Zavodljiva elegancija: Antonija Stupar Jurkin u crnoj slip haljini koja naglašava besprijekornu figuru

Na lansiranju hrvatskog izdanja prestižnog magazina Marie Claire, domaća poduzetnica i televizijska voditeljica Antonija Stupar Jurkin još jednom je potvrdila svoj besprijekoran modni ukus i sofisticirani pristup eleganciji. U skladu s filozofijom časopisa – „Think smart. Look amazing.“ – Antonija je zablistala u minimalističkoj, ali izrazito efektnom izdanju koje slavi suvremenu ženu s izraženim osjećajem za stil.

10 srpnja 2025

antonija stupar jurkih
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Odabrala je zavodljivu slip haljinu od svilenkastog materijala u klasičnoj crnoj boji, koja savršeno prati liniju tijela i naglašava ženstvenost na suptilan, ali upečatljiv način. Haljina s tankim naramenicama i V-izrezom otkriva dovoljno da zadrži eleganciju, dok dužina do sredine listova dodaje dašak profinjene ozbiljnosti.

Outfit je upotpunila klasičnim crnim salonkama s visokom potpeticom, čime je dodatno izdužila siluetu i postigla besprijekornu večernju eleganciju. U ruci je nosila malu, strukturiranu crnu torbicu, idealnu za večernje događanje ovakvog tipa. Nakit je bio decentan – naglasak je stavila na jednostavnu bijelu narukvicu, dok je ostatak kombinacije ostao nenametljiv, čime je pokazala da zna kada je “manje – više”.

Frizura i make-up pratili su sofisticiranu nit stajlinga. Kosa joj je bila zaglađena i raspuštena, s blagim valovima koji uokviruju lice, dok je šminka bila elegantna i naglašavala prirodnu ljepotu – blago naglašene oči i neutralni tonovi na usnama za bezvremenski izgled.

antonija stupar jurkih

Antonija Stupar Jurkin ovim je pojavljivanjem još jednom potvrdila da je sinonim za suptilni glamur domaće modne scene – izgledom koji ne podliježe trendovima, već utjelovljuje osobni stil, promišljenost i eleganciju.


druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025