Anna Wintour napokon je pronašla nasljednicu, a modni svijet s velikim zanimanjem čeka trenutak kada će je upoznati. Nova urednica američkog Voguea, Chloe Malle, službeno će preuzeti svoju ulogu neposredno prije početka New York Fashion Weeka, koji se održava od 11. do 16. rujna 2025. Prvi javni nastup pred modnom zajednicom imat će na otvaranju – 11. rujna u 11 sati na reviji Michaela Korsa u New Yorku.
Chloe Malle je od samog početka slovila kao glavna favoritkinja za ovu prestižnu poziciju. Iako je njezina titula formalno definirana kao head of editorial content, jasno je o kakvoj je ulozi riječ.
U komentaru za Puck News, ugledna novinarka Lauren Sherman istaknula je: ‘Modna industrija će podržati Malle na ovoj poziciji, a njezino porijeklo će doprinijeti privlačnosti.’ Dodala je kako Malle savršeno utjelovljuje modernu urednicu s dubokim uporištem u kulturi i pop kulturi.
Malle je diplomirala komparativnu književnost na Sveučilištu Brown, a od 2011. karijeru je gradila unutar Voguea. Krenula je u reportažnom odjelu, zatim je postala suradnička urednica, a kasnije i urednica kultnog odjeljka Flash, posvećenog vjenčanjima, interijerima, zabavama i putovanjima. Uređivala je posebna izdanja poput onih posvećenih Met Gali te knjige ‘Vogue Weddings: Brides, Dresses, Designers’ i ‘Vogue Living: Country, City, Coast’, čime je ostavila snažan trag u modnom izdavaštvu.
Uz to, Malle vodi i Vogue.com, a s Chiomom Nnadi dijeli ulogu voditeljice popularnog podcasta ‘The Run-Through with Vogue’, koji donosi razgovore s istaknutim dizajnerima i ekskluzivne poglede iza kulisa modne industrije.
Njezinu profesionalnu snagu dodatno naglašava i obiteljsko nasljeđe – kći je glumice Candice Bergen i redatelja Louisa Mallea.
Uloga nove urednice službeno počinje upravo uoči New York Fashion Weeka, a modna publika prvi će je put vidjeti u toj ulozi na prestižnoj Korsovoj reviji, 11. rujna u 11 sati.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.