Crvena poezija ljeta: Nika Turković zablistala u haljini brenda Minami koja osvaja na prvi pogled

Kad ljeto dostigne svoj zenit, a sunce poljubi vinograde zlatnim sjajem, pojavljuju se trenuci koji izgledaju kao da su izvađeni iz editorijala – a upravo takav trenutak nedavno je stvorila Nika Turković. Na vinskoj terasi okruženoj netaknutom prirodom, s pogledom na savršeno poredane redove vinove loze i moćni obris planine u pozadini, mlada glazbenica zasjala je u modnom izdanju koje se ne zaboravlja.

14 srpnja 2025

nika turković
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Nika je nosila zanosnu crvenu haljinu brenda MINAMI, poznatog po minimalističkoj estetici s notom dramatične elegancije. Ovaj model bez rukava, izrađen od laganog, prozračnog materijala koji prati liniju tijela bez stezanja, savršeno je spajao glamur i udobnost – ključne sastojke svakog idealnog ljetnog outfita. Gornji dio haljine s visokom kragnom i lepršavim stražnjim detaljem podsjećao je na kaput od svile koji se razigrano njiše na vjetru, dok je donji dio u formi duge suknje fluidno padao do zemlje, stvarajući gotovo kiparsku siluetu u pokretu.

nika turković

Crvena boja haljine – negdje između boje terakote i zrele višnje – savršeno je naglasila ljetni ten, a uz minimalan make-up, elegantno zavezanu kosu i klasične crne sunčane naočale, Nika je izgledala kao muza mediteranskog sna. U ruci je držala čašu pjenušca, a u njezinom stavu bilo je nečeg francuskog – lakoća, nonšalancija, ali i sofisticiranost koju ne možete naučiti, samo prirodno nositi.

nika turković

Haljina brenda MINAMI, koji se profilirao kao jedan od najzanimljivijih mladih domaćih modnih studija, bila je pun pogodak za ovakav ambijent – između rustikalnog i elegantnog, suptilno smještena u pejzaž Istre ili neke druge vinske oaze.

nika turković

Nika nam je još jednom pokazala kako se stil ne mora vikati da bi bio moćan. Njezin look poručuje da ljeto ne traži kompromise – samo dobar kroj, dobru vibru i čašu dobrog vina.

nika turković


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025