Aleksandra Dojčinović i novo modno poglavlje koje nas podsjeća da je pravi luksuz – jednostavnost

U modnom svijetu, tišina često ima jači odjek od buke. Baš poput šapata koji vas natjera da stanete i poslušate, nova Pre-Fall kolekcija Lei Lou by Aleksandra Dojčinović dolazi bez krika, ali s jasnom porukom: hrvatska moda više ne igra na sigurno – ona predvodi.

24 lipnja 2025

lei lou
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

S prvim ljetnim danima, dok mnogi brendovi kreću u sezonu laganih, gotovo predvidivih linija, Aleksandra Dojčinović otvara potpuno novo poglavlje svog modnog potpisa. Onog koji više ne podilazi trendovima, već ih intuitivno stvara. Pre-Fall kolekcija nije samo spoj ljeta i jeseni, već i promišljen dijalog između prošlosti brenda i njegove budućnosti.

lei lou

Lei Lou nikada nije bio brend koji vrišti logotipima. Umjesto toga, njegova snaga oduvijek je bila u detalju, liniji, materijalu – a nova kampanja taj je DNK uzela i podigla do svjetske razine. Krojevi su arhitektonski precizni, naglasak je na ramenima, silueta se oblikuje nenametljivo, ali uvjerljivo. Svaka haljina, sako ili hlače djeluju kao stilski odgovor na zasićenost modnim viškom – baš ono što capsule garderoba traži.

lei lou

U vremenu kada se “tihi luksuz” izlizao od prekomjerne upotrebe, Aleksandra mu vraća značenje. Kašmir, vuna i svila birani su s istom pažnjom kakvu očekujemo od velikih imena globalne scene. No, ono što ovu kampanju izdvaja jest osjećaj – suzdržana dekadencija koja se ne pokušava svidjeti, već postojano stoji. Bez potrebe za objašnjenjem.

lei lou

U središtu kolekcije je ideja o stilu koji traje, o komadima koji nisu potrošna roba jedne sezone, već saveznici kroz godine. Neutralna paleta boja – bež, tamnoplava i off-white – stvara bazu koja nadilazi doba dana, godine i modnih ciklusa, dok dramatična crvena tek povremeno prekine tišinu i podsjeti nas da prava elegancija zna kada i kako progovoriti.

lei lou

A o haljini – toj jednoj, posebno snažnoj – već se šuška. Ne zato što je dizajnirana da šokira, već zato što ima onu vrstu prisutnosti koja se ne zaboravlja. Baš kao i cijela kolekcija.

lei lou

Mislim da smo kao brend sazreli i da je naša publika sazrela s nama”, kaže Aleksandra. I doista, Pre-Fall kampanja ne predstavlja tek novu sezonu, već novu eru Lei Loua. Onu u kojoj ženstvenost nije vezana uz volane i pastelne boje, već uz konstrukciju, ton i stav. U kojoj se luksuz ne dokazuje, nego se jednostavno živi.

lei lou

U svijetu koji sve više cijeni tišinu, Lei Lou je upravo napisao najglasniji modni manifest ove sezone.

lei lou lei lou lei lou lei lou lei lou lei lou lei lou


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025