Aleksandra Dojčinović i novo modno poglavlje koje nas podsjeća da je pravi luksuz – jednostavnost
U modnom svijetu, tišina često ima jači odjek od buke. Baš poput šapata koji vas natjera da stanete i poslušate, nova Pre-Fall kolekcija Lei Lou by Aleksandra Dojčinović dolazi bez krika, ali s jasnom porukom: hrvatska moda više ne igra na sigurno – ona predvodi.
S prvim ljetnim danima, dok mnogi brendovi kreću u sezonu laganih, gotovo predvidivih linija, Aleksandra Dojčinović otvara potpuno novo poglavlje svog modnog potpisa. Onog koji više ne podilazi trendovima, već ih intuitivno stvara. Pre-Fall kolekcija nije samo spoj ljeta i jeseni, već i promišljen dijalog između prošlosti brenda i njegove budućnosti.
Lei Lou nikada nije bio brend koji vrišti logotipima. Umjesto toga, njegova snaga oduvijek je bila u detalju, liniji, materijalu – a nova kampanja taj je DNK uzela i podigla do svjetske razine. Krojevi su arhitektonski precizni, naglasak je na ramenima, silueta se oblikuje nenametljivo, ali uvjerljivo. Svaka haljina, sako ili hlače djeluju kao stilski odgovor na zasićenost modnim viškom – baš ono što capsule garderoba traži.
U vremenu kada se “tihi luksuz” izlizao od prekomjerne upotrebe, Aleksandra mu vraća značenje. Kašmir, vuna i svila birani su s istom pažnjom kakvu očekujemo od velikih imena globalne scene. No, ono što ovu kampanju izdvaja jest osjećaj – suzdržana dekadencija koja se ne pokušava svidjeti, već postojano stoji. Bez potrebe za objašnjenjem.
U središtu kolekcije je ideja o stilu koji traje, o komadima koji nisu potrošna roba jedne sezone, već saveznici kroz godine. Neutralna paleta boja – bež, tamnoplava i off-white – stvara bazu koja nadilazi doba dana, godine i modnih ciklusa, dok dramatična crvena tek povremeno prekine tišinu i podsjeti nas da prava elegancija zna kada i kako progovoriti.
A o haljini – toj jednoj, posebno snažnoj – već se šuška. Ne zato što je dizajnirana da šokira, već zato što ima onu vrstu prisutnosti koja se ne zaboravlja. Baš kao i cijela kolekcija.
“Mislim da smo kao brend sazreli i da je naša publika sazrela s nama”, kaže Aleksandra. I doista, Pre-Fall kampanja ne predstavlja tek novu sezonu, već novu eru Lei Loua. Onu u kojoj ženstvenost nije vezana uz volane i pastelne boje, već uz konstrukciju, ton i stav. U kojoj se luksuz ne dokazuje, nego se jednostavno živi.
U svijetu koji sve više cijeni tišinu, Lei Lou je upravo napisao najglasniji modni manifest ove sezone.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.