo napisao najglasniji modni manifest ove sezone.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.