
Daniela Martinović zablistala u crvenoj eleganciji
Domaća glazbena diva pokazala je kako se blagdanski glamur može nositi s lakoćom, stilom i bez pretjerivanja.
15 prosinca 2025
Na proslavi drugog rođendana magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, gdje je pred gotovo 2000 uzvanika blistala i Severina s dvosatnim koncertom, jedan od najsvježijih glasova nove hrvatske glazbene scene, Toni Šimonović, ostavio je modni trag koji se ne zaboravlja.
21 svibnja 2025

Njegov outfit bio je istodobno promišljen, hrabar i estetski artikuliran – spoj tradicionalnog i subverzivnog koji otvara prostor za dijalog o identitetu, slobodi izražavanja i umjetnosti odijevanja.
U središtu te stilske priče nalazi se autentični irski kilt, klasičnog tartan uzorka s crvenim linijama koje suptilno referiraju na svečani dress code večeri – “crveni detalj”. No ovaj odjevni predmet nije ovdje samo zbog estetike – on nosi težinu povijesti, simbolike i kulturnog koda. Kilt je kroz stoljeća bio simbol ponosa, otpora i pripadnosti, a Toni ga reinterpretira u suvremenom, urbanom ključu.
Uz kilt, nosi bijelu majicu s USKOK pečatom, rad hrvatskog umjetnika i dizajnera Silvija Vujičića. Majica postaje svojevrsna umjetnička gesta, vizualni komentar koji propituje granice moći, institucija i individualnosti. Riječ je o komadu koji ne pokušava impresionirati, već komunicirati.
Stajling zaokružuju masivne crne čizme s debelim potplatom, koje nadopunjuju dojam neukroćenosti, ali i stilske jasnoće. One stabiliziraju cijeli outfit – doslovno i simbolički – dajući mu dodatnu dozu muževne čvrstoće, ali bez gubitka fluidnosti izraza.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Na glavi – klasična karirana kapa u tonu kilta, stilski dosljedna i duhovita nota koja otkriva razigranost i svijest o detalju. Tetovaže na rukama i nogama samo pojačavaju dojam da je svaka linija na Tonijevu tijelu, i onome što nosi, dio šire naracije.
Toni Šimonović ovom je kombinacijom nadmašio očekivanja klasičnog “event outfita” i zakoračio u teritorij mode kao izraza identiteta. Njegov look balansira između performansa, protesta i osobnog manifesta. Pokazao je da nije samo glas, nego i slika generacije koja odbija nositi tuđe etikete – osim kada ih koristi kao umjetnost.

Zahvaljujemo našim dragim partnerima Atelier Rebul, Agesynca, Catrice, Douglas, Dr. Vivian Estetic, Jana Nails, King Cross, L’Adria, MONA, Opel, Poliklinika Veir, PPD, Remax Centar nekretnina, Telemach i Xiaomi što su nam pomogli da napravimo party iz snova.

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025