Anna Wintour napokon je pronašla nasljednicu, a modni svijet s velikim zanimanjem čeka trenutak kada će je upoznati. Nova urednica američkog Voguea, Chloe Malle, službeno će preuzeti svoju ulogu neposredno prije početka New York Fashion Weeka, koji se održava od 11. do 16. rujna 2025. Prvi javni nastup pred modnom zajednicom imat će na otvaranju – 11. rujna u 11 sati na reviji Michaela Korsa u New Yorku.
Chloe Malle je od samog početka slovila kao glavna favoritkinja za ovu prestižnu poziciju. Iako je njezina titula formalno definirana kao head of editorial content, jasno je o kakvoj je ulozi riječ.
U komentaru za Puck News, ugledna novinarka Lauren Sherman istaknula je: ‘Modna industrija će podržati Malle na ovoj poziciji, a njezino porijeklo će doprinijeti privlačnosti.’ Dodala je kako Malle savršeno utjelovljuje modernu urednicu s dubokim uporištem u kulturi i pop kulturi.
Malle je diplomirala komparativnu književnost na Sveučilištu Brown, a od 2011. karijeru je gradila unutar Voguea. Krenula je u reportažnom odjelu, zatim je postala suradnička urednica, a kasnije i urednica kultnog odjeljka Flash, posvećenog vjenčanjima, interijerima, zabavama i putovanjima. Uređivala je posebna izdanja poput onih posvećenih Met Gali te knjige ‘Vogue Weddings: Brides, Dresses, Designers’ i ‘Vogue Living: Country, City, Coast’, čime je ostavila snažan trag u modnom izdavaštvu.
Uz to, Malle vodi i Vogue.com, a s Chiomom Nnadi dijeli ulogu voditeljice popularnog podcasta ‘The Run-Through with Vogue’, koji donosi razgovore s istaknutim dizajnerima i ekskluzivne poglede iza kulisa modne industrije.
Njezinu profesionalnu snagu dodatno naglašava i obiteljsko nasljeđe – kći je glumice Candice Bergen i redatelja Louisa Mallea.
Uloga nove urednice službeno počinje upravo uoči New York Fashion Weeka, a modna publika prvi će je put vidjeti u toj ulozi na prestižnoj Korsovoj reviji, 11. rujna u 11 sati.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.