Zanima vas kako zvuči #laurakojapjeva? Poslušajte i procijenite sami
Rođena 12. ožujka 2000. u smogu sisačke rafinerije, pod zvijezdama Ribe koje garantiraju kreativnost i dosta kaosa, Laura Sučec nije samo još jedno lice u moru glazbenika. Ona je autorica otkad zna za sebe (doslovno, prvi stihovi završili su u bilježnici s Hello Kitty), multiinstrumentalistica, vokalistica i osoba koja živi za trenutak kad glazba i show postanu jedno.
Završila je gimnaziju i srednju glazbenu školu, ali to je bio samo početak. Trenutno drži tempo na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, gdje studira glazbenu pedagogiju i istovremeno balansira studije, snimanja i projekte brzinom koja može posramiti i najbržeg dostavljača Bolt fooda, bez kojeg bi Laura vjerojatno umrla od gladi.
Laura Sučec prvi je put javnosti postala poznata u showu The Voice Hrvatska
Laura je prava studijska maherica – kao back vokal, aranžerica ili vocal coach, svaki projekt pretvori u nešto posebno i da mu svoj pečat. Njezin rad s mladim glazbenicima joj je uvjerljivo najdraža aktivnost, ali je jednako udomaćena i u stvaralačkom svijetu popularnih izvođača, pa je tako snimala back vokale i velikim imenima hrvatske pop kulture. Jedan od naglasaka njezine karijere svakako bi bilo četvrtfinale The Voice Hrvatska pod mentorstvom Vanne i njenog tima. Tu je skupila ne samo iskustvo, nego i ekipu za život – a trenutno surađuje s kolegama s natjecanja na nekoliko tajnih (ali vrhunskih) glazbenih projekata.
Laura će također zakoračiti na pozornicu Dore 2025. godine – jer Eurosong je njen guilty pleasure oduvijek, a spoj glazbe i showa baš je ono što je najviše veseli. Dodajte tome njezino iskustvo iz showa Tko to tamo pjeva 2024., gdje je radila kao glazbeni pedagog, i jasno je da Laura zna kako stvari funkcioniraju ispred i iza reflektora.
Kad ne svira, ne pjeva ili u studiju ne radi čuda, Laura uživa u svom mini mačjem carstvu i brzinskim pohodima na McDonald’s (Nuggetsi + glazba = ljubav). Njena energija, strast i vibra su zarazne, a njezin glazbeni put? Tek na početku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
U vremenu kada se glazbena scena često oslanja na prolazne trendove i kratkotrajne hitove, sve je izraženija potreba za izvođačima koji publici nude autentičnost, emociju i priču. Upravo u tom prostoru pojavljuje se Josip Čolić, mladi i obrazovani glazbenik iz Zagreba, koji debitantskim singlom „Iluzije“ najavljuje promišljen i zreo ulazak na regionalnu glazbenu scenu.
Crna Gora službeno je izabrala svoju predstavnicu za Euroviziju 2026., a odluka je pala u završnici nacionalnog izbora Montesong, koji je i ove godine privukao veliku pozornost publike i regionalnih medija. Pobjedu je odnijela Tamara Živković, glazbenica iz Kotora, koja će s pjesmom „Nova zora“ braniti boje svoje zemlje na najvećoj europskoj glazbenoj pozornici.
Opatija je sinoć zablistala u punom blagdanskom sjaju. U elegantnom ambijentu Centra Gervais, pred do posljednjeg mjesta ispunjenom dvoranom, jedna od najcjenjenijih domaćih glazbenica – Nina Badrić – priredila je koncert koji će se još dugo prepričavati. Poseban božićni nastup, održan 22. prosinca u organizaciji Festivala Opatija, publici je donio večer ispunjenu emocijama, vrhunskom glazbom i istinskim blagdanskim ugođajem.
Jedan od najemotivnijih glazbenih trenutaka ovih blagdana stiže tiho, bez reflektora i pozornice, ali s emocijom koja nadilazi prostor, vrijeme i udaljenost.
Od Badnjaka do Nove godine, dvije najljepše lokacije u srcu grada nude bogat program za sve generacije – koncerti, DJ nastupi, klizanje, street food specijaliteti i interaktivne blagdanske aktivnosti.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.