Luciano Plazibat u Mugleru i Balenciagi: modna ekstravagancija dostojna Davida Bowieja
Na proslavi drugog rođendana časopisa HELLO! u zagrebačkoj Laubi, crvenim tepihom je prodefiliralo mnoštvo domaćih poznatih lica, ali jedan je look zaustavljao poglede, izazivao šapat i bliceve — onaj Luciana Plazibata, talentiranog plesača i finalista aktualne sezone Survivora. Njegov dolazak bio je poput modne objave: moćan, nekonvencionalan i inspiriran samim Davidom Bowiejem.
Luciano je odjenuo strukturirano crno odijelo s potpisom Muglera, koje je odisalo oštrom, almost-futurističkom siluetom. Gornji dio – s naglašenim ramenima koje bi i sam Ziggy Stardust blagoslovio – savršeno je pratio ritam njegovog tijela, dok su uske hlače isticale plesnu eleganciju koju nosi u svakom pokretu. Sve je bilo nadograđeno dramatičnim modnim dodacima: kožne rukavice koje kao da su stigle s piste pariškog cyber noir spektakla, i metalni lančić pričvršćen za sako – detalj koji je cijelom izdanju dao dozu punk sofisticiranosti.
“Svaku priliku di mogu nosit nešto s naramenicama ja ću iskoristit!”, rekao je Luciano uz osmijeh, objašnjavajući da je upravo Bowie bio direktna inspiracija – i to njegov look u gotovo identičnom kroju, samo u zelenoj verziji. “Volim jake komade odjeće koji govore nešto i daju osobi karakter!” dodao je, potvrđujući da za njega moda nije samo ukras, već i osobna izjava.
Look je dodatno začinio Balenciaga dodacima: glomazne cipele s potpisom te avangardne, futurističke naočale koje su cijelu kombinaciju podigle na razinu modne fikcije. U njegovoj izvedbi, ovo nije bio samo outfit — ovo je bila izvedba. Kao da je sa sobom donio malu dozu performansa.
“Šta idem stariji, sve više uživam i sve se manje bojim eksperimentirat – makar to nekad znači i pogriješiti. Ali nikad više nisam volio modu!”, iskreno priznaje Luciano. I to se vidi — u svakom šavu, svakom modnom riziku, svakom hrabrom izboru.
Zahvalio je i redakciji magazina HELLO! što već drugu godinu zaredom organizira event bez stilske cenzure, gdje su, kako kaže, “granice obrisane i možeš utjelovit koga god želiš”. A on se, kaže, uvijek vraća glazbi, svojoj prvoj ljubavi: “Muzika je najdraži dio mog života, i kad je mogu spajat s modom i inspiriran se ljudima iz tog svijeta, samo me gura da pronalazim sebe još više.”
U večeri prepunoj bljeskova, sjaja i stila, Luciano Plazibat je pokazao što znači nositi modu — i pritom ostati autentičan. Bowie bi bio ponosan.
Modna dizajnerica pokazala je zašto je jedna od najbolje odjevenih Hrvatica – maslinasti tonovi, teddy kaput i statement detalji stvorili su styling o kojem svi pričaju.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
Božićna HELLO! večera, održana u zagrebačkom restoranu Mime’s, i ove je godine okupila niz inspirativnih žena čiji stil i prisutnost stvaraju posebnu adventsku atmosferu. Među njima se istaknula i Nikolina Miletić Minovska, koja je svojim profinjenim modnim izričajem unijela dodatnu dozu glamura u jednu od najljepših predblagdanskih večeri u gradu.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.