Antonio Knežević u korzetu o kojem svi pričaju! Nitko u regiji ga ne nosi s toliko stava, muževnosti i stila
Na ljubljanskom je dvorcu ovih dana sve bilo u znaku sjaja, svjetlosti i budućnosti, ali jedan je trenutak ukrao pažnju svih prisutnih — onaj u kojem se pojavio Antonio Knežević. Na proslavi 55. obljetnice Kozmetike Afrodita, gdje je predstavljena nova linija Glazed Skin Glow Shot, Antonio je dokazao da osobni stil ne nastaje iz hrabrosti, nego iz potpune autentičnosti. Njegov je look bio izjava — smiona, promišljena i savršeno izbalansirana između muževnosti i teatralnosti.
U crnom odijelu preciznog kroja, Antonio je nosio zlatni korzet s cirkonima koji je u trenu postao tema večeri. Dizajn mladog domaćeg autora Bernarda Lelaka, koji stoji iza brenda Lelak Stylings, doživio je svoj puni smisao tek kad ga je Antonio odjenuo. Sjaj tisuću kristala pratio je liniju tijela i pretvarao ga u gotovo kiparski prizor — muški torzo kao oklop, ali istodobno i kao poziv na pogled. Nije bilo ničeg prenaglašenog, ničeg nametljivog; sve je djelovalo kao sklad snage i elegancije, samopouzdanja i ironije.
Kad moda prestane biti kostim, a postane izraz
Ono što je Antonio učinio s ovim komadom jest rijetkost — pretvorio ga je u produžetak vlastite osobnosti. Korzet, koji je prije njega nosio jedan domaći pjevač, prošao je gotovo nezapaženo, no na Antonijevom tijelu postao simbol nove muške estetike: one koja se ne boji sjaja, strukture ni igre. U kombinaciji s crnim sakoom i tamnim sunčanim naočalama, Antonio je postigao ono što modni znalci nazivaju „odmjerenim ekstremom” — točku u kojoj moda i karakter dišu u istom ritmu.
Njegova pojava nije bila samo modna, nego i scenska. Ne čudi, jer Antonio nije samo influencer — on je profesionalni plesač, a svaka njegova kretnja nosi svjesnost o tijelu i prostoru. Ta kontrola, to razumijevanje ritma i slike, vidjelo se i ovdje.
Dok su blještavi baloni stvarali pozadinu koja podsjeća na futuristički san o ljepoti, on je izgledao kao da pripada upravo tom svijetu — svijetu u kojem granice između muškog i ženskog više nisu prijetnja, nego prilika za novu vrstu izraza.
Antonio Knežević ovom je pojavom postavio pitanje što zapravo znači muževnost u vremenu koje traži autentičnost. Odgovor nije izrekao, ali ga je jasno pokazao — u držanju, u pogledu, u načinu na koji je nosio korzet koji bi mnogi izbjegli. U njegovom slučaju, taj je komad postao oklop slobode i dokaz da moda, kad se nosi s uvjerenjem, prestaje biti odjeća i postaje – priča.
Na sinoćnjem eventu brenda Lokomotiva, domaća influencerica Lara Vukušić još je jednom potvrdila svoj status jedne od najstylish žena domaće modne scene. Njezin look privukao je pažnju već pri samom dolasku, spajajući sofisticiranost, trendovski stav i dozu modne odvažnosti koja uvijek nosi njezin prepoznatljivi potpis.
Na nedavnoj održanoj reviji brenda Lokomotiva, domaća dizajnerica Marija Kulušić, poznata po svom promišljenom i eksperimentalnom pristupu modi, pojavila se u outfitu koji odiše autentičnošću, toplinom i elegantnim minimalizmom. Središnji element njezinog izdanja bio je kaput vlastitog dizajna, koji savršeno ilustrira njezin prepoznatljiv senzibilitet za teksture i formu.
U svijetu osobne njege, gdje se od muškaraca često očekuje besprijekorna urednost i pažnja prema detaljima, intimna higijena postaje ključna komponenta svakodnevne rutine. Među svim aspektima njege tijela, brijanje testisa izdvaja se kao izazovno područje koje zahtijeva posebnu pažnju, preciznost i odgovarajuće proizvode. Bez obzira na to je li brijanje motivirano estetskim razlozima, higijenskim potrebama ili željom za udobnošću, važno je pristupiti ovom zadatku s oprezom kako bi se izbjegle iritacije, crvenilo i nelagoda.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Svečanom dodjelom nagrada i premijernom projekcijom najnovijeg filma Jima Jarmuscha Otac majka sestra brat u subotu navečer je u prepunoj dvorani CineStara Branimir službeno zatvoren 23. Zagreb Film Festival. Zatvaranje je proteklo u svečanoj, emotivnoj i vrlo živopisnoj atmosferi koju su svojim prisustvom dodatno obogatili brojni domaći i međunarodni gosti iz filmskog svijeta. Među njima su se istaknuli montažer Yorgos Mavropsaridis, brazilski scenarist Tibério Azul i francuski redatelj Léo Favier, a uz njih su bili i direktor festivala Boris T. Matić, izvršna direktorica Lana Matić te programska direktorica Selma Mehadžić.
U samom srcu Zagreba, u intimnoj atmosferi Atelieru LM, ovog je vikenda otvorena izložba „Portreti i šire“ koja donosi jedinstven presjek tri desetljeća domaće kulturne i društvene scene, a publiku istodobno poziva da zastane pred više od 400 portreta koji oblikuju naše zajedničko pamćenje. Izložba je osmišljena kao pažljivo komponirana vizualna pripovijest koja istodobno otkriva lica, ali i trenutke u kojima se fotografija pretvara u osobni susret, dok svaki kadar donosi onu tihu, ali snažnu poruku koja se rađa u odnosu fotografa i portretiranog.