Ljupka Gojić Mikić predlaže: Dugačka majica s kapuljačom savršen je komad za prijelaznu sezonu

Kad poznata hrvatska manekenka i poduzetnica dijeli stilske savjete, sjedimo i zapisujemo.

07 ožujka 2024

Ljupka Gojić Mikić Jolie Petite hello magazine croatia hrvatska majica s kapuljačom INSTAGRAM: @LJUPKAOJICMIKIC
HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Ljupka Gojić Mikić uvijek je originalno i zanimljivo odjevena, a u njezinom se stilu vidi jasan otisak dugogodišnjeg bavljenja modom, kao i života na svim krajevima svijeta. Hrvatska manekenka, koja je u mlađim danima ostvarila impresivan svjetski uspjeh koji je u domovini ponovila uz modni brend i hit slastičarnicu, ovih dana predstavlja nove komade iz svoje kolekcije, a za oko nam je zapela udobna majica s kapuljačom, idealna za prijelazno razdoblje.

Kako ju odlično Ljupka Gojić Mikić nosi u svim bojama, pogledajte u nastavku.

Majica s kapuljačom Ljupke Gojić Mikić idealan je komad za dan

U svojoj najnovijoj objavi Ljupka Gojić Mikić je objavila nekoliko fotografija na kojima pozira sama i u društvu kćerkice.

Ljupka Gojić Mikić Jolie Petite hello magazine croatia hrvatska majica s kapuljačom

Na svim fotografijama ističe se dugačka majica s kapuljačom koju poduzetnica nosi na široke traperice, umjesto kaputa ili ispod njega.

PROČITAJTE: Od tinejdžerske romanse do sretne obitelji – Mihael i Ljupka Gojić Mikić slave 24 godina ljubavi

Ova majica cool je način u prijelaznu sezonu uskočite s puno stila i pritom uživate u udobnosti do maksimuma.

Ljupka Gojić Mikić Jolie Petite hello magazine croatia hrvatska majica s kapuljačom

Majicu s patentnim zatvaračem, koja seže do ispod koljena Ljupka je osmislila za svoj brend Jolie Petite, a stiže u sivoj i crvenoj boji.

A tko potpisuje neobičnu srebrnu torbicu?

Uz casual outfite kojima je predstavila svoje nove majice Ljupka Gojić Mikić iskombinirala je atraktivnu srebrnu torbicu u stilu vrećice koju će prepoznati mnogi zaljubljenici u svijet mode.

Ljupka Gojić Mikić Jolie Petite hello magazine croatia hrvatska majica s kapuljačom

Srebrna torbica stiže iz kolekcije brenda MM6 modne kuće Maison Margiela, a inače se može kupiti i u crnoj, žutoj, bež i svjetloplavoj boji.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025